Gå til innhold

Ta ting rooolig

Gjest NastyNice

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice

Jeg ble singel før jul, følelsene for exen var allerede borte så det var egentlig ikke noe leit i det hale tatt.

For en måned siden ble jeg "kjent" med en gutt på sukker.no, siden første dag vi fikk kontakt har vi snakket sammen daglig. Han var en tur til utandet for to uker siden, og t.o.m da holdt vi kontakt daglig :)

Nå skal vi treffes om ett par uker, han bor nemlig litt lenger nord, men flytter til min by til sommeren. Fått seg jobb her nemlig.

På han virker ting veldig positivt, han mener at han føler vi har veldig god kontakt. Han sier at han konsentrer seg kun om meg nå fremover, til vi ser hvordan dette her går...

For første gang i livet tar jeg ting med ro med en gutt, alltid har ting gått så forferdelig fort og det har jo gått galt hver gang. Nå føler jeg at vi blir ordentlig kjent og jeg føler ingen stress/ press i det hele tatt!

Spørsmålet er nå, noen av dere som har opplevd noe liknende? Jeg lurer på om ting har en tendens å renne ut i sanden også. Kan ting gå FOR sakte fremover? Jeg har ingen erfaring med å ta ing med ro, vanligvis har det vært sex -og så har jeg nesten ufrivillig havnert i et forhold fordi gutten har pushet på :sjenert:

Fortell meg om deres erfaringer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Du ble kjent med en for en måned tid siden som allerede har fått seg jobb i din by? Jeg kaller ikke det å ta det rolig. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NastyNice
Du ble kjent med en for en måned tid siden som allerede har fått seg jobb i din by? Jeg kaller ikke det å ta det rolig. :lol:

Han fikk jobben for en god stund siden, han er ferdig utdannet nå og starter ny karriere i byen min. Skjønner? hadde ingenting med meg å gjøre at han flytter hit, heller ikke at han fikk seg jobb. Dette var planlagt for lenge siden! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...