Gå til innhold

Gutteproblem-igjen

Gjest Gjest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_anonym_*

Jeg har tenkt meg gul og blå og trenger noen tilbakemeldinger! håper noen har tid:)

Vi møttes via studiet, han og jeg ble sittende å jobbe et par dager alene med en oppgave og jeg vet ikke hva det var, men jeg fikk en utrolig deilig følelse inni meg av å være med han. Vi kom godt overens, hadde samme humor og det var en god tone! Jeg var helt på styr da jeg kom hjem☺

Uansett når man føler at en sånn god kjemi oppstår skulle man vel tro at den andre også føler det samme?

Uansett etter disse arbeidsdagene så jeg ikke no til han pga friperioder og litt forskjellig – men jeg tenkte ikke så veldig mye mer på han, før han skulle på samme konsert som meg en dag. Så han så vidt på konserten, kjente at jeg ble veldig glad for å se han, men vi snakka ikke sammen, bare kikka litt på hverandre og smilte og hilste og sånn. Etter konserten ble det litt kaos med folk så jeg missa å se hvor han gikk – så jeg tenkte bare jaja..og gikk hjem.

Da jeg kom hjem var han på nett, og gjett hvem som tok kontakt med meg da☺ Vi satt å chatta i halvannen time eller så, bare prata om alt og ingenting. Litt alkohol inne i bildet, men still. Det var veldig koselig!

Tok enda en uke før jeg så han igjen – denne gangen på et arrangement på puben. Han smilte ivrig og vinka da han så meg, og kom bort å slo av en liten prat☺

Dagen etter var jeg ute, og gikk som vanlig på nett da jeg kom hjem fra byen. Og der poppa han opp!:) Han hadde ikke vært ute og var edru, og vi ble sittene å chatte i kanksje halvannen time. Om alt og ingen ting.

Jeg følte at vi fortsatt hadde en veldig god tone og d var veldig hyggelig å prate med han, kødda masse og vi hadde lik humor, noe jeg syns er veldig viktig.

Uansett, tok litt stund før jeg så han igjen – denne gangen på en privatfest. Jeg var der da han kom – og han smilte og hilste blidt da han så meg, han stilte seg opp bak stolen min – så ut som han ville prate men jeg var så inni en samtale så han gikk.

Litt senere på kvelden ble jeg stående å snakke med en veldig flørtende fyr som jeg ikke slapp helt unna. Da merka jeg at HAN stod å titta bort på meg. Etter hvert ble det tomt på festen og vi var bare noen få igjen. Jeg gikk å satt meg ut i stua til der han og de andre var og han kom og satt seg ved siden av meg☺ Så satt vi å kødda og prata litt..koselig☺ Stemningen hadde på en måte lagt seg så det var på sin plass å gå. Litt surr fram og tilbake – slik at det ble ”tilfeldig” at vi måtte ta følge hjem fulgte så. Det var veldig koselig å gå med han, vi prata hele veien og fant ut at vi hadde mer til felles..han spurte også hva som var greia med han jeg snakka med på festen.. da vi nærma oss punktet vi skulle skille lag begynte han å hinte om at han ikke ville hjem..så det ble til at han ble med til meg for å ”drikke” mer. Men det ble raskt noe annet enn drikking, han ville legge seg og da var vi i gang. Vi hadde oss og sovna i hverandres armer. Da morgenen kom og vi våkna var stemningen fortsatt den samme. Han ville kose mer og vi lå tett og koste og kyssa og litt sånn en stund før han måtte gå. Det var ikke noe særlig klein stemning i det hele tatt, vi prata og fniste litt bare.

Vi møttes ute en gang etter denne episoden, var en ganske stor gjeng som skulle dra videre ut sammen, så jeg holdt meg mest sammen med venninna mi og fikk ikke snakka så mye med han. Bare satt å hadde litt blikkveksling før på kvelden. Han var litt i farta og jeg prata med noen av vennene hans. Da byen stengte skulle de på nach. Han kom bort til meg og spurte om ikke jeg kunne bli med, - og jo det skulle jeg jo.

Nachet ble sånn passe vellykka, var bare meg og disse gutta og jeg følte meg kanskje litt utilpass til tider, og d ble litt kamp om meg:P Men jeg føler jeg fikk vist han at jeg hadde lyst å kose med han, og vi fikk kost littegran, han ville det han og med det ble litt spesielt pga at det var fler der som plaget meg. Jeg gikk derfor hjem – noe snurt fordi han ikke skjønte at han burde følge meg, men dog. Jeg sendte han også en melding etter at jeg hadde godt for å forsikre han om at jeg brydde meg litt om han pga litt mye mas på den festen. Den meldinga svarte han ikke på før han var full igjen neste dag, men d var et ganske rart svar og nå har jeg ikke hørt noe mer. Ikke det at det er så lenge siden heller da, og jeg er jo ikke en reser på å flørte selv, blir som regel at jeg prøver å oppnå en kompis-tone og evt kanskje blir litt for teit når jeg blir full.

SÅ, det big question: Hva er greia?!? Er det noe potensiale her??? Jeg er veldig redd for at det var dumt av meg å ha sex med han, men han er av den stille, litt sjenerte typen og han overraska meg litt ved å ta insj til dette. Jeg kjenner han jo ikke sånn supergodt, men pleier å være ganske god på menneskekjenning og jeg tenker at han ikke er av ”den typen” hvis dere skjønner. Jeg er dessuten ikke forelska i han, men kjenner at jeg er interessert!

Nå har vi ikke hatt for vane å sende meldinger eller sånn fram til nå heller så det blir jo kanskje litt rart…Men jeg blir så usikker. Følte liksom at vi hadde en oppriktig god kjemi og at det aldri var noe få-deg-til-sengs-flørting, det bare ble sånn som et resultat av god stemning. Så tror dere han er interessert? Evt hvorfor eller hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Det virker sm han har en interesse for deg. Men kanskje han er litt usikker på hvor han har deg. Uansett brukte han litt vel lang tid til å svare på din sms. Så jeg synes ikke du skal være ivrig på å kontakte han nå. Det er litt opptil han å ta neste steg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*
Det virker sm han har en interesse for deg. Men kanskje han er litt usikker på hvor han har deg. Uansett brukte han litt vel lang tid til å svare på din sms. Så jeg synes ikke du skal være ivrig på å kontakte han nå. Det er litt opptil han å ta neste steg.

Hehe ja, jeg begynner selvfølgelig å tenke at det med at vi hadde sex "bare var noe som skjedde" for han, men hadde han vært en tilfedlig jeg møtte på byn kunne jeg vært med på den tankegangen, men siden vi kjente hverandre litt så føler jeg det litt annerledes. men det er vel bare dumt:P

Jeg skal ikke ta no kontakt med han nei, føler på meg at han heller ikke kommer til ¨gjøre det pga sånn kontakten mellom oss har vært før, men virker det dumt om jeg spør om han vil finne på noe om en stund? En uke kanksje?;P

Kan godt hende han er usikker, men føler at det ble litt tydlig at jeg har lyst på han, men samtidig så er jeg ikke så flink til å flørte ordentlig som sagt, blir fort litt tullete...så ja ikke vet jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...