Gå til innhold

Hermione og Malin

Hermione

Anbefalte innlegg

Er absolutt i form til eit nytt treff! :-)

Men akkurat kva for ein dag som passar best veit eg ikkje heilt. Kjem an på når eg skal ha køyretime og kor travelt det blir på jobb og sånt. Eg er jo aldri heilt inne i kva for veke vi er i, men veke 31 er kanskje neste veke? Har ingen planar då som eg veit om no.

I dag er eg 34+5 og har vore på ny kontroll hos jordmor!

Går annakvar veke no. Vi snakka ein del om amming i dag. Blei litt skeptisk når ho sa at melkeproduksjonen kanskje ikkje kjem skikkelig i gang før 3-4 dagar etter fødselen. Eg skal jo berre vere 2 dagar på KK! Skal eg altså reise heim igjen før eg er sikker på om eg har nok melk? :o

Ellers var alt bra med både meg og babyen:

Vekt: +0 sidan forrige kontroll. Veldig rart sidan eg et så mykje snop for tida. Har altså fremdeles lagt på meg ca 12 kg totalt.

Blodtrykk: 115/68

Blodprosent: 12,0 . Den har altså blitt bedre sidan sist sjølv om eg har hatt eit veldig usunt kosthold. :klø:

Urin: Negativ

Ødem: 1 Gått ned sidan sist. Sikkert fordi det stort sett har vore drittvêr i Bergen

Leie: Hode, festa :klappe:

Hjertelyd: 140

Tok nytt bilde av magen min på lørdag, dvs 34+2. Skal få lagt det inn i avataren seinare. Må ut og køyre litt bil med mannen først! Skal nemlig ha køyretime igjen i morgon :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at du er i form til treff :D

Ser ut til at det blir tirsdagen neste uke. Magnhild reiser vekk onsdagen nemlig. Vet ikke helt hvor treffet skal være denne gangen enda. Kommer tilbake til det tror jeg..

Klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny avatar!

Av ein eller anna grunn ser magen min mindre ut når eg kuttar vekk hovudet mitt :klø:

Utgangsbildet eg brukte viser heile kroppen, og der syns eg at eg såg diger ut. Jaja.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kremt*

Den ser ikke akkurat liten ut da... :roll:

Håper det blir treff på tirsdag for da kan jeg være med!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser du på lappen før baby kommer eller, du er jammen flink. jeg var litt tregere jeg og sliter med det nå... :roll:

Lykke til med siste innspurt av svangerskapet, du høres ut til å være i fin form, håper den siste tiden blir bra også!

- snart mamma!! :hjerte:

Lykke til med lappen! :tommelsmil:

Ps. kjempe flott mage :hjerter2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Da blir det treff tirsdag til uken :hoppe: Bizzy er så grei at hun sier vi kan være der :) Håper du kan komme :)

Er ikke helt sikker på når vi skal treffes denne gangen. Enten så må vi spise før vi kommer, eller så kan vi bestille pizza fra Peppes? Vet ikke hva du syns jeg?

Forresten så tenkte jeg kanskje det var greit at noen av oss andre baker siden hun holder hus. Jeg kan bake. Hvis du har anledning, så hadde det vært greit :)

Klem Meta

Ps.. Adressen til Bizzy kan jeg sende på en PM om du vil komme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er det bestemt at det blir treff hos Bizzy tirsdag klokka 1830. Kakespising og skravling står på planen.

Håper du kommer :)

Send meg en PM hvis du vil, så skal jeg sende deg adressen til Bizzy.

GOD HELG :blomst_opp:

Klem fra Meta :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.... Her bar det plutselig skjedd noko. Slutt på alfabetisk inndeling av dagbøker. No må eg virkelig skjerpe meg for å ikkje havne på side 2 eller 3!

Kake høyrest bra ut! Eg blir med! Men eg er absolutt ikkje noko flink til å bake, så eg håpar at det er nok kake-bakarar som har meldt seg. Viss ikkje kan eg driste meg til å lage brownies. Det må eg vel kunne klare!

Har vore skikkelig drittvêr i Bergen i helga, så eg har sett tre filmar på DVD og ete masse snop med god samvittighet. I går var vi på tapas-restaurant. Svigermor spanderte. Nam-nam!

Babyen i magen er veldig aktiv for tida. Trudde eigentlig at det skulle bli mindre bevegelse no mot slutten, men det ser ikkje slik ut. Ho likar spesielt godt å 'skyte' rompa rett ut til ei av sidene mens ho sparkar fra på andre sida. Ser heilt sjukt ut :ler:

Aktiviteten gjer at halsbrannen virkelig har tatt seg opp. I går kveld måtte eg ta tre Gaviscon for å bli kvitt den. Før har det vore nok med 1-2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fortsatt fin uke!! :vinke:

Nå tar jeg ferie til søndag!!!

Synd jeg ikke kna være med i morgen, håper ikke det er siste gang jeg får se magen da... Men det er det sikkert... :(

Håper du har og får det bra!!!

:hoppe:

:klem: Magnhild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann,

lenge siden jeg har vært innom her.

Kjekt med magebilde.

Var koselig å treffe deg igjen på forrige treff på TGI :)

Kjekt at du komemr til bizzy i morgen også. Da sees vi der.

Spent på å høre om formen din og se magen din :)

Klem ny dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Fikk nettopp beskjed fra meta om at hun reiser på KK. Hun ringte opp dit etter at jeg sa hun burde gjøre det, og at hun hadde tenkt på det en stund. De ville ha henne opp dit for kontroll i alle fall. Hun skulle sende mer beskjed når hun visste mer.

Uff, Milla skal jo ikke komme enda...

Men jeg håper alt går bra og krysser armer og bein for det også!!! Håper hun kommer hjem med en gang og beskjed om at det bare er omgangssyken... :( Uff... Jeg blir så lei meg, og vonde minner fra min tid som gravid kommer strømmende på... Jaja, det går nok bra!!! :kose:

Snakkes metamoren!!!

Ikke noe føding før jeg kommer hjem!!! :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:(

Fikk nettopp beskjed fra meta om at hun reiser på KK. Hun ringte opp dit etter at jeg sa hun burde gjøre det, og at hun hadde tenkt på det en stund. De ville ha henne opp dit for kontroll i alle fall. Hun skulle sende mer beskjed når hun visste mer.

Uff, Milla skal jo ikke komme enda...

Men jeg håper alt går bra og krysser armer og bein for det også!!! Håper hun kommer hjem med en gang og beskjed om at det bare er omgangssyken... :( Uff... Jeg blir så lei meg, og vonde minner fra min tid som gravid kommer strømmende på... Jaja, det går nok bra!!! :kose:

Snakkes metamoren!!!

Ikke noe føding før jeg kommer hjem!!! :fy:

oj - håper alt er i orden med meta.

Men magnhild; var dette innlegget egentlig ment inne hos meta eller??

Ny dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hulderjenta

Heisann!

Bare innom for å si takk for i går! Var kjempekos å treffe deg og resten av gjengen!

Ønsker deg og Magen en riktig fin dag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Takk for sist. :klem:

1 problem:

Altfor liten tid...

Du ser så sprek og fin ut.

Håper å slippe å se deg før du har kvittet deg

med magen og må bære en baby istedet... :ler:

Pyton med overtid...

Er innom og sjekker status hos deg... :wink:

Har du sladrevenn forresten...?

De du jo bare ha... :Nikke:

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Kjempekoselig å se deg igjen, skikkelig flott mage du har :Nikke:(arver gjerne :ler: )

Håper du får en fin dag i dag!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for helsingar Hulderjenta, Mayamor og Bizzy!

Var veldig koselig å treffe alle sammen igjen!

Men fy f...... så trøtt eg var i går! Kom meg ikkje i seng før 01.00 og då fekk eg akutt halsbrann, så eg måtte stå opp igjen og ta ein ekstra Gaviscon. Hjalp ikkje noko særlig, men eg sovna vel i to-tida ein gang. Så måtte eg opp igjen kl 04 for å tisse og då hadde eg så vondt i korsryggen at eg ikkje sovna skikkelig igjen :evil: . 05.59 var det på tide å stå opp for å gå på jobb :grine:

Hadde køyretime etter jobben i går. Øvde masse på feltskifte og bykøyring midt i rushet. Merkar at eg blir veldig stressa av å ha køretimar no. Magen blei heilt knallhard og det gjorde skikkelig vondt på slutten. Kjentes ut som krampe nederst i magen samtidig som eg fekk 'knivstikk' oppover i skjeden :klø:

Var på Pastasentralen med mannen etterpå, men klarte nesten ikkje å ete noko fordi det var så vondt. Begynte nesten å lure på om det var rier. Heldigvis ga det seg når eg kom meg heim på sofaen og fekk slappa av. Neste veke skal eg ha to doble køyretimar. Håpar det ikkje blir like ille då. Men i såfall veit eg i allefall kva som kanskje skal til for å sette i gang fødselen viss eg går over terminen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg begynt på den sista veka på jobb! Når fredagen kjem er det 9 mnd til eg skal på jobb igjen :danse:

Motivasjonen er på bånn, så eg trur ikkje det blir gjort så veldig mykje fornuftig på jobb denne veka. Dessuten har både sjefen, ho eg deler kontor med og vikaren min ferie denne veka, så det er ingen som ser meg når eg surfar på nett i arbeidstida :wink:

I dag var det skikkelig nedtur å gå på jobb. Knallblå himmel og varmt ute. Og mannen har fri, så han kunne berre bli liggande i senga då eg stod opp :sur:

Ringte og vekte han kl 9, berre for å vere litt ekkel :tunge1:

Har dessuten gløymt brillene mine i dag, så han blir nødt til å komme og gi dei til meg. Skal ha køyretime etter jobb og det er direkte livsfarlig å plassere meg bak eit ratt uten briller.

Formen begynner å skrante litt no, så eg gledar meg virkelig til å få babyen ut av magen. Er plaga med stikkande smerter oppover i skjeden og press på blæra når eg går. Viss eg går meir enn 5-10 minutt samanhengande får eg smerter ved skambeinet foran og i området rundt halebeinet bak. Hadde planar om masse shopping når eg går ut i permisjon, men det ser ut til at det blir vanskelig. Trur ikkje det blir så masse av storvasken som eg har planlagt heller. Prøvde å vaske ned soverommet vårt i helga. Det resulterte i at eg nesten ikkje klarte å gå resten av dagen :-(

Får nok heller håpe på fint vær og slappe av på altanen mens eg ventar på babyen. Og så skal eg lese teori til førerprøva og reise ut i Fyllingsdalen og ta teoriprøve :P

Galttkøyring, langkøyring og mørkekøyring får vente til etter babyen har komt og den verste ammetåka har lagt seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg vore på kontroll hos den ubrukelige fastlegen min igjen :evil:

MÅ få bytta fastlege snart.

For det første måtte eg vente over ein halv time før eg slapp inn, sjølv om eg hadde time klokka åtte og den første timen er 07.45. Han som hadde time 07.45 slapp inn 08.10 :klø: , så legen har antageligvis komt litt seint i dag.

Kontrollen var som vanlig gjort unna på 10 minutt, og han slurva veldig. Han spurte meg om eg var hoven i beina. Eg svarte at eg var veldig hoven om ettermiddagen/kvelden, men bedre om morningen. Han skreiv då 1 på ødem uten å sjå på beina mine eingang. Jordmora klemte i det minste litt på ankelen min med tommelen. Dust :frustrert:. Trur nok 2 hadde vore meir riktig. Har meir vatn i beina no enn eg hadde då jordmora skreiv 1-2.

Då han målte SF-målet sa han ikkje kva det var, men eg såg han stussa litt når han skulle føre det opp på skjemaet. Først hadde han tenkt å sette kryss litt under den røde streken. Men så såg han at jordmora hadde plassert meg såvidt over den røde streken sist gang. Så då satte han krysset midt på streken og sa at det var heilt fint :roll:

Magen min kjente han såvidt på i 3-4 sekund. Han kjente ikkje etter om hodet var festa slik som jordmora gjorde sist. Men han skreiv ein F på skjemaet likevel, sikkert fordi han såg at jordmora hadde gjort det sist gang. Han målte ikkje hjertelyden med doppler, men tok ein kjapp titt med det gamle UL-apparatet sitt. Etter å ha sett på hjertet i 5-6 sekund sa han 'ca 130'. Anar ikkje kor han tok det i frå, for det stod ingenting på skjermen.

Blodtrykket var 118/75 og urinen negativ, så det er iallefall ikkje snakk om noko svangerskapsforgiftning sjølv om eg har skikkelig hobbit-føtter og pølsefingrar.

Er veldig glad for at eg har vore såpass frisk i svangerskapet og for at eg har gått til jordmor i tillegg til lege. Hadde aldri i verden følt meg trygg viss eg berre hadde gått til kontroll hos legen. Trur faktisk eg kan meir om svangerskap enn han kan :-?

Han var imponert over at eg fremdeles var i jobb og spurte om formen var bra. Men når eg då prøvde å seie at den ikkje var så bra lengre pga bekkensmerter, lite søvn, kvalme osv høyrte han ikkje etter i det heile tatt. Mumla berre at 'Alt det der forsvinn når fødselen er over'.

Fekk ny time to dagar før termin, men eg håpar eg ikkje treng å møte opp på den timen. Har planlagt å føde den dagen sidan eg og mannen har 5 års jubileum då :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Han der hørtes ikke bra ut. Han høres ut som min x-fastlege. Jeg fikk også inntrykk av at ting var tilfeldig og at jeg kunne mer enn ham. Jeg ville ha bytta lege. Kontakt fastlegekontoret, så ordner de det på dagen. Det er viktig å ha en lege man kan være trygg på! Jeg håper også du slipper å gå mer til ham i løpet av svangerskapet ditt. Jammen godt du har en jordmor du er trygg på! Lykke til med innspurten.

Klem fra hanni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...