Barbie Skrevet 9. juli 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 9. juli 2003 HVORFOR ER DET BARE JEG SOM HAR BÆSJ OG PROMP HUMOR??? ER JEG ALENE OM Å VÆRE LITT HARRY,ELLER? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 9. juli 2003 #22 Del Skrevet 9. juli 2003 Svart/engelsk/ironisk humor her! Stemmer på en prikk! Dina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 9. juli 2003 #23 Del Skrevet 9. juli 2003 HVORFOR ER DET BARE JEG SOM HAR BÆSJ OG PROMP HUMOR??? ER JEG ALENE OM Å VÆRE LITT HARRY,ELLER? Jeg har faktisk en god dose med Bæsj og promp-humor jeg også. Men jeg lå sikkert helt på grensen mellom denne og Svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juli 2003 #24 Del Skrevet 9. juli 2003 Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Hm... Stemmer sannsynligvis ganske bra gitt Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 9. juli 2003 #25 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Men jeg elsker også AbFab og ler når noen promper, så jeg vet ikke jeg... Monty Pytons fish-slapping dance er også utrolig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 9. juli 2003 #26 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. kan jo stemme det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 9. juli 2003 #27 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Ok , men synes ikke Bård og Harald er så veldig morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 9. juli 2003 #28 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada humor. Jo, ja ... Men egentlig har jeg ganske tørr form for humor. Jeg digger sånne som Jan P Syse og han lille runde halvgamle redaktøren i Aftenposten (eller var det i Arbeiderbladet. Pokker, hva er det nå han heter? Sarkasme og ironi er en sikker vinner hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 9. juli 2003 #29 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 9. juli 2003 #30 Del Skrevet 9. juli 2003 Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. Fy da.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 9. juli 2003 #31 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theolina Skrevet 9. juli 2003 #32 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 9. juli 2003 #33 Del Skrevet 9. juli 2003 Svart/engelsk/ironisk humor. Du liker sannsynligvis "Monty Python", "Sorte Orm", og "Mr. Bean". Eller "Absolutely Fabulous" og "Keeping up apperance". Eller er du en skap-"Ally McBeal"-er? Uansett liker du å dra det langt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 9. juli 2003 #34 Del Skrevet 9. juli 2003 Du har: Koffert-humor. Du tenker bare koffert, og klarer å se noe seksuelt i alt. Det verste av alt er at det faktisk stemmer også.... Jeg er nok en smule sexfiksert Av vitser er GROVE vitser det beste jeg vet (Ehm, var det noen som visste det her allerede, eller? Kristian(71), Crazee og Lea f.eks....) Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 9. juli 2003 #35 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven Nei, faktisk så liker jeg ikke noen av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 9. juli 2003 #36 Del Skrevet 9. juli 2003 Svada... jaja... stemmer kansje litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mzfire Skrevet 9. juli 2003 #37 Del Skrevet 9. juli 2003 JackAss-humor. Du liker risikofylt, "utøvende" humor. Men du er ikke slem,- det går stort sett kun utover deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nora* Skrevet 9. juli 2003 #38 Del Skrevet 9. juli 2003 :-? Svada-humor. Du liker sannsynligvis Bård & Harald, Seinfeld og Nissene på Låven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 10. juli 2003 #39 Del Skrevet 10. juli 2003 Som jeg tenkte: Sarkastisk humor. Du er en anelse ondskapsfull, og har det gjerne moro på andres bekostning. OJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå