Gå til innhold

Egypt-Sharm El Sheik

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei...

Er det noen der ute som har vært her?Jeg og samboer skal dit snart,en uke..Blir glad hvis dere som eventuelt har vært der, eller hørt noe om stedet,kan si litt om stedet og hva en kan være med på, og og hva som ikke er bra osv...Ha en fortsatt fin kveld,venter på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gurimalla

Var der for noen år siden, det var OK. Vi bodde i selve Sharm og ikke på turiststedet like ved. De stedene er veldig forskjellige. Det beste med Sharm er at det er vanvittig fint å dykke i Rødehavet. Hvis dere ikke dykker bør dere i alle fall snorkle. Det går også an å dra på utflukt til Sinaifjellene, det er veldig fint.

Vi var på rundtur i Egypt og var i Sharm i en uke, det var nok, ikke det mest spennende stedet jeg har vært på, men fint å dykke og å ligge på stranden.

God tur :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var der i fjor, og det var kjempe flott!! Dere drar med Pyramidene Reiser eller? De arrangerer båtturer og det bør dere absolutt være med på. Snorklinga var bare helt fantastisk. Da jeg var der var det 43 grader, så bussturer hit og dit var ganske uaktuelt. Mange skrøt av utflukten til Mosesfjellet (mens noen ikke syns noe om det). Hvilket hotell skal dere bo på? Hvis dere skal bo på Crown Plaza så har dere noe å glede dere til, for det var et helt ubeskrivelig bra hotell :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og en ting til - ikke glem å ta med tabletter mot diare :roll:

Både mot og for!! Vi var i Egypt i høst og flere ble syke....men ikke vi :D

Spiste IdoForm hver dag og hadde også med Imodium som vi heldigvis ikke trengte :wink: Da spiste vi stort sett hva vi ville....også mat fra buffé....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tingeling (ikke innlogget

Hei

Kjæresten og jeg var i El Gouna i Egypt i fjor, og planlegger å dra dit eller Sharm el S. i år. rett og slett fordi det er større utsikter til sol der enn i "syden" i november.

Ift. magetrøbbel: det vi fikk problemer av var Idoform :o var ikke på do på en uke etter å ha tatt en bitteliten dose den første dagen... :o

Men det finnes visst en sprøyte man kan ta som er bedre. ellers anbefaler jeg å ta med desinfiserende våtservietter (finnes på apoteket) og bruke de hver gang dere har tatt i pengene der nede. det er pengene som er det største problemet når det gjelder bakterier...

Kos dere masse og fortell oss gjerne hvordan dere hadde det!

klem

tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...