Gå til innhold

Hva slags gifteringer skal dere ha?


Felix

Anbefalte innlegg

Vi skal også bruke forlovelsesringene som gifteringer.

Det er designringer i en litt mer utradisjonell utføring, men som likevel ikke kan tolkes som noe annet enn det de er. :P

Kommer ikke til å bli lei av de heller, for vi er kjempefornøyde.

Min ring har fem diamanter, mens hans er helt ren.

Kommer nok til å pusse de opp til bryllupet dersom de har blitt matte.

Skal også gravere inn bryllupsdatoen i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest La  Guapa.

:)

Vi bruker forlovelsesringene.

Min er i hvitt gull.Ser ut som tre ringer som er tvunnet med 20 diamanter på.

Mannen min sin er i sandblåst kraftig hvitt gull fra St. Mauritz.

VI GLEDER OSS!!!!

16.August :lol::lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En sånn fikk jeg i morgengave av min mann, en gul og en hvit del!

Ta godt vare på den, kjempefin ring som koster en formue..... :ler:

Du får gjøre som vi har tenkt, sette inn ett nytt ledd når dere får barn :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinn
Ta godt vare på den, kjempefin ring som koster en formue.....   :ler:

Du får gjøre som vi har tenkt, sette inn ett nytt ledd når dere får barn  :wink:

Vel, det ligger vel i kortene at det kan bli en del til på meg om vi får barn, ja! :ler:

Jeg er kjempeglad i den, bruker den masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre gifteringer er i gult og hvitt gull. Der de skjærer seg sakte inn i hverandre. Min har en diamant, mens hans er helt ren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Fruenge

Vi har sett dem i et bryllups blad, her i Danmark. Og det er en butikk i København som selger dem. Skal over å kikke nærmere på dem, i august :) Og de er ikke så dyre som de ser ut til, de koster fra 1400dkr, pr ring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg fikk en stor diamantring i hvitt gull som forlovelses ring, og skal ha en enkel gifte ring i hvitt gull som jeg setter foran. Er ikke så glad i gult gull, og liker også en ordentlig forlovelses ring.

Er også forbauset over å se att det fortsatt er noen her inne ett år etter att de ble gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vible:

De ringene er flotte! Vi kikket litt på de først før vi endte opp med noen andre.

Felix:

Da er tanken den samme som hos oss. Vi setter inn ett nytt ledd i begges ringer når vi får barn, men i min blir det også satt inn en diamant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er også forbauset over å se att det fortsatt er noen her inne ett år etter att de ble gift!

Må vel si jeg føler meg truffet, Gjest, men i tillegg til selv å like bryllup, hender det faktisk rett så ofte at de ugifte her inne er interessert i andres erfaringer, og det er vel mest derfor det er artig å titte innom, se hva som opptar folk, å komme tips og egne erfaringer :)

Litt dødtid har man jo av og til på jobb, og da er dette et kjmeposelig forum å surfe innom! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel si jeg føler meg truffet, Gjest, men i tillegg til selv å like bryllup, hender det faktisk rett så ofte at de ugifte her inne er interessert i andres erfaringer, og det er vel mest derfor det er artig å titte innom, se hva som opptar folk, å komme tips og egne erfaringer :)

Litt dødtid har man jo av og til på jobb, og da er dette et kjmeposelig forum å surfe innom! :wink:

:enig: Forøvrig prøvde jeg å ta opp akkurat den diskusjonen her (slik at ringtråden ikke blir ødelagt av dette):

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=28018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, nå har ikke jeg vært gift så veldig lenge da, men jeg har vel alt i alt vært her inne i ca 2 år..... Og borte blir jeg nok ikke med det første, det er jo ett gravidforum her også, for når den tid kommer, så er jeg nok masse innom der! :ler::ler::ler:

Trives veldig godt med de som er her inne i tillegg!!

:Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...