Gå til innhold

Dele gjerrigknarkhistorier fra jobb og privatliv?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

21 timer siden, Jr.Garcon skrev:

😂😂😂 

Men 5 kr spart + hun slapp et ekkelt offentlig toalett. Smart OG flink med penger hun da 👌 

Morsom tråd!

Helt til hun blir tatt for urinering på offentlig sted

Du kan pisse mye på betalingsdass for 6k

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

29 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Helt til hun blir tatt for urinering på offentlig sted

Du kan pisse mye på betalingsdass for 6k

Ja, det må hun unngå :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en venn som veldig gjerrig. Han sitter godt i det økonomisk, med både arv og en godt betalt jobb. Da han skulle flytte inn i sin nye leilighet kjøpte han alt brukt, og da mener jeg alt. Ikke snakk om en sofa, TV-bord eller et bord bare her, nei, men seng, sengetøy, kluter og håndkler. Visste ikke engang at folk legger ut sengetøy på Finn, men det skjer visst.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte min egen pappa... som presterte i sin gjerrigste periode å dele grillpølsene i fire til oss. Vi fikk altså en kvart grillpølse i et pølsebrød. Og han hadde over en million på bok...

Anonymkode: d4c05...784

• Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En veninne. Lånte mikseren hennes da jeg skulle bake en gang. Hadde enda ikke kjøpt egen og hun bodde rett over gangen. Jeg så at den så litt skitten ut utenpå, tenkte hun visste det. Men når jeg skulle levere den tilbake så sa hun at det var jeg som hadde gjort det. Hun trodde ikke på meg  når jeg sa den var sånn når hun leverte den. Hun krevde 150 kr så hun kunne kjøpe vaskemiddler til å vaske det av. Vet ikke hva jeg skal si. Tror hun visste det, men at hun bare fant på det for å få litt ekstra penger.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, jordbær86 skrev:

En veninne. Lånte mikseren hennes da jeg skulle bake en gang. Hadde enda ikke kjøpt egen og hun bodde rett over gangen. Jeg så at den så litt skitten ut utenpå, tenkte hun visste det. Men når jeg skulle levere den tilbake så sa hun at det var jeg som hadde gjort det. Hun trodde ikke på meg  når jeg sa den var sånn når hun leverte den. Hun krevde 150 kr så hun kunne kjøpe vaskemiddler til å vaske det av. Vet ikke hva jeg skal si. Tror hun visste det, men at hun bare fant på det for å få litt ekstra penger.

Da hadde jeg kjøpt ny mikser og beholdt den "skitne" 

Anonymkode: 13388...33f

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da hadde jeg kjøpt ny mikser og beholdt den "skitne" 

Anonymkode: 13388...33f

Ja kunne gjort det. Men jeg hadde jo ikke skitnet den til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, jordbær86 skrev:

Ja kunne gjort det. Men jeg hadde jo ikke skitnet den til.

Hvorfor i alle dager rengjorte du den ikke etter bruk? Det er da det minste man kan gjøre - uavhengig om den var skitten fra før eller ikke! 

Anonymkode: 17e31...5f6

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i alle dager rengjorte du den ikke etter bruk? Det er da det minste man kan gjøre - uavhengig om den var skitten fra før eller ikke! 

Tenkte ikke på det. Hun måtte ha den igjen fort. Så fikk det litt travelt og bare leverte den når jeg var ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, jordbær86 skrev:

Tenkte ikke på det. Hun måtte ha den igjen fort. Så fikk det litt travelt og bare leverte den når jeg var ferdig.

Jeg rengjorde bollen og vispene, det rakk jeg. Men utenpå tenkte jeg ikke på da.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ikke noe å bli krenka for da.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, jordbær86 skrev:

Jeg rengjorde bollen og vispene, det rakk jeg. Men utenpå tenkte jeg ikke på da.

Og da trengte hun 5 zaloflasker for å gjøre den ren; siden hun skulle ha 150 kr mener jeg? En zaloflaske koster 30 kr.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Apocalypte skrev:

Og da trengte hun 5 zaloflasker for å gjøre den ren; siden hun skulle ha 150 kr mener jeg? En zaloflaske koster 30 kr.

Ja, tenkte det var litt mye jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en klassisk gjerrigknark på jobb. Han er aldri med på lunch, alltid matpakke, kjører et vrak av en gammel bil, klær seg som en boms og har droppet å komme på julebord etter vi måtte begynne å betale egenandel. Har spesielt lagt merke til at telefonen hans har sett ut som en knust rute i over et år, tviler på at han blir å bytte den ut før den faller fra hverandre.

Han bor i tillegg hjemme hos sine foreldre mens han leier ut eget hus til studenter.

Anonymkode: b30cf...62e

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11.10.2020 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Har en klassisk gjerrigknark på jobb. Han er aldri med på lunch, alltid matpakke, kjører et vrak av en gammel bil, klær seg som en boms og har droppet å komme på julebord etter vi måtte begynne å betale egenandel. Har spesielt lagt merke til at telefonen hans har sett ut som en knust rute i over et år, tviler på at han blir å bytte den ut før den faller fra hverandre.

Han bor i tillegg hjemme hos sine foreldre mens han leier ut eget hus til studenter.

Det øverste avsnittet er da ingen gjerrigknark akkurat

Anonymkode: e1b78...e0e

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.10.2020 den 11.16, AnonymBruker skrev:

Man vet jo aldri, men det der høres nesten mer ut som en med veldig dårlig økonomi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, ti10 skrev:

Man vet jo aldri, men det der høres nesten mer ut som en med veldig dårlig økonomi. 

+ eventuelle personlige problemer. 

Anonymkode: ab0ee...77f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...