Gå til innhold

Har noen bestemt seg for kjole?

Brudulja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brudulja; jeg har falt for akkurat samme kjole som deg....

Men idag har jeg vært på min første kjoleprøving. Fant en som var helt perfekt på meg. Ala fru Rise....

Må tenke litt på om jeg skal ha den. Synes det er litt tidlig å bestemme ennå... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudulja; jeg har falt for akkurat samme kjole som deg....

Men idag har jeg vært på min første kjoleprøving. Fant en som var helt perfekt på meg. Ala fru Rise....

Må tenke litt på om jeg skal ha den. Synes det er litt tidlig å bestemme ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjolen "min" går vel snart ut den også, 2002 modell nemlig. Syns det er litt kjipt å måtte bestemme seg alt nå, men... Og nærmeste brudesalong som har kjolen ligger 50 mil unna. Heldig med den, ja! Vet nå ikke helt hvem som gidder å dra med meg så lang for å prøve én kjole hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke bestemt jeg ennå jeg, faktisk har jeg ikke rukket å titte så mye på utvalget (på nett) ennå heller. Jeg fikk ei datter for en drøy måned siden, og har noen få kilo jeg vil bli kvitt før jeg begynner å prøve kjoler. Derfor stresser jeg ikke med dette ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også noen kilo jeg vil bli kvitt først, men kan dessverre ikke skylde på noen graviditet :lol: Jeg hadde heller ikke stressa hadde det ikke vært for at kjolen snart blir umulig å få tak i. Har litt lyst til å melde meg på Grete Roede kurs før jeg finner kjole egentlig... Vi får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Camie' date=' jeg fikk ikke opp kjolen din, jeg.....??[/quote'] sånn nå skal linken til kjolen min fungere.....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fine kjolene deres er ! :P

Jeg har nå fått mønsteret til kjolen min (skal sy selv), men har ikke sett på stoffer og slikt ennå. Får vel ta meg en tur på Grønland neste gang jeg reiser østover tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dersom dere ikke har funnet kjolen så er det en butikk på Borg Storsenter som heter Streets of London. Her var jeg innom forleden og fant mange nyyydelige kjoler!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har utsatt kjolejakten til høsten, men begynner jammen å lengte etter leteaksjonen! Gleder meg til det, ja... Og hvis jeg sliter med å finne noe jeg liker, har min kjære mormor tilbudt seg å sy, så det blir vel etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt kjole, men har nok ikke noe bilde. Fant drømmekjolen på en utenlandstur - måtte bare kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...