Gå til innhold

Thomas


Gjest cybergirl

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Squill

Nei, nei. Dere tar alle feil. Thomas er chubby, morsom og spiller trommer i band. Ved siden av dette har han samlet på Donaldblader hele sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas er skjønn og veldig snill gutt. Han er veldig aktiv og glad i natur. Desserre for jentene har han dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Thomas er smålubben, er samboer med ei dame han egentlig ikke liker men tør ikke avslutte forholdet.

Han tror også han er veldig kreativ og liker å rakke ned på alle han mener ikke er like kule som ham. Thomas tar ikke et hint og har som regel et mellomnavn og stygg nese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Thomas er en stolt mann som ikke kan innrømme egne feil. I nattens mulm og mørke ( gjerne med øl innabords ) kan han dog tenke dypere tanker om livet og ta til fornuft. Har ellers store problemer med å snakke om følelser, tar det derfor ut med aggresjon. Thomas måtte jeg forlate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Stakkars, har du blitt svikta???...

Thomas er barsk. Han vil gjerne bestemme litt, men er snill på bunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cybergirl

Oi, her var det mange definisjoner. Personlig har jeg bare møtt hyggelige, utrolig pene og sjarmerende Thomaser fra Midt Norge. sukk.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og heter de Kent Thomas så er det dessverre ikke håp. :nei:

Og heter de Jan Thomas, og du selv ikke er av det maskuline kjønnet, ja da kan du bare glemme det! :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thomas fra Nordland er en mobber og en svak person som følger saueflokken. Han er også kraftig og har gjerne fregner.

SÅ DET SÅ! :sur:

Utrolig mange definisjoner her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest
Jeg har aldri møtt en pen gutt fra midt-norge, verken Thomas eller andre navn. Jeg tror du må ta feil. Thomas er en liten pusling som bor hjemme hos mammaen sin i en drabantby utenfor Oslo og bruker tiden sin på rollespill og onani.

Denne Thomasen kjenner jeg også !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_stella_*

thomaser fra midt-norge ER snille og kjekke og omsorgsfulle og kloke. og fine brune øyne.

men thomaser fra bergen er sprø! og krevende på en tiltrekkende måte, men plagsomme, og gode i senga, men manipulerende, og interessante.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner bare til Østlands-Thomas. Og han er er utrolig tøff, spiller i band, litt pondus - men ikke mer enn at han er deilig, med flotte armer og muskuløse skuldre og masse tatoveringer.

En type man faller for når man er 18-19, som knuser hjertet ditt slik at du tror du skal dø.

Og som når han blir litt mer voksen ender opp som verdens snilleste rocke-tøffel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...