Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #41 Del Skrevet 7. august 2003 Spring, Kosepia, SPRING!!! Den hang der idag..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 7. august 2003 Forfatter #42 Del Skrevet 7. august 2003 Har valgt meg ny kjole idag ...og den skal jeg hente på mandag..... Har du en link til kjolen, Tex? Hvordan klarte du å velge ny på så kort tid, det er jo et hav av flotte kjoler... Imponerende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 7. august 2003 #43 Del Skrevet 7. august 2003 Texx: hehe, tror desverre ikke den kjolen passer min figur så veldig bra, dessuten er jeg ikke glad i ermer selv om kjolen var nydelig. også har jeg jo funnet meg kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 7. august 2003 #44 Del Skrevet 7. august 2003 Har du en link til kjolen, Tex? Jepp. Men den er hemmelig til mandag. Hvorfor kan du lese i dagboken min. Hvordan klarte du å velge ny på så kort tid, det er jo et hav av flotte kjoler... Imponerende!! Jeg har rett og slett bråforelsket meg..... Også er den ikke så veeeldig ulik den jeg opprinnelig skulle ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 8. august 2003 Forfatter #45 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg har rett og slett bråforelsket meg..... Også er den ikke så veeeldig ulik den jeg opprinnelig skulle ha... Så artig da, da var det nok helt sikkert meningen at det skulle bli tull med den andre kjolen :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #46 Del Skrevet 10. august 2003 ja, det tror jeg også. Og nå er det bare en dag igjen til kjolen henger pent og pyntelig i skapet mitt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. august 2003 #47 Del Skrevet 10. august 2003 Driver og lurer på om jeg skal dra til Oslo på salget til Bryllupscompagniet i slutten av september... må tenke litt på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 10. august 2003 #48 Del Skrevet 10. august 2003 Det er sikkert lurt å ta seg en titt, det hadde ihvertfall jeg gjort hvis jeg ikke hadde kjole.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 10. august 2003 #49 Del Skrevet 10. august 2003 Hadde jo ellers tenkt å kikke rundt her oppe i nord og i Trondheim, men det frister jo litt med en oslotur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 11. august 2003 Forfatter #50 Del Skrevet 11. august 2003 Tex, venter i spenning på link til kjolen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #51 Del Skrevet 12. august 2003 Og da var kjolen min vel i havn, for ikke å snakke om vel i hus!!! Nå kan jeg endelig ta det litt med ro, jeg har en nydelig kjole hengende fire meter fra sengen min, kjolen sitter som den skulle vært støpt på meg, alt jeg må gjøre nå er å la vær å slite den ut før selve dagen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 12. august 2003 #52 Del Skrevet 12. august 2003 Nå er det en stund til jeg skal til alters, men jeg har faktisk ikke begynt å se i butikkene etter kjole enda!! Er det på tide at jeg gjør det kanskje?? Hmmm... Men jeg har kikket masse i blader og på nettet, så jeg har et vagt bilde av hvordan den bør være. Tenkte jeg skulle se til våren, når de får inn kjoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 12. august 2003 #53 Del Skrevet 12. august 2003 Kjempefin kjole Tex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #54 Del Skrevet 12. august 2003 Lotte, har du is i magen kan du vente til salget begynner igjen neste juni / juli.... Da får du neste års kjoler til halv pris.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 12. august 2003 #55 Del Skrevet 12. august 2003 Det var en kjempe fin kjole, Tex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. august 2003 #56 Del Skrevet 12. august 2003 Det var en kjempe fin kjole' date=' Tex![/quote'] Thank you! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cappocino Skrevet 15. august 2003 #57 Del Skrevet 15. august 2003 Har prøvd denne igår og den var utrolig fin http://www.kristinsbrudesalong.no/images/m...003-091-big.gif Men skal prøve igjen kjoler idag med mamma et annet sted så jeg er spent på hva jeg kan finne der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 15. august 2003 #58 Del Skrevet 15. august 2003 Har endelig bestemt oss for bunader... Vi har nordlandsbunad begge to. Jeg har hatt lyst til det hele tiden. For da sparer vi både penger og oss selv for å løpe rundt i butikker. Dessuten har jeg alltid sagt, fra jeg var lita, at jeg skulle gifte meg i bunad. Nordlandsbunaden er jo utrolig fin også da! http://www.dagbladet.no/dinside/2003/04/23.../367140-20.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 23. august 2003 #59 Del Skrevet 23. august 2003 [url=http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/images/styles/jasmine.jpg] Her er min fantastiske kjole, som jeg bestilte i april. Den kommer til landet om nøyaktig en måned, og jeg gleder meg !! Åååååååååååhh Tex!! Får nesten tårer i øynene!! Så nydelig da!!! Mm...tenker brudgommen kommer til å få dånedimpen og schwime av oppe ved alteret når han ser deg komme skriiiiiiiidene opp!!! GODT VALG!! Flott kjole!!! :D Sjøl skal jeg få min sydd......har en liiiiiten ide om hvordan den skal være men...vel, har nå ENDA god tid på meg da *s*....yet... Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 23. august 2003 #60 Del Skrevet 23. august 2003 Har prøvd denne igår og den var utrolig fin http://www.kristinsbrudesalong.no/images/m...003-091-big.gif Men skal prøve igjen kjoler idag med mamma et annet sted så jeg er spent på hva jeg kan finne der... Igjen - nyyyyyydelig kjole!! Guri den var stilig!! Den søte boleroen gjorde kjolen HELT komplett!! Menne....kan jeg spørre hva herligheten koster???? Scorpina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå