Gå til innhold

Hermione og Malin

Hermione

Anbefalte innlegg

Det er altfor varmt! :sinna:

Har drukke nesten ein liter vatn etter at eg kom på jobb, men er likevel svett, kvalm og svimmel :-(

Skjønnar ikkje kor den varmen kjem ifrå, for det er overskya i Bergen i dag. Har vinduet opent, men likevel må det vere langt over 30 grader på kontoret mitt. Måtte krype under bordet for å sjå om ovnen stod på, men det gjorde den ikkje :klø:

Begynner å lure på om bygningen er plassert oppå ei ukjent lava-kilde eller noko sånt. Men i såfall må det vere akkurat under kontoret mitt, for ute i gangen er det mykje meir behagelig temperatur.

Sparka av meg skoa i stad, og no får eg dei ikkje på igjen pga hovne bein. Så no veit eg ikkje heilt korleis eg skal komme meg herifrå i dag. Skal ha køyretime etter jobb, så eg må nesten få på meg skoa på ein eller anna måte. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mayamor

Det er ikke den beste tiden å gå høygravid på vet du... :klem:

Jeg tror nok at vi alle her inne vet mer om prøving/graviditet/svangerskap/fødsel enn en vanlig allmennlege. Fordi vi leser til vi stuper om det som intresserer oss. Ikke minst følger vi med på flere her og andre internettsteder. Og da bli vi dyktige selv vet du... :Hehe:

Ha en strålende siste dag på jobb i morgen.

Har du internett hjemme?

Har du sladrevenn?

Håper du har begge deler...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja-ah, du må ha noen til å sladre for deg når du skal føde! :Nikke: Melder meg jeg, om ingen andre har gjort det før meg! Mayamor kanskje :wink:

Men nå er det jammen ikke lenge igjen for deg! Tenk, innen denne måneden er over har du et lite nurk hos deg - ja, for overtid er veldig utelukka.

Og så herlig å gå ut i permisjon snart! Litt over en arbeidsdag igjen! :danse:

Ha en fin dag videre da! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37+0 og siste dag på jobb! :danse:

Takk for oppmuntrande ord, Kipa, Mayamor og Jolie!

Alt er mykje bedre i dag. Bittelitt meir levande temperatur på kontoret og så har eg kledd meg litt meir fornuftig. Lette klær og regulerbare sandalar.

Har internett heime, så eg skal fortsette å oppdatere her sjølv om eg går uti permisjon. Kanskje litt oftare til og med! Sladrevenn har eg ikkje endå, men det burde eg kanskje ha ? :klø: Har mobilnummer til meta, Bizzy og Ny dag, så eg kan sikkert få ein av dei til å legge inn melding her viss det skjer noko. Reknar med at eg får lagt inn ei melding sjølv og før eg reiser til KK. Tvilar på at det blir noko styrtfødsel, så eg har sikkert god tid.

Hadde veldig masse vonde sammentrekningar nederst i magen i går då eg var så varm. Men dei varte berre 3-4 sekund kvar gang, så det var nok det ein kallar kynner. Om kvelden hadde eg mens-smerter samme plass i timesvis. Men det var vekke då eg stod opp i dag.

I dag har eg ingen sammentrekningar eller vondt. Berre ein vanvittig kløe på beina som eg har slitt med dei siste dagane. Reknar med at det har samanheng med at eg har så masse vatn i beina. Har fått masse bittesmå vannblemmer mellom tærne :-? . Kjenner at det er ruglete når eg tar på. Det hjelper å sitte med beina i kaldt vatn, men det er litt vanskelig å få til på jobb.

Kanskje eg kan fylle opp bossbøtta ? :hoho:

I dag skal eg ikkje gjere så masse fornuftig på jobb. Rydde litt, kaste masse gammalt skrot og slette hundrevis av e-postar. Og så må eg legge inn sånn automatisk e-post melding som seier at eg er i permisjon viss nokon sender e-post til meg. Og så må eg vaske kaffikoppen min og tørke litt støv av skjerm og skrivebord sånn at det blir litt meir trivelig for vikaren min. Syns det er veldig rart at eg ikkje skal på jobb igjen før om 9 mnd :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Deilig med siste dag på jobb da. Hvil masse og bare slapp godt av. Sov nesten tre uker i strekk før min egen føsel :wink:

Lykke til - håper ukene går veldig fort for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med permisjon :) Håper du får slappet av og ladet opp til fødsel nå.

Du kan bare sende melding til meg altså. Er masse på nett jeg, så sladre litt for deg klarer jeg fint :D

Klem fra Meta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med permisjon! :hoppe:

Men altfor varmt i Bergen for tida :roll:

Klarar ikkje å sitte noko særlig i sola, sjølv om eg har elektrisk vifte. Og i natt sov eg nesten ikkje i det heile tatt pga varmen. Dessuten var babyen våken nesten heile tida og nekta meg å ligge på sida.

Har lagt store planar om alt eg skal gjere no før babyen kjem, men har ikkje begynt endå. Fant ut eg måtte ha litt ferie først.

Det eg skal gjere:

- Pakke sjukehusbagen (1.prioritet! Burde vel eigentlig vore gjort allerede :oops: )

- Vaske stova og kjøkkenet skikkelig, dvs inne i skap og skuffer og ta ut alle bøkene av bokhylla, vaske vindu

- Bake bollar og eventuelt andre ting eg kan ha i frysen sidan det sikkert blir eindel besøk etter fødselen

- Kjøpe diverse dilldall til babyen på apoteket

- Kjøpe ammepute

- Kjøpe boob ammegenser

- Ta teoriprøva og stå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke smått med planer det der :o Skal se at du kanskje ikke rekker å kjede deg før babyen plutselig melder sin ankomst :wink:

Lykke til på teoriprøven!!! :tommelsmil:

Håper du får tid til å sette deg litt nedpå med beina høyt å kose deg og nyte den siste tiden av graviditeten litt også :wink:

:klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No har eg nettopp vore på Biltilsynet og tatt teoriproøve, og eg fekk bestått !!!!! :hoppe:

Hadde faktisk berre 8 feil, og det er lov til å ha 27 feil.

No må eg berre få øvd litt meir på køyringa ilag med mannen, ta glattkøyring og landevegskøyring og så oppkøyring. Men det får vente til etter fødsel. Orkar ikkje meir stress no.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER!!!Det er jo bare kjempebra!!!

Så får du vente litt til med alt det andre, for nå er det viktigere ting å foreta seg!!! :Nikke:

Jeg er imponert jeg!!! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då har eg vore på kontroll hos jordmor igjen. Bortsett frå masse vatn i beina var alt i orden:

Vekt: Opp 0,3 kg sidan forrige kontroll, 13 kg tilsammen. Ikkje så verst. Hadde frykta at det blei meir.

BT: 100/70

Urin: negativ

Ødem: 1-2

Leie: Hode, festa

Fosterlyd: 148

SF-mål: 33,5. Rett under den røde streken.

Kløen på beina meinte ho kunne vere svangerskapskløe, og det var dessverre ikkje noko særlig eg kunne gjere med det. I natt var det henda som var verst, men eg klør stortsett mest på beina.

Syns ho var veldig hardhendt då ho kjente på magen min i dag, og ho holdt på veldig lenge. Babyen likte det ikkje og sparka skikkelig fra seg :P .

Ellers er eg eigentlig veldig lei av å gå på kontroll no :roll: . Jordmora spurte fleire gangar om det var noko eg lurte på. Men eg kom ikkje på noko. Det einaste eg lurar på no er om ikkje babyen har tenkt å komme snart.

I dag har mannen eksamen, så frå og med i kveld er babyen hjertelig velkommen.

Har forresten moderert dei store vaskeplanane mine litt. Etter ei runde med støvsugeren i går var eg heilt utslitt og øydelagt i bekkenet. Eg får ta litt kvar dag og sjå kor langt eg kjem. I dag er målet å få rydda og vaska kjøleskapet og pakke sjukehus-bagen. Det får holde :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke slite deg helt ut nå da!! Det er nå du skal bruke tiden på å lade opp til fødsel. Tenk for en jobb vi skal gjennom da.. Godt med litt ekstra krefter og ikke en kropp som er utslitt etter vasking ;)

Gratulerer med overstått teoriprøve! Utrolig bra jobba :Nikke:

Kanskje vi kan få til et treff denne uken? Det er jo ikke lenge til din fødsel, så det er kanskje best å ta det fortest mulig..

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!

Gratulerer med teoriprøven :)

Hadde vært kjekt å truffet hverandre igjen snart :)

Jeg kan ringe deg i morgen, jeg :wink:

- så kan vi snakke om "den hardhendte" jordmoren vi går/har gått til ...

Håper alt står bra til.

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...