Elizia Skrevet 18. juni 2011 #421 Del Skrevet 18. juni 2011 Stemmer også for marinen kl 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 18. juni 2011 #422 Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har ikke bil i morgen, så vi må busse.... Vi kommer ca 15.10. Regner med vi møtes rundt lekestativene på marinen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 18. juni 2011 #423 Del Skrevet 18. juni 2011 Marinen kl. 15 høres bra ut. Får se litt an på formen til E, siden vi akkurat har kommet hjem og leggetid ble 5 timer senere enn vanlig, men håper det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. august 2011 #424 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som har lyst til å treffes første helga i september? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 18. august 2011 #425 Del Skrevet 18. august 2011 Noen som har lyst til å treffes første helga i september? Hei. Jeg kan desverre ikke den helgen da det er pappahelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 18. august 2011 #426 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg kan heller ikke den helgen, vi skal på langhelg til Praha. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 21. august 2011 #427 Del Skrevet 21. august 2011 Hva med helgen etter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 29. august 2011 #428 Del Skrevet 29. august 2011 Jeg kan bare nå til helga, men det er jo ingenting i veien for at dere treffes neste helg om det passer bedre Blir første Trondheimsturen siden vi flyttet, så blir litt rart tenker jeg. Skal tro om B kjenner seg igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #429 Del Skrevet 24. februar 2012 Hei søte damer! Er det noen som har lyst til å treffes en dag igjen? Er jo lenge siden vi har sett hverandre og de søte små. Hadde vært artig å høre hvordan det går med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 24. februar 2012 #430 Del Skrevet 24. februar 2012 Oi, det var helt tilfeldig at jeg så du hadde postet noe her! Jeg hadde faktisk tenkte på det selv, at vi burde treffes snart:) Jeg har vært så travel de siste mnd, men nå har det roet seg og jeg har tid til å være litt sosial. Tenkte du treff med barna (baby)? Da må det bli i helg for min del, jeg jobber 8-16 hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #431 Del Skrevet 24. februar 2012 Det hadde jo vært hyggelig med barna, men når jeg tenker meg om er det kanskje litt lettere når været blir bedre og vi kan være mer ute? Hva sier dere til litt rødvin på kvelden en dag da =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. februar 2012 #432 Del Skrevet 24. februar 2012 Det hadde vært hyggelig å se dere igjen! Jeg skal ikke nedover før i påsken, men kan gjerne tenke meg å treffe de som har muligheten da. Er det noen av dere som er kan og vil palmehelga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 26. februar 2012 #433 Del Skrevet 26. februar 2012 Hm... er litt usikker på om jeg kan palmehelga. Vi får besøk i påska og jeg mistenker at de kommer den helga. Kan si ifra når jeg vet mer:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 26. februar 2012 #434 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg vil gjerne være med på treff. Gjerne rødvin på kveldstid, og er også i byen palmehelga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 9. mars 2012 #435 Del Skrevet 9. mars 2012 Jeg kan visst i palmehelga allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 11. mars 2012 #436 Del Skrevet 11. mars 2012 Hei. Jeg kan også Palmehelga. Pappan tar første delen av påska, så jeg har 5 dager uten mine kjære små og noe må jeg jo finne på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #437 Del Skrevet 11. mars 2012 Vi får besøk lørdagen som varer hele uka, men skal prøve å se om jeg klarer å snike meg litt unna uten at det er ufint Ellers passer jo fredagen, men det passer kanskje ikke for dere som kommer langveisifra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
effy Skrevet 12. mars 2012 #438 Del Skrevet 12. mars 2012 Jeg kan både fredag og lørdag så det får være opp til noen andre hvilken dag vi skal treffes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elizia Skrevet 14. mars 2012 #439 Del Skrevet 14. mars 2012 Fredag passer bra for meg. Men dersom lørdag passer bedre for andre, får jeg til da også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norbertine Skrevet 14. mars 2012 #440 Del Skrevet 14. mars 2012 Både fredag og lørdag passer fint for meg også. (Jeg regner med vi snakker om på kveldstid uten barn da, for de fleste er vel på jobb på fredag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå