Gå til innhold

ANTIPERSPIRANT SOM FAKTISK VIRKER ???


loretta

Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd "alt" fra Rimi, Ica, sterilan, biotherm, o.l men ingenting fungerer

har også prøvd stop24 fra apoteket, men neida.

jeg kan ikke bruke kroppsnære plagg, svetteringene under armene kommer med en gang...

jeg trenger noe som fungerer, NÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd kremen til stop24? Den kommer nemlig både som krem og vanlig roll-on, men kremen er mye mere effektiv. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får noe i sverige på apoteket der som heter Absolut Torr

Ellers så har de det samme på apoteket her i Norge, og det er Aluminium Chroride... er ikke helt sikker på resten,men det er en brun glassflaske og det er mot svette. Du får spørre på apoteket og se om de kan hjelpe deg..12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Jeg har også prøvd mange forskjellige deodoranter uten særlig hell. Stop24 var også mislykket, selvom jeg ikke prøvde kremen. Men det er da jeg alltid tyr til den løsningen jeg VET at virker, nemlig Yerka. Dette er en slags deodorant du kun skal bruke 3 ganger i uken i en periode, for så å ha en pause. Svetteproblemet blir faktisk borte, hos meg etter bare 1 dag og det er skikkelig effektivt! Ei flaske er riktignok forholdvis dyr, men bruker du den på riktig måte holder dne jo en evighet!

Den kan virkelig anbefales, og virker ikke noe annet på deg virker garantert denne.

Du kan jo ta en titt på denn tråden om Yerka også:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=2769&forum=10

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt roll-on'en fra Biotherm det siste året- og er utrolig fornøyd med den! Er ikke så veldig dyr heller, kun 132 kr, os den varer en god stund!

KAn anbefale den på det varmeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På apoteket har de en liten roll-on flaske med hvit/svart/rød etikett (husker ikke helt hva den heter) Den svir litt og er ikke så behagelig å bruke, men man skal bare bruke den om natten en gang i blant og da svetter man nesten ikke i det hele tatt på lange tider etterpå. (Svettekjertlene får nok litt sjokk?!)

Den funker iallefall! Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg støtter hva KristnK skriver 100%. Yerka er det eneste som hjelper! Du blir faktisk helt tørr under armene og kan ha på deg det du vil av klær. Jeg trodde ikke at det var sant, for jeg har prøvd omtrent alt som finnes av antiperspiranter og kjerringråd. Men Yerka hjelper fra første stund. Bare følg bruksanvisningen og du er kvitt problemet.

Svettis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har hatt mer problemer med lukt enn at jeg blir våt under armene. Ble anbefalt Clinique sin rollon deo, og den fungerer helt utmerket. Har også prøvd de fleste billigmerkene på vanlige butikker, på apoteket og ellers. Denne virker!

Om du ikke må gå så langt som å bruke denne Yerka, er Clinique super. Koster ca 130,- og er uten parfyme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har brukt aluminums klorid bare ÈN gang og er kjempefornøyd!Svetter ikke noen ting og slipper disse våte ringene under armene! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transpirasjonsvann!!!

Fåes på apoteket til rundt 30,- for ei flaske. Stopper svetting under armene uten å irritere... (Jeg reagerer på det meste)

Jeg begynnte med dette for ca. et år siden, og det er slutt på lukt og våte flekker under armene.

Smøres på om kvelden, og vaskes av om morgenen hver andre/tredje dag... Kan ikke bli enklere icon_smile.gif

Kan hende at du vil svette litt mer på bena og i håndflatene, men...

Rioja

-Alltid fresh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KATTAstrofe

Jeg liker deodoranten White musk fra Body Shop, litt sterk og kan svi litt dersom du er nybarbert, men funker som bare rakkern! icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...