Gjest Singel Skrevet 17. mars 2009 #1 Del Skrevet 17. mars 2009 For et par uker siden var jeg på date med en fyr som gikk kjempe bra! Vi pratet utrolig godt sammen, god kjemi etc. og har avtalt å treffes igjen. Pga. av reising i jobben hans har han vært borte i snart 2 uker (han er ikke tilgjengelig på telefon) men han lovte å gi beskjed når han var hjemme i denne uka. Nå har jeg blitt invitert på middag av en venn jeg tidligere har hatt sex med, og ut i fra tonen håper han det blir "dessert" også. Jeg er singel så jeg KAN jo gjøre det, men jeg føler det blir feil så lenge jeg hadde en så god tone med han andre. Er det litt rart å føle det sånn etter bare èn date? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2009 #2 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er også slik, har noen pulevenner men med en gang jeg føler for å satse skikkelig på en fyr så dropper jeg å ha sex med andre. Jeg vet jeg egentlig har lov, men føler på en måte jeg bedrar han jeg dater. Om vi har noe fint på gang så vet jeg jo at det i beste fall hadde vært litt turn off for han om jeg hadde hatt sex med andre (og i verste fall en dealbreaker), så da får jeg faktisk litt dårlig samvittighet for å gjøre det. Man holder det jo skjult selvsagt, og det man ikke vet har man ikke vondt av osv, men jeg hadde ikke likt så godt om han gjorde det så da gjør jeg det heller ikke selv. I tillegg liker jeg å ha fullt fokus på han jeg har noe på gang med, pulevenner kan bli litt forstyrrende elementer. Men du gjør jo ikke noe galt altså! Skjønner bare hva du tenker og tror ikke det er unormalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel Skrevet 17. mars 2009 #3 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg er også slik, har noen pulevenner men med en gang jeg føler for å satse skikkelig på en fyr så dropper jeg å ha sex med andre. Jeg vet jeg egentlig har lov, men føler på en måte jeg bedrar han jeg dater. Om vi har noe fint på gang så vet jeg jo at det i beste fall hadde vært litt turn off for han om jeg hadde hatt sex med andre (og i verste fall en dealbreaker), så da får jeg faktisk litt dårlig samvittighet for å gjøre det. Man holder det jo skjult selvsagt, og det man ikke vet har man ikke vondt av osv, men jeg hadde ikke likt så godt om han gjorde det så da gjør jeg det heller ikke selv. I tillegg liker jeg å ha fullt fokus på han jeg har noe på gang med, pulevenner kan bli litt forstyrrende elementer. Men du gjør jo ikke noe galt altså! Skjønner bare hva du tenker og tror ikke det er unormalt. Jeg kommer nok til å holde meg unna denne "vennen" (i hvertfall ikke ha sex med han). Jeg kommer til å få dårlig samvittighet hvis jeg skal treffe daten igjen, selv om det ikke er alvorlig mellom oss. Men jeg håper på det, så da vil jeg heller være på den sikre siden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 17. mars 2009 #4 Del Skrevet 17. mars 2009 For et par uker siden var jeg på date med en fyr som gikk kjempe bra! Vi pratet utrolig godt sammen, god kjemi etc. og har avtalt å treffes igjen. Pga. av reising i jobben hans har han vært borte i snart 2 uker (han er ikke tilgjengelig på telefon) men han lovte å gi beskjed når han var hjemme i denne uka. Nå har jeg blitt invitert på middag av en venn jeg tidligere har hatt sex med, og ut i fra tonen håper han det blir "dessert" også. Jeg er singel så jeg KAN jo gjøre det, men jeg føler det blir feil så lenge jeg hadde en så god tone med han andre. Er det litt rart å føle det sånn etter bare èn date? Hvor i verden er det ikke telefonforbindelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 17. mars 2009 #5 Del Skrevet 17. mars 2009 For et par uker siden var jeg på date med en fyr som gikk kjempe bra! Vi pratet utrolig godt sammen, god kjemi etc. og har avtalt å treffes igjen. Pga. av reising i jobben hans har han vært borte i snart 2 uker (han er ikke tilgjengelig på telefon) men han lovte å gi beskjed når han var hjemme i denne uka. Nå har jeg blitt invitert på middag av en venn jeg tidligere har hatt sex med, og ut i fra tonen håper han det blir "dessert" også. Jeg er singel så jeg KAN jo gjøre det, men jeg føler det blir feil så lenge jeg hadde en så god tone med han andre. Er det litt rart å føle det sånn etter bare èn date? Nei, selvfølgelig ikke! Dater en så er det en forpliktelse. Jeg (er mann forresten) ville aldri selv ha følt at jeg var fri til å gjøre hva jeg vil om jeg datet ei dame og dermed holdt på å bli kjent med ho. Spør deg selv hvordan du ville følt det om denne mannen hadde ligget med en, eller flere, når han var vekke med jobben? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gunnar_* Skrevet 17. mars 2009 #6 Del Skrevet 17. mars 2009 Har selv følgende policy: "Gjør ikke mot andre hva du ikke vil at andre skal gjøre mot deg." Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jaha Skrevet 18. mars 2009 #7 Del Skrevet 18. mars 2009 Hvor i verden er det ikke telefonforbindelse? kan være flere steder det.. jobber han feks offshore så er det ikke alltid de har telefonforbindelse..! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel Skrevet 18. mars 2009 #8 Del Skrevet 18. mars 2009 kan være flere steder det.. jobber han feks offshore så er det ikke alltid de har telefonforbindelse..! Det er akkurat det han gjør! Jeg er fornøyd med at han i hvertfall sa i fra han skulle offshore. (Ellers hadde jeg vel blitt frustrert hvis ikke han hadde svart meg på 2 uker!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel Skrevet 18. mars 2009 #9 Del Skrevet 18. mars 2009 Nei, selvfølgelig ikke! Dater en så er det en forpliktelse. Jeg (er mann forresten) ville aldri selv ha følt at jeg var fri til å gjøre hva jeg vil om jeg datet ei dame og dermed holdt på å bli kjent med ho. Spør deg selv hvordan du ville følt det om denne mannen hadde ligget med en, eller flere, når han var vekke med jobben? Nei, du sier noe der. Men har bestemt meg for å se hvordan ting utvikler seg mellom oss. Jeg håper og tror det er noe der! Da vil jeg holde på min gode samvittighet med at jeg ikke rota borti noen andre mens han var på jobb. Jeg hadde ikke likt at han rota med andre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulle Skrevet 18. mars 2009 #10 Del Skrevet 18. mars 2009 Det er akkurat det han gjør! Jeg er fornøyd med at han i hvertfall sa i fra han skulle offshore. (Ellers hadde jeg vel blitt frustrert hvis ikke han hadde svart meg på 2 uker!) Offshore har både tlf forbindelse og mail... Hvis en person ikke er mer intersssert enn at han lar det gå 2 uker uten å gi lyd fra seg, hadde jeg regnet med at han ikke var superinteressert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musicman Skrevet 18. mars 2009 #11 Del Skrevet 18. mars 2009 Offshore har både tlf forbindelse og mail... Hvis en person ikke er mer intersssert enn at han lar det gå 2 uker uten å gi lyd fra seg, hadde jeg regnet med at han ikke var superinteressert. Uenig. Jeg synes man skal spare de gode og spennende møtene til man faktisk møtes. Er egentlig veldig lite glad i å snakke på telefon med mindre det er noe konkret som skal avtales eller diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Singel Skrevet 19. mars 2009 #12 Del Skrevet 19. mars 2009 Offshore har både tlf forbindelse og mail... Hvis en person ikke er mer intersssert enn at han lar det gå 2 uker uten å gi lyd fra seg, hadde jeg regnet med at han ikke var superinteressert. Han er hvertfall kommet hjem nå og invitert meg på hyttetur i helga, så tar det som et tegn på at han er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå