Gjest cybergirl Skrevet 19. mars 2009 #1 Skrevet 19. mars 2009 Hvorfor heter alle pene gutter fra Midt Norge Thomas??
Gjest LanaLane Skrevet 19. mars 2009 #2 Skrevet 19. mars 2009 Hvorfor heter alle pene gutter fra Midt Norge Thomas?? Jeg har aldri møtt en pen gutt fra Trøndelag(det heter ikke Midt Norge,vi trøndere liker ikke det) som heter Thomas. Og jeg har bodd der i 20 år.
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Thomas er pen, sterk, høy og mørk... Og min!
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Jeg har aldri møtt en pen gutt fra Trøndelag(det heter ikke Midt Norge,vi trøndere liker ikke det) som heter Thomas. Og jeg har bodd der i 20 år. Midt-Norge betår av mer enn bare Trøndelag Jeg tipper de fra Nordmøre, som også er i Midt-Norge, ikke blir spesielt begeistret om du påstår de bor i Trøndelag. Forøvrig har jeg aldri møtt en pen fyr som heter Thomas.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #6 Skrevet 19. mars 2009 Thomas er ikke pen. Han er vanlig. Enig. Han ser ofte OK ut, men taper litt på at han er noe keitete og ganske anonym. Men han er kjempesnill! Denne meget vitenskapelige analysen er basert på Thomaser fra Vestlandet da, så den er kanskje ikke relevant for Midt-Norge.
Gjest LanaLane Skrevet 19. mars 2009 #7 Skrevet 19. mars 2009 Midt-Norge betår av mer enn bare Trøndelag Jeg tipper de fra Nordmøre, som også er i Midt-Norge, ikke blir spesielt begeistret om du påstår de bor i Trøndelag. Forøvrig har jeg aldri møtt en pen fyr som heter Thomas. Ok da, men jeg synes jeg husker at det var stor ståhei om termen "midt norge" på 90-tallet, for det var visstnok ikke noe som het det
Envy Skrevet 19. mars 2009 #8 Skrevet 19. mars 2009 Hvorfor heter alle pene gutter fra Midt Norge Thomas?? Det er faktisk et innmari godt spørsmål, men jeg har gjort akkurat samme observasjon! Man sier ikke nei takk til en trønder som heter thomas
Gjest Wrangler Skrevet 19. mars 2009 #9 Skrevet 19. mars 2009 Enig. Han ser ofte OK ut, men taper litt på at han er noe keitete og ganske anonym. Men han er kjempesnill! Denne meget vitenskapelige analysen er basert på Thomaser fra Vestlandet da, så den er kanskje ikke relevant for Midt-Norge. Kan bekrefte at dette gjelder Østlandet, nærmere spesifisert Oslo også. Snill, men kjedelig. Trist men sant. Dr. thomas/østlandet. (ALLE har vel lest denne meget viktige professorforskningen???)
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2009 #10 Skrevet 19. mars 2009 Enig med Wrangler. Dette gjelder også til dels Sørlandet. Men der heter de gjerne Thomas Andre eller og da er de litt rampete også...
Gjest Wrangler Skrevet 19. mars 2009 #11 Skrevet 19. mars 2009 Og heter de Kent Thomas så er det dessverre ikke håp.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #13 Skrevet 19. mars 2009 Midt-norske Thomaser jeg vet om er langt over gjennomsnittet ustabile - også i forhold til resten av felles omgangskrets, enten periodevis psykotiske eller aggressive i fylla Ikke spesielt pene.
Gjest KateW Skrevet 19. mars 2009 #14 Skrevet 19. mars 2009 Hm.... Har til gode Kent Thomas. Men Thomas Viggo er og blir en slager... Han må ha vært fra innlandet et sted, og tilflytter...
Gjest Futjente Skrevet 19. mars 2009 #15 Skrevet 19. mars 2009 Hvorfor heter alle pene gutter fra Midt Norge Thomas?? Jeg har aldri møtt en pen gutt fra midt-norge, verken Thomas eller andre navn. Jeg tror du må ta feil. Thomas er en liten pusling som bor hjemme hos mammaen sin i en drabantby utenfor Oslo og bruker tiden sin på rollespill og onani.
Suzy Skrevet 19. mars 2009 #16 Skrevet 19. mars 2009 Hm.... Har til gode Kent Thomas. Men Thomas Viggo er og blir en slager... Han må ha vært fra innlandet et sted, og tilflytter... Vi har ikke sånne kårni dobbelt-navn på innlandet. Det er sørlandet det.
Gjest nabo Skrevet 19. mars 2009 #18 Skrevet 19. mars 2009 Enig. Han ser ofte OK ut, men taper litt på at han er noe keitete og ganske anonym. Men han er kjempesnill! Denne meget vitenskapelige analysen er basert på Thomaser fra Vestlandet da, så den er kanskje ikke relevant for Midt-Norge. Skal jeg dømme ut fra Thomas naboen min så er ikke Thomaser helt gode... dette er en Akershus-Thomas..
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2009 #19 Skrevet 19. mars 2009 Thomas er en gutt fra Bergen, med brune øyne og et pent smil. Han har draget på damene, men vet det ikke selv.
Gjest Wrangler Skrevet 19. mars 2009 #20 Skrevet 19. mars 2009 Thomas på bergensk mener du? Erru gæren!!! bergenser: "tåååååmassssssss!"
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå