Gjest Gjest Skrevet 18. mars 2009 #1 Skrevet 18. mars 2009 ønsker en mammakjole...men finner ingen steder. er ganske slank, men magen buler som bare det, derfor kan jeg ikke bare gå på hm å kjøpe kjole i en str større liksom...da blir den jo for stor ellers. er i 8 mnd...så gidder ikke å gi super masse for en kjole jeg kan bruke i en mnd. ønsker en kjole til knerne, ettersittende men ikke pølseskinn, jordfarge, gjerne med litt armer pyntet men ikke ballkjolepyntet, men som første gang hos svigers pyntet noen forslag?
Gjest Gjest_Siri_* Skrevet 18. mars 2009 #2 Skrevet 18. mars 2009 ønsker en mammakjole...men finner ingen steder. er ganske slank, men magen buler som bare det, derfor kan jeg ikke bare gå på hm å kjøpe kjole i en str større liksom...da blir den jo for stor ellers. er i 8 mnd...så gidder ikke å gi super masse for en kjole jeg kan bruke i en mnd. ønsker en kjole til knerne, ettersittende men ikke pølseskinn, jordfarge, gjerne med litt armer pyntet men ikke ballkjolepyntet, men som første gang hos svigers pyntet noen forslag? De har en del fint på ww.krappe.no, du kan du se om det er noe du liker, ikke så ille priser heller =)
Millie_82 Skrevet 19. mars 2009 #3 Skrevet 19. mars 2009 Billigkjedene som Vero Moda, Mango, Oasis, Zara, Gina Tricot og sikkert HM har jo kjoler som ikke er typiske mammakjoler men som passer over en gravidmage pga. formen. Finnes mange kjoler som sitter under brystet og som går utover slik at magen fint får plass
Honesty Skrevet 19. mars 2009 #4 Skrevet 19. mars 2009 Boob har en veldig fin omslagskjole, hvis det er av interesse. Den er ganske enkel, og kan dresses opp eller ned etter anledning.
Gjest Miley Skrevet 19. mars 2009 #5 Skrevet 19. mars 2009 Billigkjedene som Vero Moda, Mango, Oasis, Zara, Gina Tricot og sikkert HM har jo kjoler som ikke er typiske mammakjoler men som passer over en gravidmage pga. formen. Finnes mange kjoler som sitter under brystet og som går utover slik at magen fint får plass Nå er jeg ikke halvparten så langt på vei som ts, men disse kjolene kommer helt fint over magen men blir altfor korte framme da de ikke har den ekstra stofflengden
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå