Livets datter Skrevet 9. juli 2003 #1 Del Skrevet 9. juli 2003 Kommer på kino 11. juli. Sikkert ikke "bra", men har faktisk lyst til å se den. Barndomsminner, he he... For de som har installert Quick time, kan dere se traileren her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. juli 2003 #2 Del Skrevet 13. juli 2003 Hva syntes du om filmen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 14. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juli 2003 Har ikke fått sett den enda. Var bortreist i helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 14. juli 2003 #4 Del Skrevet 14. juli 2003 Så den i går, og jeg har en ting å si: KJEDELIG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. juli 2003 #5 Del Skrevet 14. juli 2003 men det er jo hulken! kan umulig være kjedelig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. juli 2003 #6 Del Skrevet 14. juli 2003 Jeg gleder meg til å se den jeg. My green lollipop! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 14. juli 2003 #7 Del Skrevet 14. juli 2003 ja, du hadde bok hatt lyst på hulken ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 15. juli 2003 #8 Del Skrevet 15. juli 2003 Synes den var helt OK, jeg. Den kan ikke konkurrere med X-Men og Spiderman, men helt grei underholdning. Og godkjent for guttungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 15. juli 2003 #9 Del Skrevet 15. juli 2003 [quote=Starya ] Og godkjent for guttungen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Scarlet Skrevet 16. juli 2003 #10 Del Skrevet 16. juli 2003 men det er jo hulken! kan umulig være kjedelig..... Helt enig! Husker jeg så på Hulken da jeg var liten, og syntes det var såå kult :blunke: MÅ bare se den filmen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 16. juli 2003 #11 Del Skrevet 16. juli 2003 [quote=Starya ] Og godkjent for guttungen. Njah..bare ikke gjør som de som var på kino samtidig med oss da. Satt en far med sønn (11 år ellerno) bak oss, og sønnen maste hele tida. "Hva skjer nå". "Hvorfor gjør han det". "Når skal han bli hulken da?" "Jamen NÅR skal han bli hulken???" "Blir han ikke hulken snart?" "Dette er kjedelig!!" Og det var sitat av de ti første minuttene... Og på seterada forran var det ei mor med datter som hadde ene liknende seanse. Argh!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya :) Skrevet 16. juli 2003 #12 Del Skrevet 16. juli 2003 Det verste jeg har opplevd var forresten på Chihiro og heksene, da satt det en mor og leste underteksten -all underteksten for ungen. Trodde det skulle rable for meg. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 16. juli 2003 #13 Del Skrevet 16. juli 2003 Hulken MÅ jo være bra! Han er jo en av min barndoms helter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå