Gå til innhold

~ HULKEN ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

Kommer på kino 11. juli. Sikkert ikke "bra", men har faktisk lyst til å se den. Barndomsminner, he he... For de som har installert Quick time, kan dere se traileren her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Starya :)

Synes den var helt OK, jeg. Den kan ikke konkurrere med X-Men og Spiderman, men helt grei underholdning. Og godkjent for guttungen. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scarlet
men det er jo hulken! kan umulig være kjedelig.....

Helt enig!

Husker jeg så på Hulken da jeg var liten, og syntes det var såå kult :blunke: MÅ bare se den filmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote=Starya :)] Og godkjent for guttungen. :wink:

Njah..bare ikke gjør som de som var på kino samtidig med oss da. Satt en far med sønn (11 år ellerno) bak oss, og sønnen maste hele tida. "Hva skjer nå". "Hvorfor gjør han det". "Når skal han bli hulken da?" "Jamen NÅR skal han bli hulken???" "Blir han ikke hulken snart?" "Dette er kjedelig!!" Og det var sitat av de ti første minuttene... Og på seterada forran var det ei mor med datter som hadde ene liknende seanse. Argh!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har opplevd var forresten på Chihiro og heksene, da satt det en mor og leste underteksten -all underteksten for ungen. Trodde det skulle rable for meg. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...