Gå til innhold

Kladdebok


Miara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rask på avtrekkeren jeg :jepp:

Hva jobber gubben med da? Siden han skal være borte så lenge mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann Miara!

:velkommen: med dagbok! Hyggelig å se voksne damer her inne - vi er ikke så langt unna hverandre i alder, så jeg måtte bare innom og si det!

Gubben min (Mummipappa!) skal også på jobbtur til uka, men han reiser ikke før onsdag, tror jeg det var. Men siden det er Italia han skal til, strekker han besøket over helga. Med ungene ute av redet - de bor i hovedstaden begge to - er det duket for en fredelig helg med beina på bordet for meg! Jeg bor forresten litt mer enn en times kjøretur fra nevnte hovedstad.

Gikk glipp av 6. sans i kveld, for jeg fordypet meg i noen jobbpapirer, og vips var klokka ti...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HALVVEIS til 52 blir noe helt annet! Sånn går det når man leser med bare halve hjernen aktiv - eller noe i den dur. :hoho:

Da fikk du altså besøk fra en skikkelig gammel dame - sammenlignet med deg. De fleste her inne er i tjueårene, virker det som. Men alder er bare et tall, da.

Gubben har reist, fikk mld om at han hadde landa trygt. Fredelig her hjemme med bare meg og katten. Shina litt i huset i ettermiddag - nå er det bare meg til å rote i fire hele dager! :hoppe:

Voldelige mannfolk får flere enn deg til å fly i flint! Hvor mandig er det å bruke vold for å hevde seg? Taper!! :kjempesinna:

Edit: smileyfeil

Endret av mummi53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...