Gå til innhold

Promper om natten

Fremhevede innlegg

Skrevet

Blir det ikke mye raping når det er plugget igjen der bak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blir det ikke mye raping når det er plugget igjen der bak?

Promping er tarmgass, mens raping er bare luft i magen. Så nei, det blir ikke raping (at luften forflytter seg fra endetarmen til munnen) hvis man ikke får prompet.

Forøvrig, hvis denne tråden er reell, så høres den kjæresten din svææært uvitende ut.

Skrevet

Tråden er ryddet.

vimse-mod.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er også plaget med mye luft, hele døgnet. Min mann våkner heldigvis ikke av det, men det gjør jeg! Han sier han ikke hadde brydd seg om han hadde hørt det, han bare ler. Det er jo umulig å kontrollere, skikkelig pinlig. :tristbla:

Merker at jeg blir verre når jeg spiser mye sukkerholdige matvarer (som jeg jo elsker!), musli, kål, samt hvis jeg drikker mye kullsyreholdig drikker osv. Her står det mange tips om mat du bør unngå hvis du er mye plaget:

http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...ocumentid=26206

Men enig med de andre her, synes kjæresten din virker veldig sensitiv da. Det blir jo som med snorking, man holder jo for det meste ut fordi man er glad i personen. Hvis det faktisk holder han våken om nettene kan han jo evt. sove på et annet rom av og til, eller at du gjør det.

Skjønner at han blir gretten hvis han ikke får sove. Men buttplugg høres jo helt vilt ut, det gjør jo bare vondt verre tenker jeg. Hørtes veldig ubehagelig ut i hvert fall.

Gjest Gjest
Skrevet

Herregud.... er det virkelig mulig å kreve noe slik da???!Herrejemini! :hakeslepp: Finn deg ny type!

Skrevet

Hei, meg igjen. Har mye luft i magen hele tiden, om dagen også. Prøver og spise sunt, mye rå grønnsaker. Er litt overvektig. Kjæresten min, (og jeg da) mener at jeg har godt av og gå ned litt i vekt. Derfor blir det endel rå grønnsaker som er så sunt. Kan grønnsaker gi mye luft?

Prøvde den pluggen i natt, siden han maser så veldig om det, hadde glidekrem på da, men den bare gled ut igjen og igjen. Så da funket ikke det. :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

må bare hive vekk den plugge, Gud bedre, må ikke finne på å la deg ydmyke sånn.

han kan sove med neseklype! eller han kan finne seg en annen plass å sove!

Det er jo ikke meningen at du skal ligge med en plugg i rompa, fordi han sjeneres av det.

Oppsøk apoteket, prøv imodium for luft i magen (finnes forskjellige versjoner) se om det hjelper. bedre å løse problemet, enn å tette slusene, problemet forsvinner jo ikke, bare fordi du tetter igjen.

Skrevet

Du må be ham kjøpe en større en, så den holder seg på plass. Kan være litt vondt å få den inn, og spesielt ut igjen, men det må det jo være verdt altså. Kan ikke plage kjæresten din med fising hele døgnet..

Skrevet
Hei, meg igjen. Har mye luft i magen hele tiden, om dagen også. Prøver og spise sunt, mye rå grønnsaker. Er litt overvektig. Kjæresten min, (og jeg da) mener at jeg har godt av og gå ned litt i vekt. Derfor blir det endel rå grønnsaker som er så sunt. Kan grønnsaker gi mye luft?

Prøvde den pluggen i natt, siden han maser så veldig om det, hadde glidekrem på da, men den bare gled ut igjen og igjen. Så da funket ikke det. :tristbla:

ja, rå grønnsaker spesielt gir mye luft i magen. Fiberholdig mat generelt gir mye tarmgass og rå grønnsaker inneholder mye fiber.

kål, blomkål, løk er grønnsaker som absolutt gir rikelig salutt.

Seriøst - dump ham. Det er ikke verdt det. En som virkelig vil ydmyke deg slik er ikke glad nok i deg, han bare liker følelsen det gir ham at du er glad i ham.

Skrevet

Mannen min snorker, jeg fiser....... han sover gjennom fisingen mens jeg ikke får sove av hans snorking..... Ingen av oss kan noe for noen av delene.

Jeg ville funnet meg en annen kjæreste... men uansett er det greit å tenke på hva man dytter i seg for det kan ha påvirkning på mengden gass. Alle fiser så fisingen blir aldri borte.

Guuud, hva noen finner seg i i et forhold, buttplugg...

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet
Hei, jeg har et problem. Kjæresten min sier jeg promper så fælt om natten og han sier det er ekkelt og at det stinker. Han har kjøpt en rompe plugg til meg som han vil jeg skal putte inn om kvelden før jeg sovner, så luften ikke slipper ut. Er det farlig tror dere? At luften ikke kommer ut liksom? Og er det ikke vondt og sove med da? Vil jo at kjæresten min skal like meg og ikke synes jeg er ekkel da, det er min første kjæreste og jeg vil ikke miste han for alt i verden! :tristbla: Er det noen som kan hjelpe meg?

Kroppen trenger å kvitte seg med denne overflødige gassen. Regner med at du kniper godt igjen hele dagen, så ingen lyd og lukt skal komme fra deg. SELVFØLGELIG kommer det da ut om natten. Grønnsaker vil ha denne effekten på kroppen, spesielt de første ukene når man legger om kostholdet. Men det skal jevne seg ut etterhvert.

Synes forslaget til kjæresten din er helt patetisk - det kan ikke stemme? Seriøst. Skjønner jo at promping ikke er noen favoritt, men at du skal fysisk sette en propp i enden er bare helt på trynet.

Har dessverre ingen løsning å tilby, men hadde det vært meg og mitt dilemma så tror jeg at jeg hadde gjort det slutt. Han høres ut som en usikker og uvitende fyr som overhodet ikke er interessert i hva som er bra for DEG. Hadde han enn kjøpt et legemiddel eller naturkostmiddel for urolig mage, så kunne jeg hatt sympati. Men en BUTTPLUG? Fy f....

Gjest Gjest
Skrevet

Oj, stakkars deg=( Men han promper GARANTERT flere ganger om natta han også! Men prøv å legge om kostholdet.. Noe type mat danner gass i magen og lukter ILLE... Gå på do om du har masse luft i magen og tøm deg... Ikke spar opp luft i løpet av dagen som du slipper ut når dere sover. (litt er selvfølgelig naturlig).

Og om du må skikkelig prompe, få den ut lydløs=) Promp med lyd er ekkelt! Spre rompeballene og slapp av og la lufta slippe ut :fnise:

Men unnskyld meg, typen din er latterlig!

Skrevet

Du får be han kjøpe enda en buttplugg og stappe begge i nesa si istedet :) Glidemiddel funker sikkert der også :) Husk å vaske den gamle først :O

Gjest Shelob
Skrevet

Så kan du bare fise og kose deg, og fylle denne med luft! På morgenen, så ber du kjæresten din om å trille deg og badeball-buksa ut på verandaen, og gir deg en saks. Så etter at han har gått inn, stikker du hull på buksa, og all prompen får slippe fri i friluft, og han merker aldri lukten! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Ok.. Hadde aldri trodd jeg skulle skrive dette noe sted, meeen.. For meg fungerer det å sove med stringtruse når jeg har mye luft i magen.. Fungerer på en måte som en lyddemper... :sjenert:

Skrevet

Når jeg har mye luft i magen hjelper det å gå en tur. Men uansett synes jeg du har gått veldig langt for å tekkes kjæresten din. Jeg ville aldri gått med å ha en plugg i rumpa!! Når man først har luft i magen må det få komme ut.

Jeg kan ikke drikke noe med kullsyre, ei venninne av meg får luft i magen av løk. Prøv deg frem og se om det hjelper å kutte ut noe av dette. Også kan dere jo lufte litt om natta da om kjæresten din synes dette er så vanskelig. Jeg synes det virker som om han er vanskelig.

Gjest Gjest
Skrevet

Mange kvinner promper høyt og masse om nettene mens de sover, selv om de har stringtruse på...og da våkner mennene og synes kvinnen er ufeminin!

Skrevet

Dersom man har så mye stinkende fis, bør man gjøre noe med kostholdet. For det er ikke naturlig. Det er naturlig å fise, ja, men stinkfis er et symptom på dårlig/feil kosthold.

Skrevet

Helt ærlig så tror jeg ikke kjæresten din har kjøpt buttplug til deg for at du skal slutte å prompe. Han har nok en skjult agenda, det tror nå jeg da...

Og er det slik at han tenner på jenter med ting i rumpa, så bør han være ærlig om det. Buttplug er jo ikke galt, sånn i utgangspunktet, men da må begge like det. :)

Jeg må si at jeg synes synd i deg og jeg anbefaler deg å sette foten ned, dette skal du ikke finne deg i.

Det er heller ikke dumt å endre kosthold...

Lykke til!

Skrevet

Ok, så du slanker deg fordi han synes du skal ned i vekt og så fiser du fordi du spiser mye grønnsaker. Derfor må du bruke plugg fordi han synes du er ekkel når du promper. Har jeg forstått det riktig?

Sannsynligheten for at du kommer til å være sammen med ham resten av livet er heldigvis ganske liten og så kan du finne en som tar deg slik du er. Jeg har en sånn og det er mye bedre enn en rompeplugg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...