Gjest singel i storbyen Skrevet 18. mars 2009 #1 Del Skrevet 18. mars 2009 Hadde en date for en ukes tid tilbake med en utrolig morsom, hyggelig og kjekk kar. Møtte han på byen og han tok kontakt dagen etter og inviterte deretter på kino noen dager senere. Han tok meg med på en langtekkelig guttefilm ( ) og tok etter hvert hånden sin på kneet mitt, egentlig veldig hyggelig, men noe som overrasket siden første date. Når vi gikk fra hverandre ga han meg 2 kyss og sa "da sees vi da" JIPPI tenkte jeg, endelig en bra kar !!! På mandag tenkte jeg at nå var det min tur til å ta initiativ og de signalene han ga kan jo ikke være annet enn positivt... Sendte derfor en melding, takket for sist og en hyggelig kveld, en melding han svarte på. Fikk da omsider nok mot til å spørre om han ville finne på noe en dag, og så får jeg rett og slett ikke svar !!! Hva er det med disse gutta ?! ?! Har jo etter hvert skjønt at jeg ikke forstår meg på de, men er rett og slett på grensen til å være sjokkert. Man er da virkelig høflig nok til å svare! Og nei - er nok ikke noe fare for at han ikke har fått akkurat denne meldingen.. = ( Nå gir jeg i alle fall opp med å prøve å forstå noe som helst og er egentlig bare være glad til for at jeg ikke ble mer innvolvert med en slik kar Bare en liten "frustrasjonsmelding" til dere andre single der ute som kanskje har forståelse for hvor møkk lei man innimellom blir av disse gutta he he Sov godt alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 18. mars 2009 #2 Del Skrevet 18. mars 2009 skjønner deg sååå godt! jeg opplevde akkurt det samme for en stund siden, og det er så frustrerende å sitte å vente på svar!! Nå skal jeg begynneå ringe i stede, da må de jo i alle fall si ja eller nei! et nei er greit, det verste er å vente på svar!! (men har gjort det samme selv med gutter.... så vi er vel ikke så mye bedre vi jenter heller.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel i storbyen Skrevet 19. mars 2009 #3 Del Skrevet 19. mars 2009 skjønner deg sååå godt! jeg opplevde akkurt det samme for en stund siden, og det er så frustrerende å sitte å vente på svar!! Nå skal jeg begynneå ringe i stede, da må de jo i alle fall si ja eller nei! et nei er greit, det verste er å vente på svar!! (men har gjort det samme selv med gutter.... så vi er vel ikke så mye bedre vi jenter heller.....) Kan vel være litt "kjip" mot noen av disse gutta jeg også, men svarer alltid! Og gir han i alle fall ikke slike signaler hvis jeg ikke finnes keen. Men men, får bare gå videre å håpe at det finnes bedre der ute he he Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå