Gå til innhold

Hva har dere kvinner under skjørtet


stavangermann55

Anbefalte innlegg

Når jeg ser en kvinne i skjørt lurer jeg på hva dere har på under ?. Gjerne hva dere har under buksa også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjører gjerne på med fult utstyr: strømpenbukse eller stay-ups/strømper med strømpeholder. Noen ganger tar det heeeelt av, og jeg tar på meg en hipster eller g-streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S
Jeg kjører gjerne på med fult utstyr: strømpenbukse eller stay-ups/strømper med strømpeholder. Noen ganger tar det heeeelt av, og jeg tar på meg en hipster eller g-streng.

Å ta på seg Bridget-Jones-truser kaller jeg å ta heeelt av. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Driiitsexy ulltights, gjerne en som er litt sliten og nedarva. Og under der? Utvaska truse fra H&M, den typen man får i 6pk. Også dritsexy selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er da et helt enkelt spørsmål, og vil tro det er en del menn der ute som lurer... :)

Har jeg skjørt har jeg som oftest tynn strømpebukse, men det er også alt. Har jeg skjørt på kun for min samboers del kan jeg ha en lekker truse, eller vanligvis ingenting under.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg ser en kvinne i skjørt lurer jeg på hva dere har på under ?. Gjerne hva dere har under buksa også

Tror ikke du er den eneste som tenker på akkurat det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Caron_*
Jeg bruker bleie... DO-OH! Undertøy selvfølgelig. For en latterlig tråd.

Latterlig tråd?

Nuvel, her gjelder det å kunne utvide horisonten litt og ikke bare tenke praktisk og kjedelig. Du vet, mange av oss hankjønn liker faktisk å filosofere litt over hvordan det ser ut oppunder stakken til damene, da selv ei tekkelig, godt voksen kommuneansatt kontorfullmektig for alt vi vet kan være utstyrt med det råeste av det råe oppunder der. Eller også DEN rypa, med trangt skjørt og høye hæler, med kun ei utvaska grå bestemortruse under... :o)

Det er nettopp det som gjør sånt spennende, det skjulte, forbudte, utilgjengelige med damer i skjørt/kjole. Bukser avslører (som regel) at her er alt som det en ser, bortsett fra trusa (eller fraværet av denne) da. Et skjørt/kjole derimot, kan skjule en mengde spennende, raffinerte tilstander, eller ikke.

Og undertøy? Er det ikke uendelige variasjoner innenfor dette kanskje? Vel, vi kan jo i første omgang dele det opp i to kategorier, sexy eller ikke sexy. Her er det selvfølgelig subjektivt hva hver enkelt mener ligger innenfor det ene eller andre, og nettopp dette er det som gjør at vi gutta ofte blir nysgjerrige når vi ser damer i skjørt/kjole. Har hun ingenting, strømper og hofteholder, strømpebukser, stay-ups, string, hotpants, tanga, "bleier", eller kanskje til og med en butterfly, wow...??? ;o))

Sunt å kunne fantasere litt vet du, så nei, dette var langtifra noen latterlig tråd, mener nå jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestedame

Bruker aldri skjørt, eller kjole! Men jeg kaster ofte trusa , det er mer behagelig uten (men jeg har bukse på meg da!) :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Under skjørt har jeg som regel en tynn strømpebukse og g-streng, under buksen har jeg g-streng eller hotpants, og noenganger strømpebukser, tykk hvis det er kaldt ute og tynn hvis jeg har på en pen bukse.

Er det så mye annet å ha under der da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Jente21_*

Hvordan kan noen jenter gå uten undertøy egentlig ?

Er det bare digg for noen ?

Har dere ikke utflod dere da eller ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...