@lfa Skrevet 9. juli 2003 #21 Del Skrevet 9. juli 2003 Vi skal også bruke forlovelsesringene som gifteringer. Det er designringer i en litt mer utradisjonell utføring, men som likevel ikke kan tolkes som noe annet enn det de er. Kommer ikke til å bli lei av de heller, for vi er kjempefornøyde. Min ring har fem diamanter, mens hans er helt ren. Kommer nok til å pusse de opp til bryllupet dersom de har blitt matte. Skal også gravere inn bryllupsdatoen i tillegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest La Guapa. Skrevet 10. juli 2003 #22 Del Skrevet 10. juli 2003 Vi bruker forlovelsesringene. Min er i hvitt gull.Ser ut som tre ringer som er tvunnet med 20 diamanter på. Mannen min sin er i sandblåst kraftig hvitt gull fra St. Mauritz. VI GLEDER OSS!!!! 16.August Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 10. juli 2003 #23 Del Skrevet 10. juli 2003 En sånn fikk jeg i morgengave av min mann, en gul og en hvit del! Ta godt vare på den, kjempefin ring som koster en formue..... Du får gjøre som vi har tenkt, sette inn ett nytt ledd når dere får barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 10. juli 2003 #24 Del Skrevet 10. juli 2003 Ta godt vare på den, kjempefin ring som koster en formue..... Du får gjøre som vi har tenkt, sette inn ett nytt ledd når dere får barn Vel, det ligger vel i kortene at det kan bli en del til på meg om vi får barn, ja! Jeg er kjempeglad i den, bruker den masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juli 2003 #25 Del Skrevet 10. juli 2003 Bruker forlovelses-ringene som får brullupsdato i tilleg til forlovelsesdato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 10. juli 2003 #26 Del Skrevet 10. juli 2003 Våre gifteringer er i gult og hvitt gull. Der de skjærer seg sakte inn i hverandre. Min har en diamant, mens hans er helt ren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 10. juli 2003 #27 Del Skrevet 10. juli 2003 Vi har lyst på disse ringene http://www.achatlyon.com/pageProduit/comme...rce/idProd/1427 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 10. juli 2003 #28 Del Skrevet 10. juli 2003 Samme som til forloverlsen 3mm helt enkle i hvitt gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 10. juli 2003 #29 Del Skrevet 10. juli 2003 viblie, de ringen dere hadde lyst på var lekre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
viblie Skrevet 10. juli 2003 #30 Del Skrevet 10. juli 2003 Hei Fruenge Vi har sett dem i et bryllups blad, her i Danmark. Og det er en butikk i København som selger dem. Skal over å kikke nærmere på dem, i august Og de er ikke så dyre som de ser ut til, de koster fra 1400dkr, pr ring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 11. juli 2003 #31 Del Skrevet 11. juli 2003 wow viblie det var billig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. juli 2003 #32 Del Skrevet 11. juli 2003 Viblie de var veldig fine synes jeg. Og hadde regnet med at de var dyrere ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 11. juli 2003 #33 Del Skrevet 11. juli 2003 Nå er jo jeg gift (har glatte enkle ringer fra David Andersen, litt runde), men kom over disse på nettet, og syns de var skikkelig tøffe... http://www.meisterschmuck.com/frame.php3?m...esentation.php3 Har en mann som HATER smykker, så jeg hadde neppe fått med meg han på disse ringene, men i mitt neste liv kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 11. juli 2003 #34 Del Skrevet 11. juli 2003 Og disse da http://www.meisterschmuck.com/frame.php3?m...esentation.php3 Her kan graveringen være din egen håndskrift - rustikke og tøffe, nok engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 11. juli 2003 #35 Del Skrevet 11. juli 2003 ooops, mye ringer fra meg idag.. :oops: men, her er våre http://www.david-andersen.no/ Gå inn på gifteringer (via smykker til henne), og på side 3 er det ringene til venstre (1430,-), men uten diamanter - enn så lenge.. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juli 2003 #36 Del Skrevet 11. juli 2003 Jeg fikk en stor diamantring i hvitt gull som forlovelses ring, og skal ha en enkel gifte ring i hvitt gull som jeg setter foran. Er ikke så glad i gult gull, og liker også en ordentlig forlovelses ring. Er også forbauset over å se att det fortsatt er noen her inne ett år etter att de ble gift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. juli 2003 #37 Del Skrevet 11. juli 2003 Vible: De ringene er flotte! Vi kikket litt på de først før vi endte opp med noen andre. Felix: Da er tanken den samme som hos oss. Vi setter inn ett nytt ledd i begges ringer når vi får barn, men i min blir det også satt inn en diamant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 11. juli 2003 #38 Del Skrevet 11. juli 2003 Er også forbauset over å se att det fortsatt er noen her inne ett år etter att de ble gift! Må vel si jeg føler meg truffet, Gjest, men i tillegg til selv å like bryllup, hender det faktisk rett så ofte at de ugifte her inne er interessert i andres erfaringer, og det er vel mest derfor det er artig å titte innom, se hva som opptar folk, å komme tips og egne erfaringer Litt dødtid har man jo av og til på jobb, og da er dette et kjmeposelig forum å surfe innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 11. juli 2003 #39 Del Skrevet 11. juli 2003 Må vel si jeg føler meg truffet, Gjest, men i tillegg til selv å like bryllup, hender det faktisk rett så ofte at de ugifte her inne er interessert i andres erfaringer, og det er vel mest derfor det er artig å titte innom, se hva som opptar folk, å komme tips og egne erfaringer Litt dødtid har man jo av og til på jobb, og da er dette et kjmeposelig forum å surfe innom! Forøvrig prøvde jeg å ta opp akkurat den diskusjonen her (slik at ringtråden ikke blir ødelagt av dette): http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=28018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 11. juli 2003 #40 Del Skrevet 11. juli 2003 Hmmm, nå har ikke jeg vært gift så veldig lenge da, men jeg har vel alt i alt vært her inne i ca 2 år..... Og borte blir jeg nok ikke med det første, det er jo ett gravidforum her også, for når den tid kommer, så er jeg nok masse innom der! Trives veldig godt med de som er her inne i tillegg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå