Miss Pandora Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 18. mars 2009 (endret) Ny dag og nye muligheter til å lykkes. Dette er min 3 dag på slankern, og jeg er faktisk ikke fysen på noe søtt. Det er digg, men det kommer vel snart! I dag startet jeg dagen med en liten banan og en tur på 45 min i skogen. Det er jammen tyngre å gå på snø enn bar bakke. Og det ble en del oppoverbakker. Hundene klager ikke... Sitter nå på jobb og har spist frokost: 3 grove knekkebrød med 1 hardkokt egg/kaviar, kokt skinke og mager baconost med masse agurk. Grønn te og et glass sukkerfri juice. Unner meg et ekstra knekkebrød etter turen. Endret 18. mars 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 18. mars 2009 #22 Del Skrevet 18. mars 2009 Lunsj: 1 kaffe latte, 1/2 god morgen yoghurt:/ Middag: Wok med svinekjøtt, masse grønnsaker og fullkornsris Kveld: en kopp herbalife-te. Foreløpig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 18. mars 2009 Forfatter #23 Del Skrevet 18. mars 2009 Sulten som en ulv. Kun spist 1 banan siden kl 17.00 til 22.00 pga møte i Oslo. Nå skal jeg lage middag! Middag: Wok med kylling, scampi og masse grønnsaker. Tilsatt sursøt woksaus. Kveldskos: 1 kopp lett-kakao Sofaen kaller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 19. mars 2009 #24 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Frokost: 1 knekkebrød med ost, skinke og agurk 1 yoghurt med havregryn 1 glass melk Ikke helt matlyst i dag... Spørsmål: Hvorfor blir jeg alltid sulten igjen med én gang når jeg spiser wok?? Neste uke begynner jeg med de aerobictimene. Tror jeg må det gitt, skal det skje noe drastisk. Er invitert med på skitur med jobben. De skulle bare gå 7 km innover, og så tilbake igjen da. Hallo, ser det ut som jeg greier å gå så langt på ski?? :/ Endret 19. mars 2009 av Rafi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #25 Del Skrevet 19. mars 2009 Jepp, da har jeg gått ned 200 gr. Ting tar tid. Men ser at magen har blitt mindre oppblåst ivertfall. Frokost: 1 grovt knekkebrød med 1 egg og tomat. 1 yoplait u/sukker med min fiber mixplanding. 1 glass fruktjuice u/sukker 1 kopp grønn te Rafi: Hvorfor du blir sulten etter wok kan jo skyldes mye: - du har for lite kjøtt i woken, husk det er ikke kyllingkjøtt/svin du blir tykk av - du spiser for liten posjon, jeg spiser ganske mye siden det er så lite kalorier - du er mett i magen, men psykisk er du utilfreds - fordi wok ikke er verdens mest spennende mat akkurat. Jeg lager alltid wok uten nudler eller ris for å unngå karbohydrater. Men nå spiser jeg også middag temmelig sent på kvelden (20-22 tia) I går hoppa jeg til og med over den ene kosekoppen med lettkakao. Venter nå på at sukkerhungeren skal slå inn, torsdag i dag vet du og min 4 dag uten sukker... Kom igjen, jeg er klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 19. mars 2009 #26 Del Skrevet 19. mars 2009 Lunsj: Kyllingsalat og smoothie. Jeg kjenner sukkerhungeren for å si det sånn. Det er grusomt jo:/ Har lyst på røde jordbærsnører og ahlgrens bilar!! I sta beit jeg i en purre. Det var ikke noe særlig, og beskriver vel hvor desperat jeg er. Og jeg ser ikke noe tynnere ut heller... Gleder meg til jeg er ferdig med dette her og har skikkelig vepsetalje og innhulte kinn Også håper jeg selvfølgelig at puppene beholder sin størrelse, eller kanskje til og med blir litt større. Kanskje vi også kan utveksle noen freshe oppskrifter her i dagboka? God mat som er supersunn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 19. mars 2009 Her har du min greske lunchsalat med tunfisk. Den har jeg spist masse! Du kan bytte ut tunfisken med noe annet kjøtt hvis du ikke liker det! 1 boks tunfisk i vann, cherrytomat, rødløk, agurk, sorte halve oliven, litt mørkegrønn salat og fetaostbiter på glass. Bland godt sammen med en ss fetaostolje og ha sort pepper