Holly Golightly Skrevet 19. mars 2009 #1 Del Skrevet 19. mars 2009 Etter å ha jobbet iherdig med å komme inn i kroppen som en gang var, før to fødsler, begynner jeg sakte å nærme meg. Så i går var jeg ute og handlet litt, bla. to skjerf. Syns de er så fine. Spriter jo opp hverdagsantrekket... Men... Det var da skrekkelig stort!!! Det er kvadratisk, så jeg la det ene hjørnet krysset over til det andre, slik at det dannet en trekant, la den den ene spisse kanten ned mot magen, og krysset de to andre spissene bak nakken og på hver side. JEG SÅ IKKE UT! Det virket altfor stort! Det så i tillegg ut som jeg hadde nakkestøtte, og holdt på å bli kvalt... Har jeg bommet fullstendig på skjerfene, eller skal det gjøres på en annen måte? (håper veldig på det sistnevnte, og at noen kan lære meg) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hyggelig Skrevet 19. mars 2009 #2 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøv å rulle skjerfet litt "kortere" etter at du har lagt det over på tvers så det danner en trekant. Istedenfor å knytte endene bak nakken kan du la de henge fritt på hver sin side foran brystet. Sånn gjør iallefall jeg det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. mars 2009 #3 Del Skrevet 19. mars 2009 Hva med å brette til en trekant som henger foran på brystet, så tar du de to endene en hel gang rundt halsen og knyter under trekanten foran? Ikke at jeg er noen ekspert da.... Jeg har tenkt til å kjøpe meg et sånt silkeskjerf selv og har tenkt litt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Golightly Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mars 2009 Prøv å rulle skjerfet litt "kortere" etter at du har lagt det over på tvers så det danner en trekant. Istedenfor å knytte endene bak nakken kan du la de henge fritt på hver sin side foran brystet. Sånn gjør iallefall jeg det.... Oki, det hørtes fornuftig ut... Skal løpe og prøve... Hva med å brette til en trekant som henger foran på brystet, så tar du de to endene en hel gang rundt halsen og knyter under trekanten foran? Ikke at jeg er noen ekspert da.... Jeg har tenkt til å kjøpe meg et sånt silkeskjerf selv og har tenkt litt på det. Det var det jeg prøvde, bortsett fra å knyte under... he he, så ikke ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 19. mars 2009 #5 Del Skrevet 19. mars 2009 Så bra at du begynner å bli fornøyd med kroppen din igjen da! Fødsler forandrer dem jo gjerne litt.. Jeg har selv skjerfdilla og alle skjerfene mine er kvadratiske.. Nå skal du høre hvordan du kan gjøre det for å få det litt mindre: Altså, du gjør det du gjorde; starter med å legge det ene hjørnet over det andre så det danner en trekant. Legger det slik du allerede har gjort sånn at spissen peker ned mot magen din, og så tar du de to skjerflengdene og legger de rundt hodet ditt og knyter de så under skjerfet.. Og voila; du har et mindre skjerf! Dette er i hvertfall måten jeg knytter mine skjerf på, men det finnes jo egentlig mange måter å gjøre det på da.. Forsto jeg det rett at du rett og slett hadde knytt skjerfet bak i nakken din uten å gjøre noe mer? Ble litt usikker på hva du egentlig mente.. http://lissmari.