Djungelvrål Skrevet 8. november 2021 #3561 Del Skrevet 8. november 2021 Folk som tar med salt og pepper fra restauranter ol. er virkelig patetiske. En kilo salt koster 8 kr og 70 øre på Meny. Møe å spare der. 😂 30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet 9. november 2021 #3562 Del Skrevet 9. november 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette. Chantielle mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3563 Del Skrevet 12. november 2021 Hadde ei venninne som bestandig spurte om å bli kjørt hit og dit. Hintet bestandig med å sende melding om «å det hadde vært godt med…» bare fordi hun ville bli kjørt for å kjøpe mat. Hun betalte aldri bensinpenger selv om hun hadde fast jobb og jeg gikk på skole. Når man var på besøk hos henne fikk man kun vann å drikke, selv om hun selv kunne sitte å drikke både iste, brus etc uten å tilby noe av dette til oss andre. Hun sluttet også å ta kontakt når hun fikk lappen og bil selv, så så mye var vennskapet verdt for henne… Anonymkode: eff8d...5f9 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3564 Del Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (På 8.11.2021 den 21.40): Jeg har en bekjent som må*snipp* Jeg kunne sikkert skrevet 100 ting til. Det er helt sykelig. De har heller ikke dårlig råd. Anonymkode: 54f8e...860 Det er jo ikke så rart - de bruker jo ikke pengene sine 🤣 Anonymkode: a7b85...5d5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #3565 Del Skrevet 28. desember 2021 Nå i romjulen inviterte vi min bror og hans familie på middag. Vi serverte kalkun med masse godt tilbehør, den desserten de liker best, hjemmebakte kaker, konfekt og kaffe. Min bror hadde med seg en sekspakning med Pepsi max bokser, som «deres bidrag» som han sa selv. Han og sønnen drakk 5 av boksene, og da de skulle dra så var han veldig opptatt av å få med seg panten og den siste boksen. Anonymkode: edef3...b55 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Tran09 Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #3566 Del Skrevet 28. desember 2021 Vi er (var) 4 stk som bor i kollektiv, og alle har hver sin strømmekanal og vi deler passord. Hun ene sa opp HBOnordic kontoen sin og kjøpte heller "50% rabatt ut livet" HBOmax konto. En av de andre synes det var blodig urettferdig at hun da betaler ca 45 kr i mnd, mens vi andre betaler ca 80 kr i mnd for våre. Så hun vil ikke være med å dele passord lenger, med mindre hun første gir de andre 8 kr hver 😂 ikke bare det, men om hun sitter i TV stua og ser på Netflix skrur hun av dersom den første er i rommet slik at vi må se på noe Annet. For hun første får ikke "nyte av mine kontoer når hun ikke vil gjøre opp for seg" Så ja, nå er vi 3 av 4 som deler passord. 61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3567 Del Skrevet 28. desember 2021 2 hours ago, Tran09 said: Vi er (var) 4 stk som bor i kollektiv, og alle har hver sin strømmekanal og vi deler passord. Hun ene sa opp HBOnordic kontoen sin og kjøpte heller "50% rabatt ut livet" HBOmax konto. En av de andre synes det var blodig urettferdig at hun da betaler ca 45 kr i mnd, mens vi andre betaler ca 80 kr i mnd for våre. Så hun vil ikke være med å dele passord lenger, med mindre hun første gir de andre 8 kr hver 😂 ikke bare det, men om hun sitter i TV stua og ser på Netflix skrur hun av dersom den første er i rommet slik at vi må se på noe Annet. For hun første får ikke "nyte av mine kontoer når hun ikke vil gjøre opp for seg" Så ja, nå er vi 3 av 4 som deler passord. Å herregud 🙈 Du får foreslå at hun med HBO max også kjøper Hayu - det koster også 50 kr i måneden Anonymkode: 912fb...84c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 Populært innlegg #3568 Del Skrevet 28. desember 2021 For ett par år siden var jeg og flere andre kollegaer på jobb-reise, som inkluderte at vi måtte leie bil for å komme oss rundt. Etter at vi var ferdige og parkerte utenfor kontorene våre (men rett FØR bilen skulle leveres tilbake til utleier) så var det en kollega som faktisk skrudde av vindusviskerne på leiebilen, og byttet med sin egen bil. denne privat-bilen var jo selvfølgelig en god del eldre, enn den relativt "nye" leie-bilen. Så vindusviskere var sannsynligvis litt nyere, og ikke fullt så slitt. Denne personen var faktisk avdelingsleder, og tjente sikkert rundt 700 000 eller 800 000 kroner hvert eneste år. Anonymkode: c0401...e35 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2021 #3569 Del Skrevet 28. desember 2021 Peonjenta skrev (På 8.11.2021 den 22.08): Folk som tar med salt og pepper fra restauranter ol. er virkelig patetiske. En kilo salt koster 8 kr og 70 øre på Meny. Møe å spare der. 😂 Vi er faktisk noen som gjør det fordi de små pakkene er forbanna praktisk på langturer med sekk 👍 Anonymkode: 0299a...358 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 28. desember 2021 #3570 Del Skrevet 28. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For ett par år siden var jeg og flere andre kollegaer på jobb-reise, som inkluderte at vi måtte leie bil for å komme oss rundt. Etter at vi var ferdige og parkerte utenfor kontorene våre (men rett FØR bilen skulle leveres tilbake til utleier) så var det en kollega som faktisk skrudde av vindusviskerne på leiebilen, og byttet med sin egen bil. denne privat-bilen var jo selvfølgelig en god del eldre, enn den relativt "nye" leie-bilen. Så vindusviskere var sannsynligvis litt nyere, og ikke fullt så slitt. Denne personen var faktisk avdelingsleder, og tjente sikkert rundt 700 000 eller 800 000 kroner hvert eneste år. Anonymkode: c0401...e35 Hahaah, jeg har en teori om at frekkhetens nådegave og ekstrem gjerrighet går hånd i hånd! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 5. januar 2022 #3571 Del Skrevet 5. januar 2022 Gjest Dhanu skrev (På 23.10.2010 den 13.39): Er det mulig med det dopapiret, meridian?! Ellers til hun som krangler med sin svigermor over huset til sin sviger-bestemor, som enda ikke er død: Skulle jeg skrevet inn her ville jeg skrevet det slik: I en familie jeg kjenner driver barn og barnebarn og tar takst på huset til en enda høyst levende bestemor, slik at de høylydt kan krangle om arven foran bestemoren. DET er makabart, det! Ja, det er helt sykt 😂 Jeg heter Bølle nå, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3572 Del Skrevet 5. januar 2022 Bølle skrev (2 timer siden): Ja, det er helt sykt 😂 Jeg heter Bølle nå, da. Gjest Danu blir sikkert veldig glad for å få svar 12 år senere. Anonymkode: df96a...542 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3573 Del Skrevet 5. januar 2022 Det bevilges mye mer penger enn man tror til frivillighetsarbeid. De mest ihuga vet det og utnytter den pengemaskinen maksimalt til å høste kred og skaffe seg innflytelse - "dette gjorde de kun utav sin godhet"-samtidig som de drar med seg egne barn de uansett måtte ha aktivisert. Slå to fluer i et smekk.Så blir det gjerne frafall når barna er voksne og klarer seg selv. Godhet utifra egenbehov. Ofte. Ære være dem som gjør det utav ekte uselviskhet. Ikke alltid like lett å skille. Anonymkode: 720e7...ab8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #3574 Del Skrevet 5. januar 2022 Gjest hyggelig skrev (På 17.3.2009 den 14.16): En annen gang var vi på byen med en annen venn av oss. Vi kjøpte runder, men da det var kompisen min sin tur var han plutselig "ikke tørst" lenger.. Den andre vennen vi hadde med oss bestemte seg deretter for å kjøpe mer øl, og spurte høflig om noen andre også ville ha. Da svarte kompisen min "ja, gjerne det".... Begynner han på O og bor i en by som begynner med T? Anonymkode: 86ce0...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 6. januar 2022 #3575 Del Skrevet 6. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gjest Danu blir sikkert veldig glad for å få svar 12 år senere. Anonymkode: df96a...542 Tenk det, Hedda! 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3576 Del Skrevet 6. januar 2022 Da jeg var ung stjal jeg en pakke med dorruller fra et toalett på et kjøpesenter.Da sparte jeg de kronene.Deretter på bibliotek for å ta del 2 av dagens avis(fredager var det programguide)Sparte 10 kr.For de få kronene kunne jeg spise mat en helg.Som dere skjønner var det dårlig med økonomi på den tiden. Anonymkode: 493b8...e93 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3577 Del Skrevet 6. januar 2022 Peonjenta skrev (På 8.11.2021 den 22.08): Folk som tar med salt og pepper fra restauranter ol. er virkelig patetiske. En kilo salt koster 8 kr og 70 øre på Meny. Møe å spare der. 😂 Møe?? Anonymkode: 7dd88...743 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3578 Del Skrevet 6. januar 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Møe?? Anonymkode: 7dd88...743 Møe = mye. Har du ikke hørt om kristiansanderen som var ute til lunsj med lappen "e æ a å eder" på døra? Anonymkode: 2eb94...557 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2022 #3579 Del Skrevet 6. januar 2022 Var invitert på middag til et familiemedlem med god økonomi. Hadde handlet og laget maten. Fikk vipps krav. Anonymkode: 77674...eb0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2022 #3580 Del Skrevet 7. januar 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er vel strengt tatt ikke stjeling med mindre det er prislapp eller strekkode på Anonymkode: 2eb94...557 Så hjemme hos deg er det greit å ta alt som det ikke er prislapp eller dtrekkode på? Anonymkode: 8415a...ea2 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå