Gå til innhold

Har noen bestemt seg for kjole?

Brudulja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Masse fine kjoler.

Har ikke gjort så mye på denne fronten enda.

Syns det er litt tidlig å gå rundt og prøve....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at dere synes kjolen er fin!

Synes i grunn den blir finere og finere jo mer jeg ser den,den er nemlig veldig meg..

Problemet er at jeg finner ikke ut av at noen forhandler dem her til lands,og er skeptisk til å bestille den på nett..

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått bestilt time, og skal ut og prøve kjole på fredag :D

Gjett om jeg gleder meg :D

Jeg har falt for 2 kjoler, som jeg har sett på nettet. Så får jeg se hvilken som sitter best på meg. Og det kommer jo også snart en ny kollektion, så kan det jo være at jeg finner en finere en der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var det mange lekre kjoler å se på! :P

Jeg har vært i Thailand og kjøpt kjolestoff der, så jeg skal få en bekjent til å sy for meg. Har ikke bestemt meg for hvordan den skal se ut enda, men jeg tror det blir noe ganske enkelt.

Jeg har tenkt meg ut på noen prøverunder etter hvert, men jeg må vente til jeg har født tvillinger i oktober/ november og så må jeg komme meg i litt fasong igjen. Håper det går fort!!! :-?

Jeg skal gifte meg 14.8.04 (samme dag som vimsevips!), så jeg har heldigvis litt tid på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle egentlig få sydd kjole til meg i Asia, men så kom jeg på at en brudekjole tar jo masse plass, og jeg vil jo shoppe så mye annet. Så rett før vi dro på ferie, tok jeg med mor til en salong hvor jeg prøvde på kjoler i februar. Prøvde på en kjole jeg har hatt i baktankene siden den gang, og moren min var helt enig. Så enig at hun tilbød seg å betale halvparten, jippi! Så svaret er ja, jeg har kjøpt Kjolen. Den er helt meg, men dessverre veldig varm. Men moren min lover at hun skal luftkondisjonere festlokalet, for hun skal ha datteren sin i den kjolen :ler: .

Det er en Pronovias-kjole, klarer ikke å direktelinke til kjolen, men den finnes på www.pronovias.com under 2003-kolleksjonen kalt Couture og selve kjolen heter Daifa. Kjolen er ganske spesiell etter min mening, og faktisk penere på meg enn på modellen :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en enkel og pen kjole, ringbloms.

Jeg har vært ute for å prøve kjoler i dag. Desverre hadde de ikke noen rød corsette inne, så jeg fikk ikke prøvd den jeg ville. Men jeg fikk prøvd en som er lik, men i hvitt. De sa at den modellen, jeg prøvde (også den med det røde, ikke går ut, slik at de har den også til neste år).

Jeg har ellers funnet en annen søt kjole, inne på hjemmesiden til de jeg var og prøvde hos. Den hadde de heller ikke inne, men de kunne bestille den hjem. Her inne kan dere se kjolene: http://www.brud-festgaarden.dk

De er på side 2, og heter hongroise og hotesse. Det er Hotesse, jeg har mest lyst på. Jeg prøvde også den som heter Hot, men den følte jeg at jeg ble for bleik i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig i at kjolen var veldig spesiell Ringblomst, men er du typen som passer til den, så var den skikkelig lekker!

Viblie, synes begge modellen var fine, men mitt valg hadde nok vært Hongroise. Oppsiktsvekkende og kul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tilbakemeldingene på kjolen min :).

viblie: jeg likte best hotesse, som du forstår liker jeg kjoler uten mye dilldall. Etter min mening ble det litt for mange "blomsterballer" på den andre røde kjolen. Uansett lykke til med kjolevalget. Synes det er flott med rød overdel forresten :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for tilbakemeldingene på kjolen min :).  

viblie: jeg likte best hotesse, som du forstår liker jeg kjoler uten mye dilldall. Etter min mening ble det litt for mange "blomsterballer" på den andre røde kjolen. Uansett lykke til med kjolevalget. Synes det er flott med rød overdel forresten :).

Så på begge kjolene, og må bare si at jeg er enig med deg. Hotesse er bare dritstilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosepia

Da kjolen min kom fra fabrikken i England var den laget ti-femten cm for kort foran. Den var ikke noe mer stoff å sy ned med heller.

Kjolen er perfekt for ei jente på 1.60!

Har valgt meg ny kjole idag

(er ikke alle bruder som får velge to ganger :blunke: )

...og den skal jeg hente på mandag..... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Texx: ånei :( *klemme* og kjolen du hadde valgt var jo så fin. Men håper den nye kjolen står til forventingene :D

160.. er jo meg det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...