Gjest prøve igjen? Skrevet 18. mars 2009 #1 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er litt småbrent etter forrige "Dealern" som gikk rett i vasken med brask og bram , og jeg føler meg ganske sårbar og litt såret fortsatt. Det er noen måneder siden nå.. men jeg merker at jeg er livredd for å gå igjennom samme skuffelse om igjen.. Så har det dukket opp en ny fyr jeg synes er veldig sjarmerende.. og han har vist litt interesse .. det er ganske nytt hele greia akkurat nå.. men jeg merker at jeg har fallt litt allerede for utstrålingen hans. Så jeg vet ikke.. burde jeg legge meg ut igjen? tåler man to skuffelser etter hverandre på "rappen"? Noen erfaringer om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LaKarma Skrevet 18. mars 2009 #2 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg er litt småbrent etter forrige "Dealern" som gikk rett i vasken med brask og bram , og jeg føler meg ganske sårbar og litt såret fortsatt. Det er noen måneder siden nå.. men jeg merker at jeg er livredd for å gå igjennom samme skuffelse om igjen.. Så har det dukket opp en ny fyr jeg synes er veldig sjarmerende.. og han har vist litt interesse .. det er ganske nytt hele greia akkurat nå.. men jeg merker at jeg har fallt litt allerede for utstrålingen hans. Så jeg vet ikke.. burde jeg legge meg ut igjen? tåler man to skuffelser etter hverandre på "rappen"? Noen erfaringer om dette? Det er jo en sjanse man må ta. Jeg syns ikke man må tenke at "nei, jeg gidder ikke prøve, for jeg KAN bli skuffet". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 18. mars 2009 #3 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg synes du skal gi det en sjanse! Ellers kommer du kanskje til å angre på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 19. mars 2009 #4 Del Skrevet 19. mars 2009 Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå