AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3381 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke gjerrig, men fornuftig-12 halv liter flasker er lik minst 315 kr.. Og da er snakk matbutikk og ikke bensinsatasjon og kiosk, da kan du nesten dobbel det. Synes kjæresten din er fornuftig der. Anonymkode: 8f12b...52d Brusen blir jo ødelagt..!? Åpne store flasker og så helle på (med trakt sikkert?) små flasker. For å ha utover ferieturen? Æææsj, den brusen ville ikke jeg drukket. Anonymkode: 4dfef...713 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3382 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Brusen blir jo ødelagt..!? Åpne store flasker og så helle på (med trakt sikkert?) små flasker. For å ha utover ferieturen? Æææsj, den brusen ville ikke jeg drukket. Anonymkode: 4dfef...713 Nei, det blir den ikke. Gjort flere ganger uten trakt og det var like fin. Jeg gjør også noe sinsykt grazy jeg har også en (1) vannflaske som jeg fyller opp med vann, og jeg bruker kun den 🥶 Anonymkode: 8f12b...52d 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 27. juni 2021 #3383 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Brusen blir jo ødelagt..!? Åpne store flasker og så helle på (med trakt sikkert?) små flasker. For å ha utover ferieturen? Æææsj, den brusen ville ikke jeg drukket. Anonymkode: 4dfef...713 Man åpner den store flasken 1-2 ganger om dagen. Det er ikke nok til å ta "fizzen" ut av brusen. De små flaskene åpnes oftere, men ikke oftere enn en vanlig liten brus, da forsvinner fizzen i normalt tempo. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3384 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Brusen blir jo ødelagt..!? Åpne store flasker og så helle på (med trakt sikkert?) små flasker. For å ha utover ferieturen? Æææsj, den brusen ville ikke jeg drukket. Anonymkode: 4dfef...713 Like ødelagt som når en liten flaske åpnes? Anonymkode: adc41...30b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3385 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Like ødelagt som når en liten flaske åpnes? Anonymkode: adc41...30b Det skjer jo noe med brusen i det den blir helt over i andre flasker. Er en grunn til at flasker ikke skal rystes på. Anonymkode: 4dfef...713 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3386 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke gjerrig, men fornuftig-12 halv liter flasker er lik minst 315 kr.. Og da er snakk matbutikk og ikke bensinsatasjon og kiosk, da kan du nesten dobbel det. Synes kjæresten din er fornuftig der. Anonymkode: 8f12b...52d Fornuftig er det nok ja, men det er også temmelig gjerrig😄 Anonymkode: edef3...b55 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3387 Del Skrevet 27. juni 2021 Min ekssvigerinne. Jeg var på besøk hos min bror og henne da tantebarna var små og jeg fortsatt var barnløs. Jeg fungerte som barnepike, kokk og hushjelp når jeg besøkte dem, bodde der gjerne 3-5 dager i slengen. Dro og handlet sammen med svigerinne, jeg ville bidra til matbudsjettet og handle inn middager og div for de dagene jeg var der. Hun la alt mulig oppi den handlevogna mi, syns tydeligvis det var helt greit at jeg skulle betale for bleier til barna deres, shampoo og balsam til henne, osv osv. Husker at jeg ble helt satt ut og bare betalte hele greia. Jeg var da en fattig student, mens de begge var i jobb. Anonymkode: edef3...b55 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3388 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det skjer jo noe med brusen i det den blir helt over i andre flasker. Er en grunn til at flasker ikke skal rystes på. Anonymkode: 4dfef...713 Norske veier har nok tatt den jobben lenge før du henter brusen i butikken ... Anonymkode: adc41...30b 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3389 Del Skrevet 27. juni 2021 En venninne insistere alltid på at jeg måtte ha med meg egen sovepose og laken når jeg skulle overnatte hos henne (vi bor i forskjellig by). Selv kunne det aldri falt meg inn å kreve det av besøket. Også de som skal ha med seg panten hjem fra fest. Eller eventuell mat- og drikkerester som de tok med som "husgave". Cringe. Anonymkode: c0cea...7b4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3390 Del Skrevet 27. juni 2021 On 6/16/2021 at 10:17 PM, AnonymBruker said: Dette er ikke akkurat en gjerrigknark historie, men mer snylter historie. Dette har vært en venn av meg, men jeg har valgt å kutte ut vedkommende, rett og slett pga denne snyltingen. Det samme har flere felles venner. (...) Anonymkode: 5480f...149 On 6/25/2021 at 9:21 PM, AnonymBruker said: Har ei venninne som har noen tendenser. Bl.a. at vi har handlet sammen og betaler annenhver gang. Den gangen jeg betaler plukker hun masse dyre godterier som hun ikke deler med meg, men sitter å spiser det alene fremfor meg. (...) Hun er litt uforsiktig med penger. Kan klage over dårlig råd, samtidig som hun bruker tusen kroner på impulskjøp eller plukker ukritisk av varene i butikken. Anonymkode: 43a47...91f Disse to snylterne fortjener hverandre. Anonymkode: 2626f...111 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2021 #3391 Del Skrevet 27. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 26.5.2021 den 20.40): Da vi var små fikk ikke jeg eller søsteren min spise oss mette da vi var hos et familiemedlem. Vi fikk kun to skiver, med MAX en skive gulost, og fikk til nød en pose hver for å lage te. Og dette var hvis vi skulle feks overnatte. Søsteren min gråt ved flere anledninger fordi hun var så sulten...Prøvde å si ifra, men fikk bare beskjed om at sånn var det hos hen. Husker også så godt da jeg og ei venninne var på besøk hos en klassekamerat da vi var ca.10 år. Vi hadde gått langt og det var varmt ute, så vi spurte om et glass vann. Da fikk vi bare beskjed av mammaen at nei, de måtte spare på glassene (!?) Rundt samme alder som over, var jeg hos ei klassevenninne. Mammaen hennes sa at vi skulle få en skikkelig premie hvis vi ryddet og vasket bilen utvendig og innvendig. Vi brukte over 1,5 time, og vi måtte rydde bort skitne truser (!), andre klær, råtten mat, søppel osv, og vasket så godt vi kunne. Minner om at vi var ca. 10 år. Fikk et sånt lite smarties-rør i premie....jo takk... Denne syns jeg er tidenes, og jeg ler like herlig av den enda, 20 år senere 😂👇 Søstra mi hadde ei venninne på besøk, og hun skulle hjem. Det begynte å bli mørkt, så jeg og søstra mi bestemte oss for å følge henne hjem. Det var nesten 2 km å gå én vei, jeg var 13 år og jentene 9 år. Mens vi trasker blir jentene slitne, så de bytter på å sitte litt på ryggen min. Akkurat da venninna sitter på ryggen min, går vi i en evig lang oppoverbakke. Da kjører pappaen hennes forbi, og sakker farten. Vi hadde ca. 1 km igjen å gå. Så roper han ut vinduet, uten å stoppe: "Har så lite bensin skjønner du, så du kan ikke sitte på!", og gasser på og blir borte i horisonten....Han skulle hjem....Bilen stod i oppkjørselen da vi kom frem... Anonymkode: d1cf4...5b6 Dette er nok ikke en gjerrig knark, men en far som bare ønsker barna vel, med fysisk aktivitet 😅 Anonymkode: f26c9...5c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3392 Del Skrevet 28. juni 2021 On 5/24/2021 at 6:07 PM, AnonymBruker said: Vet ikke helt hva jeg egentlig skal kalle meg selv og samboer. Prisbevisst er kanskje det beste ordet men litt gjerrigknark tendenser. Virkelig hater å kjøpe gaver til andre, mat budsjettet vårt er ganske lite, kjøper sjeldent mat som ikke blir brukt opp. Får endel kommentarer på at kjøleskapet vårt er litt stusselig. Og er jeg på restaurant med andre får jeg spader hvis de foreslår at vi bare deler opp regningen istede for å regne og kunn betale for det vi selv har bestilt. Men har i 2020 begynt å kjøpe dyrere gaver for å "gjøre opp for meg" etter år der jeg kunn har handlet for avtalt beløp og ikke en krone mer. Vi har ganske så rommelig økonomi og har klart å jobbe oss opp ganske grei formue og eiendeler. Så tenker at jeg MÅ tvinge meg selv til å bli litt mer spandabel, for det ser jo bare dumt ut når jeg tropper opp med porschen og LV vesken min men en litt "kjip" gave. Men det gjør vondt langt inn i sjelen. Især når jeg bruker mye penger på meg selv 🤣 Anonymkode: dc45d...9ad En av grunnene til at jeg har verken Porsche eller Louis Vuitton eller annen utagerende luksus selv om jeg har ti ganger mer penger enn mange andre med dyr Porsche. Vil ikke at mine penger skal gå til hodet på andre eller at andre skal tro at penger har gått til hodet på meg. Anonymkode: ad023...e35 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #3393 Del Skrevet 28. juni 2021 Mer!!! MEEER! Anonymkode: 0b787...4a9 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goldlion Skrevet 26. juli 2021 #3394 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 24.6.2021 den 13.29): En på jobben til samboer pusser opp og selger teakmøbler som hobby. Fin hobby det, men han bor i en liten by, hvor alle kjenner noen som kjenner noen... Han har fått rykte på seg som tidenes mest gjerrige og kranglevorne selger. Har hørt så mange historier om kveruleringen hans ang. pris og tilstand på møbler fra mange som ikke kjenner hverandre en gang. Blir helt flau inni meg når jeg ser kona hans på butikken. Enkelte tenker virkelig ikke over hvordan de fremstår, alt skal handle om penger 🙈 Anonymkode: f7a48...4b3 Herregud, var bort i en lignende fyr. Vet ikke om det er samme fyren, men han selger en del teak, og er virkelig ikke helt god. Beryktet her i byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3395 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 27.6.2021 den 20.14): Dette er nok ikke en gjerrig knark, men en far som bare ønsker barna vel, med fysisk aktivitet 😅 Anonymkode: f26c9...5c4 Hvordan fikk barnet fysisk aktivitet av å bli båret på ryggen av venninnes storesøster? Anonymkode: f90f4...feb 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3396 Del Skrevet 26. juli 2021 On 6/27/2021 at 9:39 AM, AnonymBruker said: Det er ikke gjerrig, men fornuftig-12 halv liter flasker er lik minst 315 kr.. Og da er snakk matbutikk og ikke bensinsatasjon og kiosk, da kan du nesten dobbel det. Synes kjæresten din er fornuftig der. Anonymkode: 8f12b...52d Jo det er gjerrig Anonymkode: 7231a...b62 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2021 #3397 Del Skrevet 26. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 27.5.2021 den 11.59): Usikker på om jeg allerede har delt denne. Syntes fortsatt denne tar kaka, selv mange år etterpå. Var på butikken med ei venninne for å handle blandevann, vi skulle drikke hjemme hos meg. Hun kommer bort til meg med en pakke bind og spør om jeg kan legge ut for henne. Jeg sier ja. Etter å ha betalt er hun fortsatt i butikken og jeg ser henne gå til kassa med to store Redbull ( dette var på Meny og de koster jo nærmere 40 kr med pant per boks! ) og tror dere ikke hun kjøper en pakning med røyk også?! DET hadde hun råd til, men ikke en pakke med bind. Anonymkode: 5480f...149 Hun var nok bare flau for å kjøpe det. Jeg syntes det var flaut frem til jeg var 35 Men tørde kjøpe selvom.. Anonymkode: ef89f...6f5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 Populært innlegg #3398 Del Skrevet 27. juli 2021 Jeg hadde ei venninne som allerede begynte å irritere meg når det gjaldt penger, hun hadde aldri råd til å spleise på taxi, men så fort vi kom til utestedet stod hun i bardisken og bestilte seg drinker. Dette var ei venninne som jeg hadde hatt i mange år og var glad i, hun holdt ikke på sånn før, så det var litt sjokkerende når det først begynte. Jeg så mye mellom fingrene siden jeg var så glad i henne. Men så kommer kvelden vi er på fest.. Der befant det seg en innpåsliten fyr som har prøvd seg på meg x antall ganger uten hell og det over mange år. En fyr som rett og slett ikke tar hintet. Han setter seg selvfølgelig ved siden av meg og utpå kvelden spør han meg mens vi sitter i sofaen om ikke han kan kjøpe sex av meg for 4000 kr?! Jeg selger ikke sex og har aldri gjort det for å ha det sagt, så jeg tok det som en stor fornærmelse. Jeg sa selvfølgelig nei og at han var frekk, han svarte at siden jeg ikke ville ha sex med han frivillig så måtte han prøve på en annen måte, det var derfor han spurte. Venninnen min som har sittet ved siden av meg når han spurte spør meg om jeg kan bli med henne på badet. Når vi er der inne spør hun meg: «Kan du ikke gjøre det?» «Hva da?» svarer jeg. «Ha sex med han for 4000 kr, så splitter vi pengene så det blir 2000 på hver!» Jeg ble helt sjokka og trodde hun tulla, men nei, hun var seriøs! Det var slutten på det vennskapet for å si det sånn! Anonymkode: 5480f...149 100 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 Populært innlegg #3399 Del Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde ei venninne som allerede begynte å irritere meg når det gjaldt penger, hun hadde aldri råd til å spleise på taxi, men så fort vi kom til utestedet stod hun i bardisken og bestilte seg drinker. Dette var ei venninne som jeg hadde hatt i mange år og var glad i, hun holdt ikke på sånn før, så det var litt sjokkerende når det først begynte. Jeg så mye mellom fingrene siden jeg var så glad i henne. Men så kommer kvelden vi er på fest.. Der befant det seg en innpåsliten fyr som har prøvd seg på meg x antall ganger uten hell og det over mange år. En fyr som rett og slett ikke tar hintet. Han setter seg selvfølgelig ved siden av meg og utpå kvelden spør han meg mens vi sitter i sofaen om ikke han kan kjøpe sex av meg for 4000 kr?! Jeg selger ikke sex og har aldri gjort det for å ha det sagt, så jeg tok det som en stor fornærmelse. Jeg sa selvfølgelig nei og at han var frekk, han svarte at siden jeg ikke ville ha sex med han frivillig så måtte han prøve på en annen måte, det var derfor han spurte. Venninnen min som har sittet ved siden av meg når han spurte spør meg om jeg kan bli med henne på badet. Når vi er der inne spør hun meg: «Kan du ikke gjøre det?» «Hva da?» svarer jeg. «Ha sex med han for 4000 kr, så splitter vi pengene så det blir 2000 på hver!» Jeg ble helt sjokka og trodde hun tulla, men nei, hun var seriøs! Det var slutten på det vennskapet for å si det sånn! Anonymkode: 5480f...149 Eh... ikke bare ville hun pimpe deg til den eklingen, men hun mente hun skulle få HALVPARTEN? Da kan vel hun ligge med ham selv.. fy faen. Anonymkode: 5e579...88d 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3400 Del Skrevet 27. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg hadde ei venninne som allerede begynte å irritere meg når det gjaldt penger, hun hadde aldri råd til å spleise på taxi, men så fort vi kom til utestedet stod hun i bardisken og bestilte seg drinker. Dette var ei venninne som jeg hadde hatt i mange år og var glad i, hun holdt ikke på sånn før, så det var litt sjokkerende når det først begynte. Jeg så mye mellom fingrene siden jeg var så glad i henne. Men så kommer kvelden vi er på fest.. Der befant det seg en innpåsliten fyr som har prøvd seg på meg x antall ganger uten hell og det over mange år. En fyr som rett og slett ikke tar hintet. Han setter seg selvfølgelig ved siden av meg og utpå kvelden spør han meg mens vi sitter i sofaen om ikke han kan kjøpe sex av meg for 4000 kr?! Jeg selger ikke sex og har aldri gjort det for å ha det sagt, så jeg tok det som en stor fornærmelse. Jeg sa selvfølgelig nei og at han var frekk, han svarte at siden jeg ikke ville ha sex med han frivillig så måtte han prøve på en annen måte, det var derfor han spurte. Venninnen min som har sittet ved siden av meg når han spurte spør meg om jeg kan bli med henne på badet. Når vi er der inne spør hun meg: «Kan du ikke gjøre det?» «Hva da?» svarer jeg. «Ha sex med han for 4000 kr, så splitter vi pengene så det blir 2000 på hver!» Jeg ble helt sjokka og trodde hun tulla, men nei, hun var seriøs! Det var slutten på det vennskapet for å si det sånn! Anonymkode: 5480f...149 Oi, hvorfor trodde hun at hun skulle få en del av kaka i tilfelle? Betaling for "gode råd"? Anonymkode: 3ad0d...485 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå