Liss Skrevet 19. mars 2009 #1 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Jeg har selv nylig laget meg en blogg som jeg tenkte skulle handle om mote, siden det er en av de største interessene mine. Er det flere her som blogger om mote? Hvis det er det så hadde det vært utrolig kult om dere kan legge igjen bloggadressen deres her sånn at vi kan gå inn på hverandres blogger og sammenligne moteartikler og bilder og sånn.. Min adr. er: http://www.fashionkitty81.blogspot.com/ Jeg blogger om mote, livet mitt sånn generelt, og tankene mine omkring forskjellige ting.. Hadde vært skikkelig morsomt å se andres blogger! Endret 15. mai 2009 av Liss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #2 Del Skrevet 20. mars 2009 Et spørsmål til deg som tydeligvis er veldig opptatt av mote, og som er ung. Jeg er snart 43 år, og liker også å kle meg etter moten (alt med måte..). Hva synes dere på ca 20 om at damer på 40+ kler seg i mye av det samme som de unge?? Må legge til at jeg er slank, og bruker samme klesstørrelser som da jeg var 20 (samme vekt). Jeg unngår den moten som er mest "fjortis", dvs, liker både mørke og lyse ola-bukser, men kommer ikke til å gå med de hullete (det ble jeg ferdig med på 80-tallet). Kan bruke relativt korte kjoler med tykk str.bukse under på vinteren, men på sommeren med bare bein, foretrekker jeg skjørt som går ned til kneet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 20. mars 2009 Et spørsmål til deg som tydeligvis er veldig opptatt av mote, og som er ung. Jeg er snart 43 år, og liker også å kle meg etter moten (alt med måte..). Hva synes dere på ca 20 om at damer på 40+ kler seg i mye av det samme som de unge?? Må legge til at jeg er slank, og bruker samme klesstørrelser som da jeg var 20 (samme vekt). Jeg unngår den moten som er mest "fjortis", dvs, liker både mørke og lyse ola-bukser, men kommer ikke til å gå med de hullete (det ble jeg ferdig med på 80-tallet). Kan bruke relativt korte kjoler med tykk str.bukse under på vinteren, men på sommeren med bare bein, foretrekker jeg skjørt som går ned til kneet. Jeg er faktisk ca. 28 jeg da.. Så er ikke SÅ ung lengre selv, men får ofte høre at jeg ser mye yngre ut.. Jeg syns det er helt i orden at damer som er rundt 40 år kler seg slik som du sier at du gjør. Så lenge kjole/ skjørte lengden ikke blir alt for kort så syns jeg at det er helt greit. Har faktisk tenkt litt på det i det siste selv; hvordan jeg egentlig kommer til å kle meg når jeg blir en del eldre, så litt morsomt at du spurte.. Jeg går jo per dags dato i både miniskjørt og korte kjoler, og tok meg selv i å tenke; når er det egentlig IKKE lov med så korte lengder til en vanlig person lengre? Kjendisene går jo slik til de blir temmelig gamle, men hva med den vanlige dama i gata liksom!? Syns det høres ut som om du har en bra stil til å være 43, jeg. Det er jo ikke slik at når man passerer 40 så må man dekke seg fullstendig til og glemme hva det vil si å kle seg litt sexy. http://www.lissmari.blogspot.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mars 2009 #4 Del Skrevet 20. mars 2009 Mange som blogger om sko på http://www.skoesken.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 20. mars 2009 #5 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg gjør det. Flytter snart til nytt domene, men foreløpig finnes bloggen her. Endret 24. mars 2009 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg gjør det. Flytter snart til nytt domene, men foreløpig finnes bloggen her. Kul blogg! Har vært å sedd der inne nå! Du liker Cheap Monday du å altså?? Jeg syns de hadde utrolig mye kult på visningen for våren/ sommeren. Vet du hvor man får tak i dette merket?? Og har de kanskje nettside? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 21. mars 2009 #7 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg gjør det. Flytter snart til nytt domene, men foreløpig finnes bloggen her. Jeg kom ikke inn på siden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kom ikke inn på siden jeg Jeg kom heller ikke inn da jeg gikk på den linken hun la ved, gå heller inn på signaturen hennes; "motebloggen min." Der kom jeg inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 21. mars 2009 #9 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Kul blogg! Har vært å sedd der inne nå! Du liker Cheap Monday du å altså?? Jeg syns de hadde utrolig mye kult på visningen for våren/ sommeren. Vet du hvor man får tak i dette merket?? Og har de kanskje nettside? Tusen takk! Jeg synes Cheap Mpdays design e veldig bra til å være så billig, men kvali teten er desverrrre ikke så god- iallefall ikke på de plaggene jeg har eid til nn¨. Nettbutikken tl Pepper har en del Cheap Monday. Revolveclothng.com også. www.pepper-shop no .www.revolvlveclothing.com www.nelly.com har også noe. Endret 22. mars 2009 av Quirky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 21. mars 2009 #10 Del Skrevet 21. mars 2009 Jeg kom ikke inn på siden jeg Sikkert bare en midlertdig feill på Blogspot, siden andre har kommet inn. Link er i signaturen min også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tusen takk! Jeg synes Cheap Mpdays design e veldig bra til å være så billig, men kvali teten er desverrrre ikke så god- iallefall ikke på de plaggene jeg har eid til nn¨. Nettbutikken tl Pepper har en del Cheap Monday. Revolveclothng.com også. www.pepper-shop no .www.revolvlveclothing.com www.nelly.com har også noe. Ok, takk skal du ha for nettadressene! Skal sjekke de ut! Synd at kvaliteten ikke er så bra da. Du skriver at designet deres er veldig bra til å være så billig, men jeg regner med at det koster en del alikevel siden det jo er merkeklær? Og da burde jo strengt tatt kvaliteten også være litt bedre. Endret 23. mars 2009 av Liss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 23. mars 2009 Forfatter #12 Del Skrevet 23. mars 2009 Ok, takk skal du ha for nettadressene! Skal sjekke de ut! Synd at kvaliteten ikke er så bra da. Du skriver at designet deres er veldig bra til å være så billig, men jeg regner med at det koster en del alikevel siden det jo er merkeklær? Og da burde jo strengt tatt kvaliteten også være litt bedre. Hm, var å sjekka ut to av de nettsidene nå, og de har jo kjempe rimelige klær!Trodde de var langt dyrere, jeg.. Kvaliteten burde jo selvfølgelig være bra uansett da.. Men man får vel ofte det man betaler for.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella1 Skrevet 23. mars 2009 #13 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikkert bare en midlertdig feill på Blogspot, siden andre har kommet inn. Link er i signaturen min også. Aaa...Kom inn nå, og det virket som en bra blogg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecilia coppola Skrevet 23. mars 2009 #14 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg blogger om litt av hvert. Blant annet mote. Ta en titt da:) Cecilia Coppola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 24. mars 2009 #15 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg hadde utelatt et helt ord i url-en da jeg laget linken, ikke rart den ikke funket...sorry! Takk for komplimentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 24. mars 2009 #16 Del Skrevet 24. mars 2009 Det hender jeg blogger om mote her. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 25. mars 2009 Det hender jeg blogger om mote her. Mvh Yvonne Å, for en fin blogg du hadde! Og de kjolene du har lagt ut bilde av var bare helt nydelige! Diktene dine var også veldig fine! Keep up the good work, sier jeg bare! Og takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg blogger om litt av hvert. Blant annet mote. Ta en titt da:) Cecilia Coppola Du har en kul blogg du å, likte spesielt godt måten du har satt i sammen antrekkene på! Regner med at det er du selv som har gjort det? Takk for titten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liss Skrevet 25. mars 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 25. mars 2009 Mange som blogger om sko på http://www.skoesken.no Takk for linken, var der inne å kikket litt.. Men er hovedsakelig moteblogger hvor folk blogger om klær jeg er ute etter da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quirky Skrevet 14. mai 2009 #20 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg har oppgradert min nå, fått eget domene og begynt å bruke Wordpress- synes selv layouten er mye bedre nå. Den nye bloggen (med gamle innlegg-har importert alle innleggene fra den gamle bloggen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå