K. Skrevet 8. juli 2003 #21 Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm...hvorfor kommer ikke jeg inn da??? Jeg vil så gjerne se dere!!! K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 8. juli 2003 Hmmm...hvorfor kommer ikke jeg inn da??? Jeg vil så gjerne se dere!!! K. Prøv igjen. Jeg la ut feil link første gangen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K. Skrevet 8. juli 2003 #23 Del Skrevet 8. juli 2003 Prøv igjen. Jeg la ut feil link første gangen!!! Så flotte dere var, lilleBRURA!!!! Koselig å se :D K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #24 Del Skrevet 8. juli 2003 NYDELIG!! Så moro å få se noen av brukerne, har jo hengt her en stund.. Du var virkelig vakker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 8. juli 2003 #25 Del Skrevet 8. juli 2003 Gjest var meg, jeg var visst logget ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tabby Skrevet 8. juli 2003 #26 Del Skrevet 8. juli 2003 Så flotte bilder. Kjolen din var nydelig! Tusen takk for titten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 9. juli 2003 #27 Del Skrevet 9. juli 2003 Dere var kjempefine! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 9. juli 2003 #28 Del Skrevet 9. juli 2003 Gratulerer! Utrolig fin kjole :smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juli 2003 #29 Del Skrevet 9. juli 2003 Ååå, dere var kjempefine! Skjønn kjole og fantastisk blomsterbukett! Gratulerer og lykke til som nybakt ektepar....... :blunke: Klem fra Tex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvilling76 Skrevet 9. juli 2003 #30 Del Skrevet 9. juli 2003 Gratulerer så mye. Flott kjole og nydelig brudebukett :D Kjenner det virkelig krible i magen nå ja... Idag er det 1 mnd igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pudding Skrevet 9. juli 2003 #31 Del Skrevet 9. juli 2003 Åå, så fine dere var! Gratulerer så mye!!!! Kjolen din var nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 9. juli 2003 #32 Del Skrevet 9. juli 2003 Jeg slutter meg til det de andre har sagt, og tilfoeyer: Det var en nydelig kirke, med flotte farger og et genialt lys aa fotografere i. Veldig flotte bilder, mye takket vaere det lyset (og et flott brudepar, saaklart!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. juli 2003 #33 Del Skrevet 9. juli 2003 Så nydelige dere var . Dere ser ordentlig lykkelig ut. Kjolen din var nydelig. :D Lykke til videre i fremtiden som gift kvinne og mann. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruenge Skrevet 9. juli 2003 #34 Del Skrevet 9. juli 2003 Åh, det er så morsomt å se andre sine fotoalbum. Dere var flotte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. juli 2003 #35 Del Skrevet 9. juli 2003 Så fine dere var. Nydelig kjole og brudebukett. Gratulerer så mye som nygift!! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 9. juli 2003 #36 Del Skrevet 9. juli 2003 Dere så kjempelykkelige ut, veldig fine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 #37 Del Skrevet 9. juli 2003 Gratulerer!!!! Bildene var kjempeflotte, men så var det ett vakkert par på bildene også da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 9. juli 2003 #38 Del Skrevet 9. juli 2003 Får noen merkelig feilmeldinger når jeg poster innlegget, derfor kom det litt mer enn en gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. juli 2003 #39 Del Skrevet 9. juli 2003 Flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå