Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 21. mars 2009 #21 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg innrømmer at jeg er urealistisk kravstor. Jeg vil bare ha en dame med godt humør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. mars 2009 #22 Del Skrevet 21. mars 2009 Når har du tenkt å se han kisen har da? En snowboardkjørende advokat som er kirurg på kveldstid høres rimelig bizzi ut. ok, forhastet meg litt.. skal vi se-- da velger jeg en snowboardkjørende lege med lyst rufsete hår og blå grønne øyene.. hadde faktisk en slik en men han var evig student da.. og bizzy ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 21. mars 2009 #23 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg innrømmer at jeg er urealistisk kravstor. Jeg vil bare ha en dame med godt humør. Ja, du må nok senke kravene dine litt Mine "krav"/ preferanser: Snill Ærlig Trofast Selvstendig Sterk personlighet Nogenlunde fornuftig Eventyrlyst(opp av sofaen iblant) Imøtekommende/tilstede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Piia Skrevet 21. mars 2009 #24 Del Skrevet 21. mars 2009 Det største og kanskje egentlig eneste reelle kravet er at jeg og en potensiell partner må befinne oss på samme mentale plan. At det skal ligge til rette for en gjensidig forståelse oss i mellom. Mulig det er dette man kan kalle connection? Helst: Høyere utdannelse Mellom 25 og 40 år Psykisk robust Nogenlunde sammenfallende verdisyn Gjerne: Aktiv, glad i friluftsliv Kulturell Dersom bare det første kravet er på plass er de andre mindre absolutte. Mange av punktene nedover lista er likevel sånn som kan være tegn på, eller bidra til at hovedkravet blir oppfylt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann32 Skrevet 21. mars 2009 #25 Del Skrevet 21. mars 2009 *25-30 år *Slank, stram veldreid timeglasskropp *Passelig store faste fine pupper (C eller D cup) *Pent ansikt *Smart *Morsom *Må se bra ut på stranda om sommeren. (ikke cellulitter osv) *Mellom 160-170 høy *Må like å trene *Trofast *Ikke partydame *Ha generell interesse for politikk, film, musikk, bøker osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juju_ Skrevet 6. april 2009 #26 Del Skrevet 6. april 2009 Mine krav Store bryster Haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wunderbarbara Skrevet 6. april 2009 #27 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg er enig i at man til en viss grad glemmer kravene sine når man møter "HAM". Men samtidig er det enkelte ting som MÅ være der for at jeg skal forelske meg. Mine krav er: Snill Morsom Klok Intelligent Respektere kvinner Ikke lavere enn meg Må ikke være vakker, men må være sexy Det er nemlig rett og slett umulig for meg å forelske meg i noen som ikke har disse egenskapene. Skulle jeg plutselig forelske meg i en slem, kjedelig, dum, lav og usexy mann som ikke respekterer kvinner? Tror ikke det I tillegg ønsker jeg meg en uten barn, en med samme interesser som meg, en som elsker dyr, en som har akkurat sånn klesstil som jeg liker, en som har en kul jobb som han virkelig liker, en som leser masse bøker og elsker alternativ rock. Men jeg innser at enkelte ting er umulige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrnice Skrevet 6. april 2009 #28 Del Skrevet 6. april 2009 Mine krav til dame: Maks 170 høy Litt sjenert, men likevel frekk og åpen i senga Slank Små, stramme, fine pupper (ikke sånne digre meloner som man drukner i) Søtt ansikt Helst brunette Smart (trenger ikke være rakettforsker, men må kunne gå an å snakke med henne) Like å ta en fest iblant Ikke oppmerksomhetssyk (dvs være i sentrum hele tiden) Trofast!!! Hun må virkelig elske meg Ikke idrettsjente Moden (i hodet) Har ikke funnet denne jenta enda, men håper hun dukker opp snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smarties Skrevet 6. april 2009 #29 Del Skrevet 6. april 2009 Fordi dere virkelig TROR at den dag dere møter kjærligheten ( om dere er så heldige å gjøre det ) at krav spiller noe som helst rolle, vel tro om igjen. Eeeeh... Og dette betyr at vi mennesker ikke har fri vilje, eller..? Hvis man treffer noen, dater en stund, og så oppdager at enkelte av "kravene" ikke er tilstede, går det faktisk an å avbryte forholdet... Man kan fint være betatt / forelsket i noen, men allikevel bestemme seg for ikke å gå videre med forholdet fordi vedkommende faktisk "har Lindorff på nakken" el.l. Det er jo en grunn til at ikke alle dater fører til livsvarige forhold.. ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_MANN_* Skrevet 6. april 2009 #30 Del Skrevet 6. april 2009 Grei foran Grei bak Greit for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 7. april 2009 #31 Del Skrevet 7. april 2009 Tiltrekkende Ha humor (uten en viss form for humor så er det lite sannsynlig at hun overlever noe særlig mer enn en uke i nærheten av meg) Ikke være trangsynt Skjønne meg Det siste kriteriet der virker det som at er vanskelig å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå