'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Linken er endret!!!!!! http://www.elitefoto-kragero.no/album/show...1580&search=all Bildene er litt hulter til bulter, men dere får se i den rekkefølgen dere selv vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Også har du passordbeskyttet albumet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juli 2003 ups.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 ..må man registrere seg for å få se dem...?? *Gledet meg sånn!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 LilleBrura da! Dette er slemt! Her sitter vi kjempe spente, og så mangler vi passord.. *venter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Skal være i orden nå. Det ble automatisk lukket, men jeg har nå gjort det slik at det skal være tilgjengelig for alle....... håper jeg. Si fra hvis det fremdeles ikke går, da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Tror jeg har ordnet det nå. Det blir visst automatisk et lukket album når man oppretter det, men har nå "krysset av" for at jeg vil at det skal være tilgjengelig for alle. Si fra hvis det fremdeles ikke går, da....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 nope.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #9 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva???? Ja jeg skal ordne det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Kom ikke inn nå :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 Vi venter i spenning! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 8. juli 2003 Prøv å gå via denne adressen: http://www.elitefoto-kragero.no/showpage.p...me=AlbumGallery Trykk på Lisbeth og Olavs bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #13 Del Skrevet 8. juli 2003 Ellers går det kanskje her????? http://www.elitefoto-kragero.no/album/show...1580&search=all Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. juli 2003 #14 Del Skrevet 8. juli 2003 Yup ! Kjempefine bilder :D Gratulerer som nygifte ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. juli 2003 #15 Del Skrevet 8. juli 2003 Yup ! Kjempefine bilder :D Gratulerer som nygifte ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
'Lilly' Skrevet 8. juli 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 8. juli 2003 Puh!!!!! :D Hadde visst lagt ut linken til min pers. side hvor jeg redigerer albumet - ikke rart dere ikke kom inn......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soul Skrevet 8. juli 2003 #17 Del Skrevet 8. juli 2003 Kjempefine bilder :D Gratulerer som nygifte ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 8. juli 2003 #18 Del Skrevet 8. juli 2003 Så flotte dere var. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 8. juli 2003 #19 Del Skrevet 8. juli 2003 Mange flotte bilder her, lykke til som nygift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felix Skrevet 8. juli 2003 #20 Del Skrevet 8. juli 2003 Kjempe koselige bilder av et lykkelig brudepar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå