Gjest Gjest_Jente 18_* Skrevet 16. mars 2009 #1 Skrevet 16. mars 2009 Hei, jeg har et problem. Kjæresten min sier jeg promper så fælt om natten og han sier det er ekkelt og at det stinker. Han har kjøpt en rompe plugg til meg som han vil jeg skal putte inn om kvelden før jeg sovner, så luften ikke slipper ut. Er det farlig tror dere? At luften ikke kommer ut liksom? Og er det ikke vondt og sove med da? Vil jo at kjæresten min skal like meg og ikke synes jeg er ekkel da, det er min første kjæreste og jeg vil ikke miste han for alt i verden! Er det noen som kan hjelpe meg?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #2 Skrevet 16. mars 2009 Hei, jeg har et problem. Kjæresten min sier jeg promper så fælt om natten og han sier det er ekkelt og at det stinker. Han har kjøpt en rompe plugg til meg som han vil jeg skal putte inn om kvelden før jeg sovner, så luften ikke slipper ut. Er det farlig tror dere? At luften ikke kommer ut liksom? Og er det ikke vondt og sove med da? Vil jo at kjæresten min skal like meg og ikke synes jeg er ekkel da, det er min første kjæreste og jeg vil ikke miste han for alt i verden! Er det noen som kan hjelpe meg? Synes han er litt pinglete og overfølsom hvis han våkner av lukt om natten. Ligger han på vakt for å kunne ta deg i promping?
*Numi* Skrevet 16. mars 2009 #3 Skrevet 16. mars 2009 (endret) At han ber deg sove med rumpeplugg er vel like usaklig som at du skal be han om å sove med neseklype for å unngå lukt? Nei, vet du hva. Det hadde jeg ikke giddet. Han høres umoden ut. Er det et stort problem, så burde han jo tatt det opp saklig med deg, og kanskje dere kunne blitt enige om at du tok en tur til legen, hvis det har seg sånn at du promper unaturlig mye. Litt promping om natta må man vel tåle. Endret 16. mars 2009 av *Numi*
ninuska_ Skrevet 16. mars 2009 #4 Skrevet 16. mars 2009 Jeg hadde spurt om han var seriøs med rumpepluggen. Jeg hadde aldri gått med på noe sånt - om han ikke tåler prompene mine når jeg sover og ikke kan kontrollere kroppen, så får han heller finne seg ei som er så perfekt at hun ikke promper om natta.. lykke til
camilla* Skrevet 16. mars 2009 #5 Skrevet 16. mars 2009 seriøst? Han promper garantert selv om natten så det kan like gjerne være sin egen vonde prompelukt han våkner av. Kan du ikke forslå at han bruker den pluggen først en to ukers tid og ser om det kan hjelpe på denne natte-våkningen hans?
Eremitten Skrevet 16. mars 2009 #6 Skrevet 16. mars 2009 Jeg fikk av en eller annen grunn mistanke om at kjæresten har andre baktanker med dette forslaget sitt. Hvis han mener dette slik som han har sagt det synes jeg det er et idiotisk forslag. For å oppsummere synes jeg han enten er en idiot eller en sleip luring, jeg vet ikke helt hva som er verst.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #7 Skrevet 16. mars 2009 For å oppsummere synes jeg han enten er en idiot eller en sleip luring, jeg vet ikke helt hva som er verst. Den forsto jeg ikke...hva mener du? At kjæresten hennes foreslo buttplug for å selv bli tent av det? Så teit. TS: om du har i en plugg der bak vil du få så mye luft i magen at det vil sprenge på og du vil ikke kunne sove. Folk flest fiser i søvne om natten.
Gjest TS Skrevet 16. mars 2009 #8 Skrevet 16. mars 2009 Kjæresten min har ofte problemer med å sove om natten, derfor legger han så godt merke til prompingen. Huff, nå har jeg prøvd rumpe pluggen, og det var VONDT! Skjønner ikke at han kan mene at jeg skal bruke den. Sa til han at han kunne prøve den selv, så fikk han kjenne hvor vondt det er, men han bare sa at det er ikke han som har luft-lekasje. Og ikke le av meg, det er ikke moro dette her......
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #9 Skrevet 16. mars 2009 Nei, ærlig talt! Han må jo skjønne at det der bare vil gjøre vondt verre! Joda, det holder prompen inne...en stund. Men gassen vil jo bare samle seg opp, du vil få kjempevondt, og før eller senere vil alt komme ut i et utbrudd av vulkanske proporsjoner...mannen kan jo også nærmest bli skutt når pluggen kommer fykende. Nei, han får heller iføre seg klype.
Eremitten Skrevet 16. mars 2009 #10 Skrevet 16. mars 2009 Kjæresten promper => Hun må bruke plugg i rompa. Det er en logisk brist her et sted. Hvis dere begge mener dette seriøst, så bør du heller undersøke om du bør legge om kostholdet. Og ja, dersom TS sin historie stemmer slo det meg at han kanskje er interessert i rompepluggen av andre årsaker enn promping. Det er er et visst sprang i tankegangen fra det påståtte problemet til den foreslåtte "løsningen".
ninuska_ Skrevet 16. mars 2009 #11 Skrevet 16. mars 2009 Kjæresten min har ofte problemer med å sove om natten, derfor legger han så godt merke til prompingen. Huff, nå har jeg prøvd rumpe pluggen, og det var VONDT! Skjønner ikke at han kan mene at jeg skal bruke den. Sa til han at han kunne prøve den selv, så fikk han kjenne hvor vondt det er, men han bare sa at det er ikke han som har luft-lekasje. Og ikke le av meg, det er ikke moro dette her...... (Nå kan jeg kun snakke for meg selv) Jeg tror ikke de ler av deg, jeg tror de er litt sjokkert over forslaget til kjæresten din. Jeg syns du skal sette deg ned med han og snakke om dette - men plages du av mye luft i magen ellers? Eller.. er det kun om natta?
*Numi* Skrevet 16. mars 2009 #12 Skrevet 16. mars 2009 (endret) Hvis det er et så sjenerende problem så ta kontakt med fastlegen din da, vel?? Eller dropp kjæresten. Endret 16. mars 2009 av *Numi*
camilla* Skrevet 16. mars 2009 #13 Skrevet 16. mars 2009 Og ja, dersom TS sin historie stemmer slo det meg at han kanskje er interessert i rompepluggen av andre årsaker enn promping. Det er er et visst sprang i tankegangen fra det påståtte problemet til den foreslåtte "løsningen".
Jade Skrevet 16. mars 2009 #14 Skrevet 16. mars 2009 Huff, nå har jeg prøvd rumpe pluggen, og det var VONDT! Du kan jo prøve med glidekrem! Men da risikerer du at den spretter lettere ut når trykket blir for stort! (pass på å ikke ligg med rumpa mot vinduet eller annet knuselig) 1
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #15 Skrevet 16. mars 2009 Gå på apoteket og kjøp et av de reseptfrie legemidlene som finnes mot mye luft. Eller best av alt: Skaff deg en ny type.
ninuska_ Skrevet 16. mars 2009 #16 Skrevet 16. mars 2009 Du kan jo prøve med glidekrem! Men da risikerer du at den spretter lettere ut når trykket blir for stort! (pass på å ikke ligg med rumpa mot vinduet eller annet knuselig) Litt avsporing fra tråden, men.. spretter den ut så "hardt"?
Tanna Skrevet 16. mars 2009 #17 Skrevet 16. mars 2009 Eventuelt så kan du jo ta et tak i nakken din og velge å stå rakrygget mot denne teite guttungen, for det er jo sikkert det han er. Folk fiser, jenter også - noen mer enn andre. Foreslår at du ber typen stikke den pluggen et visst sted og at du finner deg noe bedre Det er vel ikke mange gutter som LIKER at damen fiser, men en viss toleranse må det da finnes. Eventuelt så kan du jo se på kostholdet ditt, kanskje du spiser mye ting du får gass i magen av hvis du føler du fjerter unormalt mye?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #18 Skrevet 16. mars 2009 Gå på apoteket og kjøp et av de reseptfrie legemidlene som finnes mot mye luft. Virker de? Jeg forsøkte "miniform" (er det navnet?) tabletter over tre mnd en gang, men de hjalp ikke tror jeg.
Gjest naturgass Skrevet 17. mars 2009 #19 Skrevet 17. mars 2009 Det er naturlig å fise, det er naturlig å ha hår under armene, på musa og andre steder på kroppen - men det er enklere å gjøre noe med uønsket hår på kroppen enn å slutte med fisingen. Stenger du fisen inne så får du vondt i magen, da klarer du ikke sove, du blir trøtt og uopplagt, du vil ikke orke sex pga, trøttheten og vips så er forholdet over. For din egen del kan du kanskje se på kostholdet ditt, finne ut om det er noe som gjør at du fiser mer enn andre, sannsynligvis gjør du ikke det. Det er vel større mulighet for at du har funnet deg en overfølsom kjæreste, men kosthold er uansett noe å se på for egen del.
Gjest Fiselise Skrevet 17. mars 2009 #20 Skrevet 17. mars 2009 HAHAHA! Stakkars kjæresten min! Han har også problemer med å sove ofte, og han må ligge ved siden av meg som både er melkeintolerant (men fortsatt spiser det), elsker sterk mat, og spiser masse erter og bønner grunnet proteinmangel! Her er løsningen: Prompeplugg gjør bare saken verre! MEN, det du gjør, er at du tar en stor søplesekk, trer denne på deg, med hull til føttene. Så tar du ducktape mange ganger rundt ved topp og bunn, så du har en helt tett "søplesekk-bukse" på deg. Så kan du bare fise og kose deg, og fylle denne med luft! På morgenen, så ber du kjæresten din om å trille deg og badeball-buksa ut på verandaen, og gir deg en saks. Så etter at han har gått inn, stikker du hull på buksa, og all prompen får slippe fri i friluft, og han merker aldri lukten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå