Gå til innhold

Hva har dere kvinner under skjørtet


stavangermann55

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanligvis truse!

Men en gang skulle jeg ta fly og besøke kjæresten min, da hadde jeg ingenting under for å ha en liten fin overraskelse til han :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Underbukser, som regel hipsters eller dameboxer, trodde jeg helt til jeg viste en kamerat en av dem, og det var visst mer sexy enn som så. De er ofte gjennomsiktige, men string bruker jeg ikke. String er straff.

Også bruker jeg strømpebukse hvis det er kaldt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan noen jenter gå uten undertøy egentlig ?

Er det bare digg for noen ?

Har dere ikke utflod dere da eller ?

Det er bl.a mye mer behagelig å gå uten truse, dog bruker jeg alltid truse når jeg skal til byen og slikt og muligens skal prøve klær, osv.

Og, ja.. Jeg er faktisk av de heldige som ikke har noe stort til utflod å snakke om... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Om vinteren blir det tykk strømpebukse eller leggings i forskjellige farger. Kanskje sort nylon hvis jeg skal på fest. Går ofte med truse, men ikke alltid. Når det blir litt varmere blir strømpebuksa tynnere og vil etter hvert bli pakket vekk. Så sånn er det. Hadde dere menn ventet noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Under skjørtet mitt hender det at hånda til mannen min er. Det liker jeg godt. Så godt at jeg rett og slett ikke har noe annet der i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vinteren blir det tykk strømpebukse eller leggings i forskjellige farger. Kanskje sort nylon hvis jeg skal på fest. Går ofte med truse, men ikke alltid. Når det blir litt varmere blir strømpebuksa tynnere og vil etter hvert bli pakket vekk. Så sånn er det. Hadde dere menn ventet noe annet.

Kanskje ikke, men det er jo lov å håpe - f.eks. at du bruker strømper eller stayups (med eller uten truse). Da er jo sjansen der for at vi kan få et glimt av en strømpekant eller en strømpestropp! Og dermed er dagen reddet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mustang

Nå er påsken her. Hva er under skidressen og hva er kledningen på hytta eller når dere er på after skiing for eksp.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Vanligvis truse!

Men en gang skulle jeg ta fly og besøke kjæresten min, da hadde jeg ingenting under for å ha en liten fin overraskelse til han :lur:

Men hvis du ikke hadde noe under skjørtet, hva var overraskelsen da? :snurt: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Som regel svarte bomullstruser. Jeg bruker sjelden g-streng under skjørt, da er det jo fare for at noen ser oppunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sexy Woman

Jeg har en stor pikk, som jeg prøver å gjemme bort. En pikk jeg drømmer om å kjøre hardt inn i rumpa di'. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...