Christina82 Skrevet 20. september #4241 Del Skrevet 20. september Ryddet for brukerdebatt og avsporinger, samt brudd på norsk lov. Christina82, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4242 Del Skrevet 21. september Paneera skrev (14 timer siden): Ser det går igjen i de fleste historiene her at de rikeste er de mest gjerrige. Mye vil ha mer…? Er jo en grunn til at folk blir rike, tenker jeg. Så høna eller egget, alltid viktig å se at sammenhengen kan ha motsatt årsak enn man først tenker. Anonymkode: 6f37d...9cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4243 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 7.11.2023 den 16.30): Jobbet i butikken og der var det alltid en kunde som glemte å spørre om pose før etter hun hadde betalt for å få gratis pose. En dag hun kom så slo jeg inn poser uten at hun merka det. Det ble litt av et leven da hun fant ut at hun hadde betalt for posene. Kan du ikke gjøre som i alle andre butikker; spørre om de skal ha pose før du trekker "Enter"? Anonymkode: 01e8e...450 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4244 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan du ikke gjøre som i alle andre butikker; spørre om de skal ha pose før du trekker "Enter"? Anonymkode: 01e8e...450 Har observert folk som takker nei, men deretter sier "du, eh.. hehe, jeg må visst ha en pose likevel jeg, går det bra?" mens de holder på å slå inn for neste kunde. Sikkert uskyldig i mange tilfeller, men ubehagelig for den i kassa å risikere sure miner ved å be dem om å vente til nærende kunde er ferdig for å betale for posen sin. Så tipper en del spekulerer i det. Må også oppfordre dem det gjelder: når du blir spurt om pose og ikke trenger, kan du fint bare svare nei takk. Vi andre trenger ikke høre at, "nei, du i dag har jeg sekk her jeg, så da trenger jeg ingen pose i tillegg nei, og noen handlenett har jeg også i tilfelle, så nei takk du" 😱😱😅😅 Anonymkode: 6f37d...9cb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 21. september #4245 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (6 timer siden): Har observert folk som takker nei, men deretter sier "du, eh.. hehe, jeg må visst ha en pose likevel jeg, går det bra?" mens de holder på å slå inn for neste kunde. Sikkert uskyldig i mange tilfeller, men ubehagelig for den i kassa å risikere sure miner ved å be dem om å vente til nærende kunde er ferdig for å betale for posen sin. Så tipper en del spekulerer i det. Må også oppfordre dem det gjelder: når du blir spurt om pose og ikke trenger, kan du fint bare svare nei takk. Vi andre trenger ikke høre at, "nei, du i dag har jeg sekk her jeg, så da trenger jeg ingen pose i tillegg nei, og noen handlenett har jeg også i tilfelle, så nei takk du" 😱😱😅😅 Anonymkode: 6f37d...9cb Hvis de ber om pose må de betale etterpå. Butikker gir ikke bort poser til 5,50. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4246 Del Skrevet 21. september Det gjerrigste (og ekleste) jeg vet om er folk som drikker andres bunnslam på byen 🤮 Husker noen drev med dette i studietiden, de drakk ølskvetter og annet som folk hadde gått fra på byen for å spare penger 🤢 Hadde også ei venninne før som var helt sykt opptatt av å få med seg hjem sin egen pant etter fest. Det begynte hun med etter at jeg og en annen venninne hadde arrangert fest (vi var vel 18-20 år eller noe) og dagen derpå så pantet vi så klart flaskene som sto igjen etter å ha ryddet huset (det var temmelig bomba etter festen dagen før). På kvelden fikk vi melding om hvor mye panten kom på, og om ikke vi hadde tenkt å dele pengene likt på alle som var på festen? Vi svarte selvfølgelig at vi hadde tenkt å ha disse pengene selv siden vi hadde bryet med å arrangere og rydde OG det er en del styr å skulle dele ut evt pantepenger også. Da ble hun så sur at hun demonstrativt hadde med seg en tom pose til sin egen pant i lange tider etterpå 🤣 Anonymkode: 77971...666 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4247 Del Skrevet 21. september Djungelvrål skrev (36 minutter siden): Hvis de ber om pose må de betale etterpå. Butikker gir ikke bort poser til 5,50. Jo, når jeg har sett disse tilfellene så får de bare pose levert. Hva som er prinsipielt korrekt, vet jeg da godt. Men deler min erfaring. Anonymkode: 6f37d...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4248 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, når jeg har sett disse tilfellene så får de bare pose levert. Hva som er prinsipielt korrekt, vet jeg da godt. Men deler min erfaring. Anonymkode: 6f37d...9cb Samme her, men butikker bør slutte med det Anonymkode: f9a5a...dec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4249 Del Skrevet 21. september Seff skrev (På 18.9.2024 den 21.54): Noe, ja, men når de bruker så mye energi på å ikke bruke penger, får jeg inntrykk av at de er mer opptatt av å betale minst mulig enn å nyte turen og oppleve nye og spennende ting. Din mening , jeg opplever masse seøv om jeg bruker minst mulig på mat Anonymkode: e1b78...e0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4250 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (9 timer siden): Må også oppfordre dem det gjelder: når du blir spurt om pose og ikke trenger, kan du fint bare svare nei takk. Vi andre trenger ikke høre at, "nei, du i dag har jeg sekk her jeg, så da trenger jeg ingen pose i tillegg nei, og noen handlenett har jeg også i tilfelle, så nei takk du" 😱😱😅😅 Anonymkode: 6f37d...9cb Haha, opplevde lignende så sent som i dag. Og de som må gjennom en lang tankerekke før de tar avgjørelsen for eller mot pose. Anonymkode: cd2f8...7fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september #4251 Del Skrevet 21. september Paneera skrev (På 20.9.2024 den 20.21): Ser det går igjen i de fleste historiene her at de rikeste er de mest gjerrige. Mye vil ha mer…? Har i hvert fall vært folk jeg har kjent som har hatt greit med penger som har vært det, ja. Kjenner folk med langt mindre som IKKE er gjerrige. Anonymkode: 9fb0b...142 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holar Skrevet 21. september #4252 Del Skrevet 21. september AnonymBruker skrev (På 17.9.2024 den 15.42): Meg selv: Tatt dopapir fra jobb hele arbeidslivet, aldri kjøpt selv. Tabletter til oppvaskmaskinen også...samt andre småting. Penger spart! Jeg bidrar enormt mye for jobben ellers. Anonymkode: 4745e...e86 Er vel en tråd om gjerrigknarker, ikke om de som er tyver og stolte av det. 7 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september #4253 Del Skrevet 22. september AnonymBruker skrev (12 timer siden): Har i hvert fall vært folk jeg har kjent som har hatt greit med penger som har vært det, ja. Kjenner folk med langt mindre som IKKE er gjerrige. Anonymkode: 9fb0b...142 Men hva kom først? De har vel gjerne penger *fordi* de er gjerrige, de med mindre har gjerne mindre *fordi* de ikke er på den måten... Anonymkode: 6f37d...9cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 27. september #4254 Del Skrevet 27. september Glemmer ikke de på extreme cheapskates som stekte lasagne i oppvaskmaskinen for å spare strøm, og serverte dette til gjester. Gjestene bare "det smakte….(trommevirvel), VANN" 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 27. september #4255 Del Skrevet 27. september AnonymBruker skrev (På 21.9.2024 den 18.03): Det gjerrigste (og ekleste) jeg vet om er folk som drikker andres bunnslam på byen 🤮 Husker noen drev med dette i studietiden, de drakk ølskvetter og annet som folk hadde gått fra på byen for å spare penger 🤢 Hadde også ei venninne før som var helt sykt opptatt av å få med seg hjem sin egen pant etter fest. Det begynte hun med etter at jeg og en annen venninne hadde arrangert fest (vi var vel 18-20 år eller noe) og dagen derpå så pantet vi så klart flaskene som sto igjen etter å ha ryddet huset (det var temmelig bomba etter festen dagen før). På kvelden fikk vi melding om hvor mye panten kom på, og om ikke vi hadde tenkt å dele pengene likt på alle som var på festen? Vi svarte selvfølgelig at vi hadde tenkt å ha disse pengene selv siden vi hadde bryet med å arrangere og rydde OG det er en del styr å skulle dele ut evt pantepenger også. Da ble hun så sur at hun demonstrativt hadde med seg en tom pose til sin egen pant i lange tider etterpå 🤣 Anonymkode: 77971...666 Det var det også en fyr på extreme cheapskates som gjorde. Han skulle ha gjester og servere alkohol, og gikk rundt i hele byen og tømte over skvetter av alkohol av flasker og bokser han fant brukt langs veien og i søppelkasser. 🤮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 27. september #4256 Del Skrevet 27. september Paneera skrev (1 time siden): Det var det også en fyr på extreme cheapskates som gjorde. Han skulle ha gjester og servere alkohol, og gikk rundt i hele byen og tømte over skvetter av alkohol av flasker og bokser han fant brukt langs veien og i søppelkasser. 🤮 🤮🤮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå