Tabris Skrevet 24. mars 2009 #21 Skrevet 24. mars 2009 Hvis du har stort ubehag og veldig hard mage hvor ingenting annet hjelper, så ville jeg reist til legevakten.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #22 Skrevet 24. mars 2009 bare sånn for i kveld slik at jeg får ut noe i hvertfall.. =) magen er virkelig stappfull.. Hvis du tok avføringstabletter på søndag holder egentlig det til i morgen. Jeg synes mer og mer det høres ut som du kan være gravid, jeg. Eller at det er psykisk, og da tror jeg ikke du skal bruke flere slike nødløsninger før du får snakket med lege.
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2009 #23 Skrevet 24. mars 2009 Hvis du har stort ubehag og veldig hard mage hvor ingenting annet hjelper, så ville jeg reist til legevakten. Enig i det også. Det kan jo skyldes en underlivsinfeksjon f eks.
Gjest gninnot Skrevet 25. mars 2009 #25 Skrevet 25. mars 2009 En liten ting til det at du ikke vil spise. Har du sett på TV sånne fattige utsultede barn i Afrika? De har gjerne oppblåst mage, dette er jo selvfølgelig ikke fordi de får i seg mat at de får denne oppblåste harde magen, men rett og slett fordi de spiser for lite. Om folk ønsker å slanke seg blir de også bedt om å spise mange måltider om dagen, så å tvinge i seg en middag i løpet av en dag gjør situasjonen din kanskje bare verre? Ville prøvd en liten periode å spise litt oftere hvis jeg var deg, mulig det kan hjelpe litt, men ingenting virker bare på noen få timer eller over natta. Ta tida til hjelp selv om det føles ille nå så blir det nok bedre når du endrer litt kosthold og hyppighet på måltidene. Hvis du syns det er vanskelig/vondt å svelge så kan du jo ev prøve kiwi, banan ol som er bløtt og omtrent glir ned av seg selv. Eller så er det mulig å få kjøpt en måltidserstatter i flytende form på helsekostbutikker, de smaker ikke så godt de første gangene, men gjør sin nytte for kroppen din. Frukt og måltidserstatter legger du uansett ikke på deg av, så du kan slippe å tenke på det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå