Gjest He Skrevet 16. mars 2009 #1 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg er invitert i bryllup i mai, og lurer av den grunn på om noen av dere kan anbefale butikker i Trondheim der de selger fine kjoler? Oasis vet jeg har mange fine kjoler, men har dere noen andre anbefalinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2009 #2 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg er invitert i bryllup i mai, og lurer av den grunn på om noen av dere kan anbefale butikker i Trondheim der de selger fine kjoler? Oasis vet jeg har mange fine kjoler, men har dere noen andre anbefalinger? *dytter denne tråden litt fram igjen* Noen som har tips om kjolebutikker i Trondheim? Er ikke så kjent i byen nemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 14. juni 2009 #3 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 14. juni 2009 #4 Del Skrevet 14. juni 2009 prøv agape, de har masse fint, og gode priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rararara Skrevet 15. juni 2009 #5 Del Skrevet 15. juni 2009 prøv agape, de har masse fint, og gode priser. hvor ligger det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torine Skrevet 15. juni 2009 #6 Del Skrevet 15. juni 2009 http://www.agape-brud.no/?side=dealers&...ers&which=9 Det ser ut som de har flyttet fra sentrum til tyholt. Se linken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. juni 2009 #7 Del Skrevet 17. juni 2009 Er egentlig ikke så veldig mange kjolebutikker i byen (hvis du vil utenom de typiske kjedebutikkene, der alle andre har samme kjolen som deg:p hehe). Vil anbefale deg å stikke innom forskjellige brudebutikker, de kan ha en del selskapskjoler. Ellers er det mange nydelige kjoler på Zentrum! Lykke til da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå