Gå til innhold

ONS?

Gjest Gjest_jente25_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente25_*

Jeg traff en skikkelig bra gutt ute for noen uker siden. jeg fikk nr hans, og tok noen uker før jeg kontaktet han.. etter det skrev vi litt på fb og bestmte oss for å møtes ute. han ringte, men jeg så ikke på mobilen, så så ikke at han hadde ringt før jeg kom hjem, da ringte jeg han opp igjen, og full som jeg var sa jeg det var greit at han kom over. vi hadde sex... angrer på det! hadde dere sett på det som ons og ikke møtt meg igjen pga det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mann28år
Jeg traff en skikkelig bra gutt ute for noen uker siden. jeg fikk nr hans, og tok noen uker før jeg kontaktet han.. etter det skrev vi litt på fb og bestmte oss for å møtes ute. han ringte, men jeg så ikke på mobilen, så så ikke at han hadde ringt før jeg kom hjem, da ringte jeg han opp igjen, og full som jeg var sa jeg det var greit at han kom over. vi hadde sex... angrer på det! hadde dere sett på det som ons og ikke møtt meg igjen pga det?

Ja, hadde antagelig ikke møtt ei dame som hoppet til sengs med meg første kvelden engang til, om ikke jeg var intressert i å ligge med ho engang til.

Jeg hadde aldri i livet inngått noe forhold med et kvinnemenneske som drev på med one night stands, forøvrig gjør jeg ikke slikt selv heller, det er en forbanna uting. Skjønner meg egentlig ikke på folk som ikke klarer å ha en såpass selvkontroll at de ikke kan vente til etter de er i et forhold så de slipper å ha et lass av seksualpartnere bak seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_meg_*

Er ikke helt enig her. Det er helt greit å ha sex så fort. Hvis han tenner på deg så vil ha komme tilbake for sex og hvis han liker personligheten din vil han komme tilbake for å bare møte deg. Men dette vet du jo aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Ja, hadde antagelig ikke møtt ei dame som hoppet til sengs med meg første kvelden engang til, om ikke jeg var intressert i å ligge med ho engang til.

Jeg hadde aldri i livet inngått noe forhold med et kvinnemenneske som drev på med one night stands, forøvrig gjør jeg ikke slikt selv heller, det er en forbanna uting. Skjønner meg egentlig ikke på folk som ikke klarer å ha en såpass selvkontroll at de ikke kan vente til etter de er i et forhold så de slipper å ha et lass av seksualpartnere bak seg.

Nå kan det jo hende at hun lå med han fordi hun likte han, og det er ikke dermed representativt for om hun er en jente som ligger rundt med alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss

Deg om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om han liker personligheten? Come on...hvilken planet er du i fra?...Dette er i allefall planeten jorda..der menn som oftest driter i personligheten din...men lukter selvverdien din langt av sted.

Menn blir lett sjarmert av kvinner..men det betyr ikke at de ikke har noe verdi system, for det har de.

Hvis du hopper til køys med en mann på første møte så regner han med at du gjør det med hvem som helst...du har jo allerede hatt sex med hvemsomhelst på første møte...

Og nå vet han...at du sitter å har forventninger..han regner med det...og det er forventninger han ikke har aning om han ønsker å møte for din del...da han ikke kjenner deg godt nok...too risky..og da forsvinner de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Om jeg var han så hadde jeg nok sett på det som et ONS, men ett ONS har bestandig sjanse for noe mer. Det er jo klart at han er fysisk tiltrukket av deg, og da mangler du den siste biten. Han var jo like løs som deg den kvelden, så det burde neppe bli noe tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var jo like løs som deg den kvelden, så det burde neppe bli noe tema.

Det er ikke slik det funker i den virkelige verden. Ingen gutter får dårlig samvittghet for å være løse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Det er ikke slik det funker i den virkelige verden. Ingen gutter får dårlig samvittghet for å være løse.

Det har ikke jenter heller noen grunn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Det er jo ikke snakk om å få dårlig samvittighet, men at man kanskje ikke bør dømme noen for å gå til sengs med deg etter kun den hendelsen. For det kan ligge mer bak og det at en person ligger med deg tidlig vil ikke automatisk si at vedkommende har det som vane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...