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Golightly Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 19. mars 2009 Så bra at du begynner å bli fornøyd med kroppen din igjen da! Fødsler forandrer dem jo gjerne litt.. Jeg har selv skjerfdilla og alle skjerfene mine er kvadratiske.. Nå skal du høre hvordan du kan gjøre det for å få det litt mindre: Altså, du gjør det du gjorde; starter med å legge det ene hjørnet over det andre så det danner en trekant. Legger det slik du allerede har gjort sånn at spissen peker ned mot magen din, og så tar du de to skjerflengdene og legger de rundt hodet ditt og knyter de så under skjerfet.. Og voila; du har et mindre skjerf! Dette er i hvertfall måten jeg knytter mine skjerf på, men det finnes jo egentlig mange måter å gjøre det på da.. Forsto jeg det rett at du rett og slett hadde knytt skjerfet bak i nakken din uten å gjøre noe mer? Ble litt usikker på hva du egentlig mente.. http://lissmari.blogspot.com/ Forandrer LITT er nok å underdrive Jøye meg, som den har forandret seg. Sukk. Ja,ja kommer seg etterhvert... Jeg prøvde å rulle det litt, som hun over foreslo, og da ble det så mye bedre. (Tusen takk) Men jeg må jo få sagt, jeg knøt det ikke bak nakken, bare krysset det bak, og hang de på hver side av trekanten på brystet. Jeg klarte tydeligvis å gjøre noe riktig hi hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 19. mars 2009 #7 Del Skrevet 19. mars 2009 Så bra at du begynner å bli fornøyd med kroppen din igjen da! Fødsler forandrer dem jo gjerne litt.. Jeg har selv skjerfdilla og alle skjerfene mine er kvadratiske.. Nå skal du høre hvordan du kan gjøre det for å få det litt mindre: Altså, du gjør det du gjorde; starter med å legge det ene hjørnet over det andre så det danner en trekant. Legger det slik du allerede har gjort sånn at spissen peker ned mot magen din, og så tar du de to skjerflengdene og legger de rundt hodet ditt og knyter de så under skjerfet.. Og voila; du har et mindre skjerf! Dette er i hvertfall måten jeg knytter mine skjerf på, men det finnes jo egentlig mange måter å gjøre det på da.. Forsto jeg det rett at du rett og slett hadde knytt skjerfet bak i nakken din uten å gjøre noe mer? Ble litt usikker på hva du egentlig mente.. http://lissmari.blogspot.com/ Var ikke det akkuratt det samme som jeg foreslo da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 19. mars 2009 #8 Del Skrevet 19. mars 2009 Var ikke det akkuratt det samme som jeg foreslo da? Jo, det var visst det, men vet du jeg så ikke det før etter at jeg hadde skrevet det! Var virkelig ikke meiningen å stjele ideen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 19. mars 2009 #9 Del Skrevet 19. mars 2009 Forandrer LITT er nok å underdrive Jøye meg, som den har forandret seg. Sukk. Ja,ja kommer seg etterhvert... Jeg prøvde å rulle det litt, som hun over foreslo, og da ble det så mye bedre. (Tusen takk) Men jeg må jo få sagt, jeg knøt det ikke bak nakken, bare krysset det bak, og hang de på hver side av trekanten på brystet. Jeg klarte tydeligvis å gjøre noe riktig hi hi Hehe, ja den forandrer seg vel egentlig ganske så mye kanskje.. Jeg har ikke akkurat erfaring med det ennå da.. Ja, jeg glemte å skrive det at du burde rulle det litt også, det gjør jeg med mitt, sånn for å få rett lengde på det liksom. Ok, så for meg at du rett og slett bare knøt det bak jeg, sånn at det virkelig hang langt ned liksom.. Det kan jo se bra ut å gjøre det sånn som du gjorde det også, men da burde kanskje ikke skjerfet være så alt for stort.. Hender seg at jeg også bare lar endene henge sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 22. mars 2009 #10 Del Skrevet 22. mars 2009 Jo, det var visst det, men vet du jeg så ikke det før etter at jeg hadde skrevet det! Var virkelig ikke meiningen å stjele ideen din! Det går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 23. mars 2009 #11 Del Skrevet 23. mars 2009 Det går bra Godt at det gjør det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 23. mars 2009 #12 Del Skrevet 23. mars 2009 Ruller også mine etter at jeg har brettet dem til en trekant. Så krysser jeg dem bak og tar endene og legger under trekanten foran, jeg knyter ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå