Gå til innhold

Daily Microfoliant

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Heisan!Jeg kjøpter meg idag Daily Microfoliant og lurer på et par ting ved bruk av den.

Kan jeg bruke den over arrene jeg har etter kviser eller der det er begynnelse på en kvise-eller gjør det det bare vondt verre?

Kan man bruke den som en toning eller bør man ha det i tillegg?Går det isåfall greit å bruke en som ikke er av Dermalogica..

teite spørsmål. :oops: men er uvitende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan bruke den over arr og begynnende kviser så sant du ikke gnir hardt, men bruker riktig peeleteknikk.

Mener du ansiktsvann? Du må ha det i tillegg, merket spiller ikke så stor rolle bare de ikke inneholder sd-alkohol og andre ulumskheter og er riktig til din hudtype.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror faktisk dette er det mest imponerende hudpleieproduktet jeg har vært borti til nå.

:Nikke: Japp. Huden blir helt ren, klar og silkemyk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjelper det mot sorte prikker da? Har prøvd en del peelinger før (billige for det meste..), uten at det har hjulpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette hørtes veldig fint ut, men jeg aner ikke hva dere snakker om... :oops:

Kan noen informere meg..? :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også avhengig av denne. Et tips: Jeg var og kjøpte meg et par Dermalogica-masker nå på lørdag og så at de hadde et kampanjetilbud: Hvis man kjøper en stor tube Smoothing Cream (dagkrem for normal til tørr hud), får man med reisestørrelse av Daily Microfoliant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ivanka: er det deg på avataren din? Nydelig jente hvertfall! :blunke:

Beklager, vet det ikke har noe med det opprinnlige innlegget å gjøre, men det kan jo hende hun ser så bra ut litt pga denne kremen..hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ivanka: er det deg på avataren din? Nydelig jente hvertfall!  :blunke:  

Beklager, vet det ikke har noe med det opprinnlige innlegget å gjøre, men det kan jo hende hun ser så bra ut litt pga denne kremen..hihi

Jeg har også lurt på om det er ivanka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Étoile

Kan man bruke daily microfoliant selv om man har tynn hud i ansiktet? Jeg fikk med en prøve på denne og synes den var deilig, men vet ikke om jeg bør kjøpe den eller ikke, ettersom en hudpleier en gang fortalte meg at jeg har veldig tynn hud i ansiktet og burde være forsiktig med peeling. Jeg har også annlegg for couperose i kinnene. Noen som vet? Starie kanskje? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man bruke daily microfoliant selv om man har tynn hud i ansiktet? Jeg fikk med en prøve på denne og synes den var deilig, men vet ikke om jeg bør kjøpe den eller ikke, ettersom en hudpleier en gang fortalte meg at jeg har veldig tynn hud i ansiktet og burde være forsiktig med peeling. Jeg har også annlegg for couperose i kinnene. Noen som vet? Starie kanskje?  :wink:

Det kommer an på hvor tynn huden din er og hvorfor den er tynn. Er den naturlig tynn eller er den tynn på grunn av Retin-A eller Roaccutan?

Overhuden i seg selv inneholder 4 forskjellige lag (5 i håndflatene og fotsålene) og det ytterste (hornlaget) består av 8-12 lag med døde celler. Disse er der for å beskytte huden. Når man peeler tar man bort de øverste av disse igjen.

Går du regelmessig til hudpleier? I tilfelle ville jeg spurt henne. Daily Microfoliant er så mild at jeg ikke tror den gjør noen skade, men jeg ville vært forsiktig med å bruke den daglig.

Angående couperose. Jeg er selv plaget med dette og går konstant rundt med eplekinn (får aldri lekt meg med rouge :( ). Jeg masserer bare lett i kinnene, men tar resten av ansiktet grundig når jeg peeler. Det er også viktig å bruke en myk klut om man har couperose, "babykluter" er kjempefine!

Håper du ble litt klokere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Takk for svar! :D Får høre neste gang jeg går til hudpleier da, men det blir nok dessverre en stund til. Huden min er naturlig tynn ja, har ikke brukt preparatene du nevner. Får fortsette å være forsiktig med eplekinnene mine da! Forresten, kan Daily Microfoliant erstatte annen peeling for meg? Likte at den ikke var så grov som andre jeg har prøvd, kunne jeg brukt den 1-2 g i uken isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis du ikke har brukt noen av medikamentene er ikke Daily Microfoliant noen fare! :D

Du kan prøve deg litt frem hvor ofte du kan bruke den, du merker fort om du bruker den for ofte.

Den erstatter vanlig peeling.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye koster den..? Og hvor får man kjøpt den..? Og hva er alle disse andre produktene dere snakket om i starten..? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...