Brudulja Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Litt tidlig kanskje, men allikevel. Jeg har ikke bestemt meg enda, men falt pladask for denne : http://www.cepelia.no/brudekjoler/3404ft/3404ft.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juli 2003 #2 Del Skrevet 9. juli 2003 [url=http://raq.globaleffect.net/files/sallieb/images/styles/jasmine.jpg] Her er min fantastiske kjole, som jeg bestilte i april. Den kommer til landet om nøyaktig en måned, og jeg gleder meg !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 9. juli 2003 #3 Del Skrevet 9. juli 2003 Brudulja; jeg har falt for akkurat samme kjole som deg.... Men idag har jeg vært på min første kjoleprøving. Fant en som var helt perfekt på meg. Ala fru Rise.... Må tenke litt på om jeg skal ha den. Synes det er litt tidlig å bestemme ennå... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 9. juli 2003 #4 Del Skrevet 9. juli 2003 Brudulja; jeg har falt for akkurat samme kjole som deg.... Men idag har jeg vært på min første kjoleprøving. Fant en som var helt perfekt på meg. Ala fru Rise.... Må tenke litt på om jeg skal ha den. Synes det er litt tidlig å bestemme ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klaraklokk Skrevet 9. juli 2003 #5 Del Skrevet 9. juli 2003 ups... den kom to ganger den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 10. juli 2003 #6 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har forelsket meg i denne kjolen. http://www.brud-festgaarden.dk/images/hongroise.JPG Og denne http://www.brud-festgaarden.dk/images/hotesse.JPG Jeg skal snart ha tatt meg sammen, og bestilt time til prøving. Da disse modellene nok går ut, etter denne sesongen. Så jeg har knapt med tid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 10. juli 2003 Kjolen "min" går vel snart ut den også, 2002 modell nemlig. Syns det er litt kjipt å måtte bestemme seg alt nå, men... Og nærmeste brudesalong som har kjolen ligger 50 mil unna. Heldig med den, ja! Vet nå ikke helt hvem som gidder å dra med meg så lang for å prøve én kjole hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verene Skrevet 10. juli 2003 #8 Del Skrevet 10. juli 2003 Har ikke bestemt jeg ennå jeg, faktisk har jeg ikke rukket å titte så mye på utvalget (på nett) ennå heller. Jeg fikk ei datter for en drøy måned siden, og har noen få kilo jeg vil bli kvitt før jeg begynner å prøve kjoler. Derfor stresser jeg ikke med dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 10. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 10. juli 2003 Jeg har også noen kilo jeg vil bli kvitt først, men kan dessverre ikke skylde på noen graviditet Jeg hadde heller ikke stressa hadde det ikke vært for at kjolen snart blir umulig å få tak i. Har litt lyst til å melde meg på Grete Roede kurs før jeg finner kjole egentlig... Vi får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 11. juli 2003 #10 Del Skrevet 11. juli 2003 Godt dere har god tid da jenter ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 11. juli 2003 #11 Del Skrevet 11. juli 2003 Her er kjolen min den er bestilt fra Usa og kommer til Norge om 3-4 måneder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 12. juli 2003 #12 Del Skrevet 12. juli 2003 Her er min kjole, tror jeg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 12. juli 2003 #13 Del Skrevet 12. juli 2003 Arwen, kjolen din var dritlekker!!!! Camie, jeg fikk ikke opp kjolen din, jeg.....?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
camie Skrevet 12. juli 2003 #14 Del Skrevet 12. juli 2003 Camie' date=' jeg fikk ikke opp kjolen din, jeg.....??[/quote'] sånn nå skal linken til kjolen min fungere..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 12. juli 2003 #15 Del Skrevet 12. juli 2003 Arwen og Camie: Nydelige begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. juli 2003 #16 Del Skrevet 13. juli 2003 Så fine kjolene deres er ! Jeg har nå fått mønsteret til kjolen min (skal sy selv), men har ikke sett på stoffer og slikt ennå. Får vel ta meg en tur på Grønland neste gang jeg reiser østover tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kimmi Skrevet 13. juli 2003 #17 Del Skrevet 13. juli 2003 dersom dere ikke har funnet kjolen så er det en butikk på Borg Storsenter som heter Streets of London. Her var jeg innom forleden og fant mange nyyydelige kjoler!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 13. juli 2003 #18 Del Skrevet 13. juli 2003 Jeg har utsatt kjolejakten til høsten, men begynner jammen å lengte etter leteaksjonen! Gleder meg til det, ja... Og hvis jeg sliter med å finne noe jeg liker, har min kjære mormor tilbudt seg å sy, så det blir vel etterhvert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 21. juli 2003 #19 Del Skrevet 21. juli 2003 Jeg har kjøpt kjole, men har nok ikke noe bilde. Fant drømmekjolen på en utenlandstur - måtte bare kjøpe den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 21. juli 2003 #20 Del Skrevet 21. juli 2003 Her finner dere drømmekjolen min.. sukk.. http://www.elegantladybridal.com/navigate/...innie/8133.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå