Gå til innhold

usikker!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Kira! :lol:

Er nok fortsatt usikker jeg - men har prøvd å gjemme litt av den bak solbrillene. :sjarmor:

Synes liksom Usikker passer jeg............men har jo vurdert andre nick også - slik som Bombesikker eller Skråsikker :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart jeg og litt motstridene at en så er så usikker som deg har klart å bli moderator....eller har valgt det..?...vet ikke hvordan dere har blitt det i utgangspunktet.

Mener - er du usikker... hvordan er du da sikker på at du guider folk til rett sted og til rett tid med alltid den beste moral og pågangsmot i ryggsekken.......?

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øhh ... :roll:

Selv om egen oppfattelse sier èn ting, kan kjernen være tøff.

Ikke alltid gamle oppfatninger er like enkle å legge av seg.

"En som er så usikker som deg" - pføy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den var drøy!

Enten bør du sikkert fullstendig være enig i at den var drøy, ellers er det sikkert på sin plass med en litt bedre forklaring.

Sikkert ingen hyggelig kommentar å lese, uten forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Synes Usikker skulle unne seg å oppgradere seg selv til skråsikker :wink:

eller bombesikker, eller solsikker, eller trafikksikker, eller ... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, du forklarte det sikkert.

Synes bare den var litt enkel.

Man vet ikke så mye om en brukers evner utifra et nick.

Det var mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Må presisere at jeg overhodet ikke har noe imot nicket ditt i utgangspunktet! Kul avatar var det i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og litt til: ..ja litt drøy -> so what? Det må da være en grunn til at hun er moderator og den kan være andre ting! Hun hever seg nok over dette. So whats the big deal? Where is the fire??

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte på kommentaren din, that's all.

Jeg tror også hun fikser en slik kommentar, men jeg synes da den var unødvendig.

Men for all del - jeg er hverken politi eller moderator :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og enda litt til: synes det er gøyt å gjette på personer utifra Nick...OG jeg synes det er gøyt at folk heter Dr.Lever eller Fru Blodpudding og er leger...vetrinærer som heter ditt og datt....det er morsomt å gjette og spekulere, synse og fantasere.....Bare sunt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til personen bak nicket Usikker: det var ikke meningen å såre deg personling, men er du ikke litt enig???? Litt rart med nicket?? Skråsikker synes jeg klinger bedre i mine ører....men så er vi jo alle forskjellig og sånt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg synes da den var unødvendig.

Selv hadde jeg det gøy - så jeg synes det var bedre enn ingenting...

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan jeg kunne bli moderator :o

Ja - det lurer jeg på også. Jeg søkte hvertfall ikke på jobben...... :sjarmor::briller:

Når det gjelder nicket mitt - ja, jeg synes det passer på meg jeg. Er usikker på veldig mye jeg - og det tror jeg faktisk de som framstår som Skråsikre/Bombesikre også er. Det er ofte slik (mener jeg) at den som roper høyest ikke alltid er den som er sikrest. Også det å rope høyt er et skalkesjul!!! Tror og mener JEG!

Vi ikler oss mange forskjellige masker i hverdagen - bevisst eller ubevisst.

Også tror jeg kanskje flere av oss ville være "tjent med" å framstå som litt mindre skråsikre og bombastiske! Både her på KG og IRL. :-?

Har av og til tenkt på å skifte nick jeg............ men det blir liksom ikke noe av det. Men en av dere foreslo "Solsikker" *hmm - tenke, tenke*

Ha en flott dag alle sammen! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt sagt, Usikker.

Men for all del, jeg synes ikke du skal skifte nick. Jeg forbinder det/deg med ryggrad og modenhet - og fremfor alt en god porsjon selvironi.

Ha en fin dag du også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flotte saker! ( Jeg er så glad for at du ikke ble fornærmet over dette og måtte hevne deg som en liten unge for dette! Takk og lov!)

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...