Gå til innhold

Eldre menn som oppfører seg som drittunger!

tytebrett

Anbefalte innlegg

Føler jeg må fortelle litt av historien bak dette:

Jeg begynte å jobbe på verdens beste jobb i desember.. der ble jeg kjent med en som fyller 26 år i år.. jeg er selv 21.. han var bare verdens beste gutt og ga meg kjempe mange fine komplimenter og sa mye hyggelig til meg, og jeg sa selvfølgelig koslige ting tilbake. Vi snakket egentlig om alt mellom himmel og jord, og det endte opp med at vi hadde sex en natt.. etter det ble det bare bedre og bedre, men etter hvert som følelsene ble sterkere kom også problemene.. jeg fikk høre mye om han som at han hadde hatt sex med flere av kollegaene våre, men selvfølgelig, dette var en stund siden.. det dukket hele tiden opp historier om han på 26 år fra en person som vi begge jobber med, som gjorde at jeg ikke visste hva jeg skulle tro, ettersom denne personen hadde følelser for meg og ble ganske forbanna når han fant ut at jeg egentlig bare ville være venner.. jeg konfronterte selvsagt han på 26 år med dette, men han greide alltid å snu det til at det var han som var offeret. Og så naiv som jeg blir når jeg er betatt av noen, trodde jeg selvfølgelig på han..

Han var på ferie i to uker og sendte meg mld om at han savnet meg og ringte meg osv.. sa vi måtte finne på noe når han kom tilbake fordi to uker etter at han kom hjem, skulle jeg på ferie.. men disse to ukene skjedde det ingenting, vi snakket bare litt sammen når vi var på jobb..jeg kom hjem for noen dager siden og sendte han noen sms'er der jeg selvfølgelig kunne skrevet innholdet på en annen måte, men jeg er lei av at det bare er snakk hele tiden og at han ikke beviser det han sier til meg.. han blir skikkelig sur når jeg ikke tar initiativet, så hvorfor gjør han det ikke selv?

Nå er han i hvert fall kjeeeeeeeeempe sur fordi jeg sendte disse mld til han, uten å sjekke om det var sant først. Men etter å ha hørt de samme historiene fra flere og at han selv sier én av de på et videoopptak når han var full, så bør han jo skjønne at han ikke greier å snakke seg bort ifra den.. derfor ble han kjempe sur, og den eneste måten han kunne reagere på var å skjelle meg ut og ta det som status på facebook sånn at alle våre felles venner og kollegaer fikk vite om det;)

Så ja.. er dette gogo eller nono? jeg vil jo veldig gjerne være venn med han siden vi jobber på samme stedet, noe mer enn det blir det ikke.. men jeg har ikke lyst til at han skal fortsette å være kjempe sur på meg, for han er jo ganske godt likt både av kollegaer og av kunder.. det er jo jeg og, men han har jobbet der en god stund lengre enn meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_meg_*

Mitt eneste og beste råd er å bare la dette gå over av seg selv.

For meg er det helt tydelig at han er den som sliter her. Hadde han hatt genuine følelser for seg så hadde han ikke kuttet deg etter sms`er, men heller forsøkt å snakke med deg og forklare.

Om du i tillegg har hørt mange rare historier om han så er det jo sannhet i de, og han er ikke noe å samle på.

Du skylder han ingenting. Gå videre med hevet hode min venn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg vet.. og jeg har prøvd, maaaange ganger.. men når man er betatt av noen så er det så utrolig vanskelig å la vær også. Jeg har opplevd at mange av mine venninner har gått gjennom akkurat det samme og jeg har tenkt at det aldri skal skje med meg.. men det er ikke så lett når man befinner seg midt opp i det.

Jeg kunne selvfølgelig bare ha vært en sexvenn med han og ikke noe mer, men da kunne jeg bare ha kjent han som han, og sluppet å forholde meg til hans liv ellers. Det er så utrolig vanskelig å forklare, men jeg tror dere skjønner hva jeg mener.. og det virker som at det er akkurat det han vil også.. men det er ikke så enkelt når det allerede er følelser involvert fra min side og jeg må forholde meg til mer enn bare han, men i tillegg til jobb, felles venner osv.. for det er vel da problemene oppstår..

Vi har uansett no ordnet opp i det, og han fortsetter å snakke med meg som normalt.. men burde jeg kanskje sagt noe til han? Jeg vil virkelig ikke at han skal bli hissig igjen som han ble sist.. årh.. kunne det bare ikke dukket opp en fantastisk herlig gutt akkurat no som gjorde at jeg kunne slippe å tenke på han :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...