Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Det var jaggu godt å få av seg dette Gjestenicket. Vel, vel - bare melde min ankomst - sånn at du vet hvor du har meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 :grafse: Btw; befinner du deg ofte i rulletrapper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 :grafse: Btw; befinner du deg ofte i rulletrapper? Ja, og jeg må til stadighet rekke ett eller annet, hvilket vil si at det ALLTID står en eller annen jævel i veien. Et liv uten irritasjoner er et kjedelig liv. Ellers skal jeg hilse fra Gnukka og Kukka og fortelle at katta er dritredd for mor nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 :nysgjerrigmodus: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 Skal vi hå offisell dåp for Gnukka og Kukka når jeg kommer? Husk jeg er gudmor! Eller no'. Stjernefisk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #6 Del Skrevet 9. juli 2003 :nysgjerrigmodus: Hei Starfish :hilse på: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #7 Del Skrevet 9. juli 2003 Zirine: Gakk hen på dataforum og svar på ad-aware spørsmålet mitt. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #8 Del Skrevet 9. juli 2003 Skal vi hå offisell dåp for Gnukka og Kukka når jeg kommer? Husk jeg er gudmor! Eller no'. Javisst, javisst. Og vi drikker ved alle store anledninger. Bare en ting - jeg hadde satt stor pris på om du endelig hadde klart å knerta den katta. :en fugl på taket er bedre en en katt i hagen: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #9 Del Skrevet 9. juli 2003 Har du prøvd med pepperspray i rompa på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #10 Del Skrevet 9. juli 2003 Har du prøvd med pepperspray i rompa på den? OVERHODE IKKE!! Nå skal det sies at jeg hater katter, menne ... jeg vil nå vel for faen ikke svi av ræva på den heller. Skal jeg prøve med pepperspray i ræva på den, så skal vi prøve på deg først. (nei, har du sett så morsomt, det er ikke lov til å skrive r.æ.v.a her - ho, ho) Nei, søtnos er ikke no problem mer. Vi har løpt etter henne med vannbøtter og med sprayflasker, så nå hyler hun bare hun ser meg Leve Gnukka og Kukka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #11 Del Skrevet 9. juli 2003 Nå skal det sies at jeg hater katter, menne ... jeg vil nå vel for faen ikke svi av r### på den heller. Skal jeg prøve med pepperspray i r### på den, så skal vi prøve på deg først. Du må gjerne leke med rompa mi, søta. Også pepper da! :henført zukk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #12 Del Skrevet 9. juli 2003 Du må gjerne leke med rompa mi, søta. Også pepper da! :henført zukk: Ok, da tar jeg deg først og katta etterpå. Normalt ville det jo vært omvendt. :kompliment: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #13 Del Skrevet 9. juli 2003 Kajennepepper er bra. Før det opp på handlelista med det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #14 Del Skrevet 9. juli 2003 Kajennepepper er bra. Før det opp på handlelista med det samme! :sukke og betale: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #15 Del Skrevet 9. juli 2003 Wow. I'm on a roll! Iskrem? Med nøtter og sjokolade? :Prøve seg: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #16 Del Skrevet 9. juli 2003 Wow. I'm on a roll! Iskrem? Med nøtter og sjokolade? :Prøve seg: Jeg tror du har mer bruk for en analplugg - etter å ha brukt den pepperen. Analplugg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Retz Skrevet 9. juli 2003 #17 Del Skrevet 9. juli 2003 Buttplug? Butt åff kårs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå