Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #1 Del Skrevet 15. mars 2009 ÅÅ åå åå! Hvorfor skal det være så vanskelig? Trenger så innmari en gutt som kan være glad i meg og bry seg om meg og alt det der! Det ender opp i samme søla hver gang- jeg kommer overens med en fyr, desverre ofte på et vennskapelig nivå, jeg begynner å bli interessert, det kan i sin tur føre til roting, eller sånn som nå sist sex. Men så vet jeg ikke hva som skjer. Jeg har det med å begynne å teite opp alt ved å kanskje få behov for å vite hva han vil litt fort /uten at jeg maser om det eller sånn, og jeg begynner å lure på hva som er galt. Jeg er av natur en ganske sjenert&tilbakeholden i forhold til sånne ting og lurer på om gutta syns det er vanskelig å be med meg på ting eller sånn, har liksom aldri blitt bedt på date osv, kan det være fordi jeg selv hele tiden prøver å etablere en vennskapelig tone (til tross for at det kan skje flørtende ting)??? Jeg er redd for at han skal tro jeg er interessert, samtidig som at jeg selvfølgelig kan gi inntrykk av det hvis dere skjønner:P Hva skal jeg gjøre for å prøve videre med en slik fyr. Skal sies at det ikke er snakk om en jeg har møtt på byn eller sånn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 15. mars 2009 #2 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan ikke bare sitte å vente på at han skal ta initiativ. om du vil at det skal skje noe så be han med på noie hyggelig selv da vel.. spør om han vil bli med på en kaffe eller kino eller noe. om han sier ja og tenker hun er jo en god venn, vel så har du jo ihvertfall muligheten til å flørte og prøve å få ting til å gå vidre på denne daten. Du må jo bare gi han inntrykk av at du liker han, uten å virke desp selvfølgelig. små, subtile hint er fint lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 15. mars 2009 #3 Del Skrevet 15. mars 2009 Du kan ikke bare sitte å vente på at han skal ta initiativ. om du vil at det skal skje noe så be han med på noie hyggelig selv da vel.. spør om han vil bli med på en kaffe eller kino eller noe. om han sier ja og tenker hun er jo en god venn, vel så har du jo ihvertfall muligheten til å flørte og prøve å få ting til å gå vidre på denne daten. Du må jo bare gi han inntrykk av at du liker han, uten å virke desp selvfølgelig. små, subtile hint er fint lykke til! Nei det er sant det, men jeg tenker at det ikke er noe vits å ta no initiativ når ikke han gjør det. har liksom hørt at hvis en gutt er interessert så er det ikke noe tvil liksom:P Jeg trodde han var det da faktisk, helt til vi møttes ute litt etter at han hadde vært med meg hjem. syns d var veldig tvetydig oppførsel fra hans side, han var ikke veldig pån, men samtidig ikke avvisende. Men seff, man skal jo ikke gi opp for tidlig heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2009 #4 Del Skrevet 16. mars 2009 Nei det er sant det, men jeg tenker at det ikke er noe vits å ta no initiativ når ikke han gjør det. har liksom hørt at hvis en gutt er interessert så er det ikke noe tvil liksom:P Alle gutter er ikke like, og selv om de liker deg så er det ikke sikkert at det er så enkelt å tyde det. Noen må ta intinativet først, og det kan like gjerne være deg som han;=) Man angrer oftere på det man ikke gjorde enn på det man faktisk gjorde.... Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest missLady Skrevet 16. mars 2009 #5 Del Skrevet 16. mars 2009 Hadde ikke jeg tatt intiativ med typen, hadde vi ikke vært sammen for å si det slik. Jeg hadde et litt godt øye med han, tenkte jeg ville finne ut, så "maste" om at han skulle bli med å gå en tur. Det var koselig og jeg var mer nysgjerrig så neste dag sendte jeg meld om hva han gjorde, han gjorde ingenting, så jeg sa han da kunne komme til meg og se på film. Det gjorde han, og TATA vi ble kjæresten. Etter den filmkvelden at han tok intiativ til å møte meg. Så ser du! JEG viste først og han litt senere. Hadde ikke jeg tatt intiativ hadde det aldri blitt noe mellom oss.. Så noen ganger må vi jenter gjøre det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå