Gå til innhold

Har noen bestemt seg for kjole?

Brudulja

Anbefalte innlegg

Menne....kan jeg spørre hva herligheten koster????

Scorpina

Jeg tror den ligger på rundt 13.000,- med jakken.

Så den på bridesave.com der kom den på rundt 6000,-

Men nå blir det til at jeg syr kjole istedet.... skal prøve å finne et par bilder som kjolen ligner på å legge ut! Den blir så fiiiin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååååååååhh Tex!! Får nesten tårer i øynene!! Så nydelig da!!! Mm...tenker brudgommen kommer til å få dånedimpen og schwime av oppe ved alteret når han ser deg komme skriiiiiiiidene opp!!!

....rent bortsett fra at jeg har byttet kjole, da, fordi at når Jasminkjolen endelig kom til landet var den feilsydd....

slettet av Tex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for å feie all tvil av banen' date=' HER er min nye og om mulig enda mer fantastiske kjole....

Oh....speachless!! Du har virkelig utsøkt smak Tex !! :) Men...hehe...det er jo enda en stund til du (og jeg) skal stå brud. Kanskje smaken har endret seg til da??;)

Scorpina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh....speachless!! Du har virkelig utsøkt smak Tex !! :)

Jepp :kul:

Men...hehe...det er jo enda en stund til du (og jeg) skal stå brud. Kanskje smaken har endret seg til da??;)

Scorpina

I tilfelle er det for sent for mitt vedkommende,

kjolen henger allerede hjemme hos a mor.

Men denne gangen valgte jeg en kjole jeg vet min tilkommende vil elske, og jeg vil jo gjerne gjøre et godt inntrykk akkurat denne spesielle dagen.... denne kjolen har han "helt tilfeldig" sett bilde av, blandt mange andre, og superlativene haglet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.... denne kjolen har han "helt tilfeldig" sett bilde av' date=' blandt mange andre, og superlativene haglet.....[/quote']

Ahh...ja da så!! ;) Vel, men DA kommer han sikkert til å svime sånn halvveis av oppe hos presten og forlover'n når du kommer skriiiiiiiiiiiidende opp :D

Åkkesom - VAKKER kjole du har valgt!! *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hmmm, har faktisk ikke funnet 'min' kjole enda, men skal ut å se og kanskje prøve om to uker. Gleder meg veldig, da jeg enda ikke har satt mine to føtter i en brudesalong... Veldig, veldig veldig spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 2 uker senere...

Ja! Nå har jeg funnet kjolen min! Men jeg finner ikke noe bilde av den, så dere kan ikke få se den riktig ennå... skal lete videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...