på til slutt. Faktisk ganske godt! Nå skal jeg spise lunch. Fikk vaske og ryddeånden over meg i butikken pga det fine været. Digg Lunch: 2 knekkebrød med mager baconost og ost/kaviar 1 glass appelsinjuice Hvilke knekkebrød spiser du? Jeg spiser Husmann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 19. mars 2009 #28 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg spiser Ryvita uten gjær... Den salaten skal jeg jammen lage:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 19. mars 2009 Jeg spiser Ryvita uten gjær... Den salaten skal jeg jammen lage:) De er jo kjempetynne. Da skjønner jeg at du ikke blir mett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 19. mars 2009 Forfatter #30 Del Skrevet 19. mars 2009 (endret) Da har jeg vært flink jente og gått 45 min i skogen i raskt tempo, etter jobb. Nå er jeg mett og god etter kveldens tacomiddag: Kjøttdeig av svinekjøtt med tacokrydder. Stekes med løk, chilli og mais. Tomat, salat, paprika, revet ost og salsa. Og lett yoghurt isteden for rømme. Kun 1 lefse. Ble faktisk fortere mett en antatt, så det er positivt. Må krympe magesekken. Ps! Jeg spiser en hel chilli i nesten alle middagene, siden det øker forbrenningen!! Endret 19. mars 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 20. mars 2009 Forfatter #31 Del Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jippi! Nå begynner det virkelig å vises på magen etter 5 dager med diett. Buksene strammer ikke så fælt lenger. Føler meg topp I dag har jeg spist det samme som jeg bruker til frokost og lunch. Skulle egentlig stå opp tidlig i dag å gå tur før jobb. Men senga ble for god :søvn: I kveld skal jeg på date med en jeg har møtt på nettet.Har ikke datet på over 2 år, så nå har jeg ivertfall inspirasjon til å slanke meg. Vi skal ut å spise, så da blir det vel salat eller kinamat. Må ivertfall spise noe sunt. Endret 2. april 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 20. mars 2009 #32 Del Skrevet 20. mars 2009 Sitter her med salaten min og føler meg ikke det gram tynnere!! Jeg tror jeg spiser for lite/sjeldent muligens også... hm, neste uke skal jeg blir flinkere til å lage mat. Er jo nesten på grensa til sulting sånn som det er nå. De lusebefengte bikkjene mine ligger her og koser seg. Vært på lang tur i dag de:) Pokker og, er redd de kan smitte lenge siden det tar 3 uker før eggene klekkes og lusa kan dø av det middelet vi har hatt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inazone Skrevet 21. mars 2009 #33 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei MissPandora og Rafi Deler dere dagbok? Det må være fin måte å motivere hverandre! Flinke er dere også Blir spennende å følge med på fremgangen! MissPandora, hvordan var daten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 21. mars 2009 Hei MissPandora og Rafi Deler dere dagbok? Det må være fin måte å motivere hverandre! Flinke er dere også Blir spennende å følge med på fremgangen! MissPandora, hvordan var daten? Hei Inazone! Ja du kan vel si at vi deler dagbok. Helt topp, for det øker ivertfall min motivasjon. Og flere er hjertlig velkommen til å bidra Joda, daten gikk bra. Hadde bare sett bilder av han før jeg møtte han. Kjempetrivelig og søt fyr. MEN, ikke helt min type. Uansett en koselig date. Greit å få litt trening igjen, har jo blitt litt rusten siden det er en EVIGHET siden sist jeg var på date. Nå sitter jeg med litt dårlig samvittighet over den middagen med masse fløtesaus som jeg spiste på daten. Blir langtur i skogen i dag for å få det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 21. mars 2009 Sitter her med salaten min og føler meg ikke det gram tynnere!! Jeg tror jeg spiser for lite/sjeldent muligens også... hm, neste uke skal jeg blir flinkere til å lage mat. Er jo nesten på grensa til sulting sånn som det er nå. De lusebefengte bikkjene mine ligger her og koser seg. Vært på lang tur i dag de:) Pokker og, er redd de kan smitte lenge siden det tar 3 uker før eggene klekkes og lusa kan dø av det middelet vi har hatt på. Huff og huff, dette var dårlig timing å få lus på doggisene. Og nå som været er så deilig. Mine har nettopp tatt Frontline, kansje de er immune mot å bli smittet av dine? Da kunne vi gått tur alikavel. Er du sulten du da Spiser du salat så kan du spise til du blir grønn i øya, du legger jo ikke på deg av det. Kansje du spiser for lite fordi du synes det smaker kjedelig?? Hvor mange måltid spiser du? Jeg spiser frokost , lunch og middag. Blir jeg sulten imellom spiser jeg noen paranøtter (den sunneste nøtten ever) eller frukt. men har faktisk ikke vært så sulten. At du ikke har gått ned så mye er helt normalt. Hold ut, så plutselig begynner vekten å gå ned. Jeg har kun gått ned 200 gr hittil, det er jo ikke mye. Men venter at det løsner til uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 21. mars 2009 #36 Del Skrevet 21. mars 2009 Så synd han ikke var din type da. Men spennende med dater allikevel:) Jeg spiser 3 måltider om dagen, og noen ganger kveldsmat i tillegg. I dag har jeg spist 2 knekkebrød med makrell i tomat og en lettyoghurt:) På tide med lunsj nå. Hundene er satt inn med Expot som skal drepe lusa fortløpende. Er ikke noe levende lus på de nå, men er jo en del egg. Og det er først når eggene blir klekket at lusa kan dø. Men mine ble mest sannsynlig smittet av en annen hund som også var under behandling. Jeg vet ikke hva Frontline er... Blir jo opp til deg om du vil ta sjansen, de var jo ikke så mye inntil hverandre akkurat sist vi gikk tur da:) Badevekta mi er for dårlig! Lyst til å veie meg på en god vekt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #37 Del Skrevet 21. mars 2009 Så synd han ikke var din type da. Men spennende med dater allikevel:) Jeg spiser 3 måltider om dagen, og noen ganger kveldsmat i tillegg. I dag har jeg spist 2 knekkebrød med makrell i tomat og en lettyoghurt:) På tide med lunsj nå. Hundene er satt inn med Expot som skal drepe lusa fortløpende. Er ikke noe levende lus på de nå, men er jo en del egg. Og det er først når eggene blir klekket at lusa kan dø. Men mine ble mest sannsynlig smittet av en annen hund som også var under behandling. Jeg vet ikke hva Frontline er... Blir jo opp til deg om du vil ta sjansen, de var jo ikke så mye inntil hverandre akkurat sist vi gikk tur da:) Badevekta mi er for dårlig! Lyst til å veie meg på en god vekt:) Jeg kan spørre dyrlegen om det er stor smittefare. Ringer dem på mandag. Jeg har bra vekt, viser ned i 100gr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rafi Skrevet 21. mars 2009 #38 Del Skrevet 21. mars 2009 Skal vi ha tv-kveld på torsdag? så kan jeg teste den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #39 Del Skrevet 21. mars 2009 Skal vi ha tv-kveld på torsdag? så kan jeg teste den? Jepp, vi tar et Paradise Hotel og Ungkaren x 2 episoders maraton med sunn slankemat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss Pandora Skrevet 21. mars 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) Min dag Frokost: 1 knekkebrød med 1 hardkokt egg og kaviar 1 kopp grønn Chai te Lunch: 1 fiberknekkerbrød med mager baconost 1 glass fruktjuice u/sukker Middag: 1 sushimeny Sov på sofaen hele ettermiddagen/kvelden, skal nå på jobb kl 23.00 - 04.00 i natt. Jobber som bartender 2 lørdager hver mnd. Når jeg kommer hjem fra jobb på natten er jeg alltid så sulten og da har jeg spist masse usunt. Nå skal jeg kjøpe 1 banan og 1 energibar som jeg spiser utover natten. Nå er det bråslutt på nattmat. Den legger seg ivertfall på magen.. Gått en rask tur med hundene nå før jeg begynner å fixe meg til å dra! Endret 21. mars 2009 av Miss Pandora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå