AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3481 Del Skrevet 23. oktober 2021 Snurrepurre skrev (3 minutter siden): Men du betaler jo for de likevel i kassa når de veies? Det er vel ikke stk pris på de posene? Eller? 😄 Veier de ikke sånn 000, 1 gram eller noe? 😀 Anonymkode: 5e579...88d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3482 Del Skrevet 23. oktober 2021 Det er veldig bra for miljøet å gjenbruke dem da! 😊 Anonymkode: df96a...542 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 23. oktober 2021 #3483 Del Skrevet 23. oktober 2021 Snurrepurre skrev (2 timer siden): Men du betaler jo for de likevel i kassa når de veies? Det er vel ikke stk pris på de posene? Eller? 😄 Men de posene er jo så lette at de kan umulig gjøre så stort utslag på vekta. Tviler egentlig på at en enkelt pose gir utslag i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. oktober 2021 #3484 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Veier de ikke sånn 000, 1 gram eller noe? 😀 Anonymkode: 5e579...88d Sikkert 😆 men man sparer jo ingen penger på å bruke de igjen? Sånn gjerrigknarkmessig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. oktober 2021 #3485 Del Skrevet 23. oktober 2021 ti10 skrev (1 minutt siden): Men de posene er jo så lette at de kan umulig gjøre så stort utslag på vekta. Tviler egentlig på at en enkelt pose gir utslag i det hele tatt. Som allerede skrevet så var det et tilsvar på om det går i gjerrigknark-kategorien eller ei 😆 koster jo like mye å ta med en ny, eller bruke den gamle. Selvfølgelig bedre for miljøet da! 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 23. oktober 2021 #3486 Del Skrevet 23. oktober 2021 Snurrepurre skrev (6 minutter siden): Sikkert 😆 men man sparer jo ingen penger på å bruke de igjen? Sånn gjerrigknarkmessig. Jeg bruker de istedenfor å kjøpe f.eks masse brødposer, så klart man kan spare litt på det 👍 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3487 Del Skrevet 23. oktober 2021 Myrmica skrev (1 minutt siden): Jeg bruker de istedenfor å kjøpe f.eks masse brødposer, så klart man kan spare litt på det 👍 De er også ypperlige i små søppelbøtter f.eks på toalettet. Anonymkode: 5bffa...dcd 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 23. oktober 2021 #3488 Del Skrevet 23. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er også ypperlige i små søppelbøtter f.eks på toalettet. Anonymkode: 5bffa...dcd Jeg bruker de som søppelposer i bilen 😁 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 23. oktober 2021 #3489 Del Skrevet 23. oktober 2021 Myrmica skrev (45 minutter siden): Jeg bruker de istedenfor å kjøpe f.eks masse brødposer, så klart man kan spare litt på det 👍 Jo, det forstår jeg er besparende. Men den jeg siterte brukte de på nytt i butikken, for å plukke nye grønnsaker i. Det sparer man ikke på økonomisk, men miljøet setter jo klart pris på det 😉 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3490 Del Skrevet 23. oktober 2021 On 9/30/2021 at 9:50 PM, AnonymBruker said: Så du bruker aldri mer enn 600 kr i uken på mat? Det tror jeg faktisk ikke på. Det er 90 kr dagen. Anonymkode: 246d4...07f 90 kroner dagen kan man få mye mat for, såfremt man lager det selv. Anonymkode: 2626f...111 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrmica Skrevet 23. oktober 2021 #3491 Del Skrevet 23. oktober 2021 Snurrepurre skrev (45 minutter siden): Jo, det forstår jeg er besparende. Men den jeg siterte brukte de på nytt i butikken, for å plukke nye grønnsaker i. Det sparer man ikke på økonomisk, men miljøet setter jo klart pris på det 😉 Vedkommende brukte de på nytt så hen slapp å handle småposer (som jeg tolker som små plastposer man bruker til andre ting), stod ingen ting om at de ble brukt til ny handlerunde. Hvilket heller ikke gir mening, som du sier, så tror du tar feil der. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3492 Del Skrevet 23. oktober 2021 tilbake til gjerrigknark historier ja Anonymkode: 87f73...5f7 23 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2021 #3493 Del Skrevet 23. oktober 2021 I tenårene var vi en venninnegjeng som ofte dro på hyttetur sammen. Vi spleiset da på mat. En av jentene var noe sær på dette med betalingen. En gang laget hun et helsikes spetakkel fordi hun mente hun skulle betale mindre for maten, fordi hun ikke hadde drukket av saften eller brukt smør på brødskiva. Anonymkode: edef3...b55 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3494 Del Skrevet 2. november 2021 opp Anonymkode: 87f73...5f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3495 Del Skrevet 2. november 2021 AnonymBruker skrev (På 6.6.2019 den 0.06): Hun trenger altså mobilen for å trekke 32,50 fra et beløp. Har hun støttekontakt fremdeles? Anonymkode: e8287...c7e . Anonymkode: 8f12b...52d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. november 2021 #3496 Del Skrevet 2. november 2021 Lillesøstren til min samboer bor her ofte, over flere , og vi betaler stort sett alt av mat og drikke, ikke takeaway eller resturantbesøk. Hun hadde kjøpt en sushi til 65 kr, hvor vi fikk en bit hver, hun fikk igså biter av oss, da dro hun fram mobilen å regnet ut slik at hun kun betalte 32. 50 , og ikke 65 kr Synes det er ganske smålig, når vi lar henne bo gratis opptil flere ganger i året, og spandere alt mat og drikke. Men som samboer sier, hun er lillesøstren, og bortskjemt Anonymkode: 8f12b...52d 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3497 Del Skrevet 4. november 2021 Tar denne anonym for det kan umulig finnes liknende historier. En blind inngift slektning er utrolig gjerrig når det kommer til det meste. Som gaver gir hun ting hun har liggende og ikke vil ha lenger. Som barn fikk jeg feks en revehale i bursdagsgave, ett annet år en upusset messingsvane - og det er av de bedre gavene jeg har fått . Da de skulle male huset stilte en nevø og kompis opp, da de var ferdig så varmet hun en grandiosa som betaling for jobben. I bryllupet til samme nevø hvor det var koldtbord hadde hun med seg fler tomme isbokser som hun fylte opp med rester fra mat og kakebord som hun hadde med hjem. Hun forventet også at alle skal stille opp og kjøre henne hit og dit når det passer henne og helt uten noen form for betaling, takk eller tjeneste tilbake. Jeg kuttet tilslutt Kontakten da hun ba meg komme å sortere ved i vedskjulet da hun skulle flytte, for hun ville ha med seg bjørkeveden.skal nevnes jeg bor en time unna, jobber 100% og dette var noe hun mente jeg kunne ta etter jobb en kveld. Anonymkode: 98dd2...1f3 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 Populært innlegg #3498 Del Skrevet 4. november 2021 Samboer fikk 200 000 kr i gave av sine foreldre. Vi har 3 barn og vært sammen i 15 år. Samme måned som han fikk disse pengene hadde vi ekstreme utgifter på konfirmasjon, rett før denne et par mnd med unormal høy strømregning og jeg hadde også en ganske heftig tannlegeregning. Han visste godt at min bufferkonto var tom. Han satte alle pengene på sin egen bufferkonto og kjøpte seg noen kule ting. Ingenting gikk til noe felles for familien/ hus. Han har ikke brukt en krone på oss, selv om han vet det var kjipe tider. Altså, det er greit det! Det er hans penger, jeg forventer ikke at han skal gi noe til meg eller betale noe ekstra egentlig. Men han kunne gjort noe for ungene eller gitt dem noe de trenger. Ikke nok med det, samme mnd han fikk pengene, hadde han handlet utenfor matkortet. Han sendte meg et vipsskrav på 179 kr.. Altså.. Kjempe fint at han er pengebevisst og måteholden, men noen ganger...... Anonymkode: c7ceb...9db 50 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zidji Skrevet 5. november 2021 #3499 Del Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samboer fikk 200 000 kr i gave av sine foreldre. Vi har 3 barn og vært sammen i 15 år. Samme måned som han fikk disse pengene hadde vi ekstreme utgifter på konfirmasjon, rett før denne et par mnd med unormal høy strømregning og jeg hadde også en ganske heftig tannlegeregning. Han visste godt at min bufferkonto var tom. Han satte alle pengene på sin egen bufferkonto og kjøpte seg noen kule ting. Ingenting gikk til noe felles for familien/ hus. Han har ikke brukt en krone på oss, selv om han vet det var kjipe tider. Altså, det er greit det! Det er hans penger, jeg forventer ikke at han skal gi noe til meg eller betale noe ekstra egentlig. Men han kunne gjort noe for ungene eller gitt dem noe de trenger. Ikke nok med det, samme mnd han fikk pengene, hadde han handlet utenfor matkortet. Han sendte meg et vipsskrav på 179 kr.. Altså.. Kjempe fint at han er pengebevisst og måteholden, men noen ganger...... Anonymkode: c7ceb...9db Hvorfor skal barn alltid få alt? Voksne har lov til å kjøpe ting til seg selv også. Hadde det liksom vert mer greit at han ikke ga noe til fellesutgifter så lenge barna ble skjemt bort og han ikke fikk noe å glede seg over selv? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3500 Del Skrevet 5. november 2021 Zidji skrev (47 minutter siden): Hvorfor skal barn alltid få alt? Voksne har lov til å kjøpe ting til seg selv også. Hadde det liksom vert mer greit at han ikke ga noe til fellesutgifter så lenge barna ble skjemt bort og han ikke fikk noe å glede seg over selv? Handler vel ikke om det, men at de hadde en trang økonomi akkurat da! Å oppgradere sykkelen eller kjøpe et nytt brettspill er vel ikke akkurat noe ekstragavant. Anonymkode: d8ab7...68f 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå