AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3221 Del Skrevet 2. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker ennå når min gamle farmor fortalte meg som 3-4 åring om at når man gikk på toalettet og skulle tørke seg etterpå, så var det kun lov med ett ark til tiss, og to ark til bæsj. Veldig spesielt. Anonymkode: e5e66...d51 Haha, det husker jeg bestemoren min også sa! Tror det handlet om at hun (og sikkert bestemoren din også) har levd i en tid der sånt var mangelvare, mange brukte avispapir o.l. Anonymkode: b85a9...1f8 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #3222 Del Skrevet 4. april 2020 Jeg hadde en kamerat som var den største gjerrigknarken. Han skulle alltid låne penger som han aldri leverte tilbake. Hvis du hadde mat, stirret han på munnen din mens du spiste fordi det kom aldri på tale at han skulle kjøpe noe selv. Det verste var den gangen han brukte 2 skoletimer på å krangle med læreren om hvor forferdelig det var at vi måtte betale egenandel på 50kr for at vi skulle gå til ishallen for å stå på skøyter. Han var ikke fattig da han hadde bil og dro på både fjellturer og skiferier i alpene titt og ofte. Anonymkode: c971c...d2d 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3223 Del Skrevet 5. april 2020 På 1.1.2020 den 10.05, AnonymBruker skrev: Min svigerinne som nå jeg er er på talefot mer. Hun inviterte seg selv alltid til selskap grunnen var eks juleaften så jobbet hun kunne ikke varte opp,nyttår jobbet hun også ellers var barnet så liten. Hun kom når hun ble invitert med gleder uansett tid. Anonymkode: 702b5...7e1 En klassiker. Inviterer seg selv. Aldri til seg selv. Hvor er gangsynet? Anonymkode: 848f5...d52 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 5. april 2020 #3224 Del Skrevet 5. april 2020 Eksen min. Tok han med på familiehytta en uke. Der foreldrene mine stilte med gode middager (og alle andre måltider). I tillegg til at de spanderte skikort og skiutleie på han. Jeg og broren min tok en tur på butikken, og kjøpte litt godterier og snacks. Da takket eksen fint, og tok med den store godteposen på rommet. 🙈 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3225 Del Skrevet 5. april 2020 3 timer siden, SS skrev: Eksen min. Tok han med på familiehytta en uke. Der foreldrene mine stilte med gode middager (og alle andre måltider). I tillegg til at de spanderte skikort og skiutleie på han. Jeg og broren min tok en tur på butikken, og kjøpte litt godterier og snacks. Da takket eksen fint, og tok med den store godteposen på rommet. 🙈 Jøss,han tror jeg jeg har møtt også😂 Anonymkode: aaaa0...e53 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hengebuksvinet Skrevet 5. april 2020 #3226 Del Skrevet 5. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jøss,han tror jeg jeg har møtt også😂 Anonymkode: aaaa0...e53 Uff. Min var ikke norsk, men nordisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3227 Del Skrevet 5. april 2020 4 timer siden, SS skrev: Uff. Min var ikke norsk, men nordisk. Min var norsk 🙈 Anonymkode: aaaa0...e53 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3228 Del Skrevet 5. april 2020 Jeg ble invitert på jentekveld hos ei venninne for litt siden. Fikk servert to ulike typer Toro posesuppe. Samme kveld fikk vi melding om hva vi skylte henne for kveldens servering 🙄 Anonymkode: 1d1de...f06 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2020 #3229 Del Skrevet 14. april 2020 Mer 😄 Anonymkode: 8415a...ea2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2020 #3230 Del Skrevet 15. april 2020 På 5.4.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev: Jeg ble invitert på jentekveld hos ei venninne for litt siden. Fikk servert to ulike typer Toro posesuppe. Samme kveld fikk vi melding om hva vi skylte henne for kveldens servering 🙄 Anonymkode: 1d1de...f06 Denne hadde jeg fint kuttet ut 🙂 "Lykke til videre i livet" hadde jeg sendt tilbake. Skal man servere mat til andre må det nok være bedre enn som så, jeg ønsker å vite hva som serveres. Ellers spiser jeg før adkomst. Anonymkode: f6aa7...80c 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2020 #3231 Del Skrevet 16. april 2020 På 15.4.2020 den 9.40, AnonymBruker skrev: Denne hadde jeg fint kuttet ut 🙂 "Lykke til videre i livet" hadde jeg sendt tilbake. Skal man servere mat til andre må det nok være bedre enn som så, jeg ønsker å vite hva som serveres. Ellers spiser jeg før adkomst. Anonymkode: f6aa7...80c Man kutter da ikke ut venner pga man får posesuppe. Da er man ikke mye venner hverfall Anonymkode: e1b78...e0e 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 27. april 2020 #3232 Del Skrevet 27. april 2020 På 5.4.2020 den 21.25, AnonymBruker skrev: Jeg ble invitert på jentekveld hos ei venninne for litt siden. Fikk servert to ulike typer Toro posesuppe. Samme kveld fikk vi melding om hva vi skylte henne for kveldens servering 🙄 Anonymkode: 1d1de...f06 Hahaahaha. Godt å høre at det er flere som har kjipe venner. 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3233 Del Skrevet 28. april 2020 Ler meg fortsatt skakk av hen som kom på festen, satte inn drikkevarene til kjøling, spiste og drakk. På vei ut døra tar hen fram sekken, henter varene og takker for en suuuuper kveld. Anonymkode: 848f5...d52 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3234 Del Skrevet 28. april 2020 Helle nøttemix tilbake i posen igjen etter fest🤢 Anonymkode: c275a...95e 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3235 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg blander ut cola zero med vann, dels for smak men også litt utgiftsmessig. Blir gjerne noen liter i uka da, så egentlig en helsemessig fordel også at jeg tynner det ut :-0 Anonymkode: f382c...145 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 Populært innlegg #3236 Del Skrevet 28. april 2020 Under studiene var vi en venninnegjeng på fire som alltid var sammen. Det hendte vi unnet oss å spise ute en gang i blant. Vi begynte å legge merke til at den ene venninnen alltid gikk tilbake inn i restauranten etter at vi hadde gått ut. En gang fulgte en av oss etter henne for å se hva hun gjorde. Da fant vi ut at hun gikk tilbake til bordet vårt og tok med seg alt vi andre hadde lagt igjen i tips... Anonymkode: a134c...c76 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 Populært innlegg #3237 Del Skrevet 28. april 2020 Eksen til pappa var litt av en dame. Klarte dessverre å sno ham rundt lillefingeren de årene de var sammen (7-8 tilsammen). For det første flyttet hun straks inn til ham etter at de ble kjærester. Men betale noe i huset ville hun ikke. Og pappa som slet fra før av med regninger og utgifter der... jobbet mange timer i døgnet med ekstra vakter for å klare å få dette til å gå rundt. I starten stilte jeg litt spørsmålstegn ved at hun ikke betalte noe for strøm o.l, men pappa sa hele tiden "det er jo mitt hus", og det har han jo forsåvidt rett i... Hun hadde heller ikke lappen, så pappa kjørte rundt på henne til stadighet. Til fritidsaktiviteter, venner osv. Hun betalte aldri en krone til bensin. Etterhvert fikk jeg høre at de ikke var registrerte samboere, fordi hun mottok enkepensjon. Denne ville hun ikke miste (...), så hun satt jo godt i det med penger selv. I ettertid innser jeg jo at jeg burde ha anmeldt henne for NAV-svindel, men der og da var det vanskelig da pappa er så snill og det var fint å se han lykkelig etter mange år som enslig. Men det ble jo bare verre og verre. Hun elsket å farte på dyre ferier, og dra på konserter. Hun bestilte og betalte, og ville ha pappa med. Men ville ha tilbakebetalt for billetten hans. Han slet seg igjennom dette, men måtte en gang si at han dessverre ikke hadde råd til å bli med på konserten. Det var for mange regninger den måneden. Da ble hun gallesur, og dro med en venninne i stedet. Selv om dette var en konsert pappa svært gjerne kunne tenkt seg å vært på. Jeg fant også ut at hun knapt betalte for noe til dem felles. I flere år trodde jeg hun i det minste bidro til dagligvarehandling, at det var noe som var 50/50 for dem. Men fant ut at hun bare kjøpte mat til seg selv. Unnskyldningen var at hun hadde så spesielt kosthold, lavkarbo eller var på forskjellige type dietter. Så hun hadde gjerne en biff til middag, mens pappa spiste makaroni med en grillpølse til. Som han måtte kjøpe og kokkelere selv. Hun tenkte og ordnet bare til seg selv, seg selv og seg selv. Til jul kjøpte hun aldri gave til ham. Unnskyldningen var at hun "ikke likte jul" og syns det var så kjøpepress. Men rart med det at hun gjerne tok i mot gaven fra ham, og kjøpte haugevis til barnebarna sine. De siste par årene presset jeg litt ekstra på for å åpne øynene til pappa. Er ikke lett når man er forelsket da, og virkelig ER helt blind. Men eeendelig innså han hvilken heks hun faktisk var. Men også i bruddet var hun utrolig gnien. Pappa hjalp henne med å finne en leilighet hun kunne leie, lånte henger og flyttet alle hennes ting. Kjørte utallige turer frem og tilbake, løftet og bar. Men alt han fikk i retur var krav for tilbakebetaling av det ene og andre. Vaskemaskinen var blitt dårligere på de 7 årene den hadde stått i pappas hus, så det måtte han betale litt for. Stresslessen han hadde brukt var nedsunket, så der krevde hun erstatning. Teppet likeså, så hun tvang han til å betale rens for det. Så utrolig gnien og frekk etter å ha bodd 7 år gratis. Har absolutt null kontakt med denne dama i dag, og det har heldigvis ikke pappa heller. Anonymkode: 4dfef...713 52 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eneri Skrevet 28. april 2020 #3238 Del Skrevet 28. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Eksen til pappa var litt av en dame. Klarte dessverre å sno ham rundt lillefingeren de årene de var sammen (7-8 tilsammen). For det første flyttet hun straks inn til ham etter at de ble kjærester. Men betale noe i huset ville hun ikke. Og pappa som slet fra før av med regninger og utgifter der... jobbet mange timer i døgnet med ekstra vakter for å klare å få dette til å gå rundt. I starten stilte jeg litt spørsmålstegn ved at hun ikke betalte noe for strøm o.l, men pappa sa hele tiden "det er jo mitt hus", og det har han jo forsåvidt rett i... Hun hadde heller ikke lappen, så pappa kjørte rundt på henne til stadighet. Til fritidsaktiviteter, venner osv. Hun betalte aldri en krone til bensin. Etterhvert fikk jeg høre at de ikke var registrerte samboere, fordi hun mottok enkepensjon. Denne ville hun ikke miste (...), så hun satt jo godt i det med penger selv. I ettertid innser jeg jo at jeg burde ha anmeldt henne for NAV-svindel, men der og da var det vanskelig da pappa er så snill og det var fint å se han lykkelig etter mange år som enslig. Men det ble jo bare verre og verre. Hun elsket å farte på dyre ferier, og dra på konserter. Hun bestilte og betalte, og ville ha pappa med. Men ville ha tilbakebetalt for billetten hans. Han slet seg igjennom dette, men måtte en gang si at han dessverre ikke hadde råd til å bli med på konserten. Det var for mange regninger den måneden. Da ble hun gallesur, og dro med en venninne i stedet. Selv om dette var en konsert pappa svært gjerne kunne tenkt seg å vært på. Jeg fant også ut at hun knapt betalte for noe til dem felles. I flere år trodde jeg hun i det minste bidro til dagligvarehandling, at det var noe som var 50/50 for dem. Men fant ut at hun bare kjøpte mat til seg selv. Unnskyldningen var at hun hadde så spesielt kosthold, lavkarbo eller var på forskjellige type dietter. Så hun hadde gjerne en biff til middag, mens pappa spiste makaroni med en grillpølse til. Som han måtte kjøpe og kokkelere selv. Hun tenkte og ordnet bare til seg selv, seg selv og seg selv. Til jul kjøpte hun aldri gave til ham. Unnskyldningen var at hun "ikke likte jul" og syns det var så kjøpepress. Men rart med det at hun gjerne tok i mot gaven fra ham, og kjøpte haugevis til barnebarna sine. De siste par årene presset jeg litt ekstra på for å åpne øynene til pappa. Er ikke lett når man er forelsket da, og virkelig ER helt blind. Men eeendelig innså han hvilken heks hun faktisk var. Men også i bruddet var hun utrolig gnien. Pappa hjalp henne med å finne en leilighet hun kunne leie, lånte henger og flyttet alle hennes ting. Kjørte utallige turer frem og tilbake, løftet og bar. Men alt han fikk i retur var krav for tilbakebetaling av det ene og andre. Vaskemaskinen var blitt dårligere på de 7 årene den hadde stått i pappas hus, så det måtte han betale litt for. Stresslessen han hadde brukt var nedsunket, så der krevde hun erstatning. Teppet likeså, så hun tvang han til å betale rens for det. Så utrolig gnien og frekk etter å ha bodd 7 år gratis. Har absolutt null kontakt med denne dama i dag, og det har heldigvis ikke pappa heller. Anonymkode: 4dfef...713 Jeg blir bare målløs! Hvordan kommer folk PÅ SÅNT?!! At man skal kreve erstatning for at samboer gjennom mange år har brukt en stol, og man selv har brukt huset hans, strøm, drivstoff og alt mulig?!? Bra han er kvitt henne altså! Fatter ikke hvordan slike folk er skrudd sammen !!! 37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3239 Del Skrevet 28. april 2020 På 2.4.2020 den 15.46, AnonymBruker skrev: Haha, det husker jeg bestemoren min også sa! Tror det handlet om at hun (og sikkert bestemoren din også) har levd i en tid der sånt var mangelvare, mange brukte avispapir o.l. Anonymkode: b85a9...1f8 Mormor var litt mer generøs, vi kunne bruke 2 flak selv om vi bare hadde tisset Anonymkode: cc679...158 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #3240 Del Skrevet 28. april 2020 På 2.4.2020 den 8.52, AnonymBruker skrev: Søsteren min opplevde noe ekkelt i høst, hun ble spurt om å passe en leilighet i sentrum av en stor by i Norge fordi venneparet hennes var redd for innbrudd, 2 uker bodde hun der, etterpå lurte de på om hun ville vipse 15000kr for strøm og sånn, for hun hadde jo faktisk også selv hatt en ferie i storbyen så hun kunne dra på shopping og opplevelser.... Anonymkode: 5e579...88d Da hadde jeg sagt at mine tjenester som vakt for huset i to hele uker, koster 1000 kr pr uke, så da blir regnestykket 2000 - 1500, og de kan gjerne vippse meg de overskytende 500 kr. Noe så frekt. Da vet hun i hvertfall at neste gang de ber henne om å hjelpe dem med noe, så er svaret nei. Anonymkode: 2f308...4ea 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå