Gå til innhold

Trondheimstreff

flickan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke bil i morgen, så vi må busse.... Vi kommer ca 15.10. Regner med vi møtes rundt lekestativene på marinen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marinen kl. 15 høres bra ut. :) Får se litt an på formen til E, siden vi akkurat har kommet hjem og leggetid ble 5 timer senere enn vanlig, men håper det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Noen som har lyst til å treffes første helga i september?

Hei. Jeg kan desverre ikke den helgen da det er pappahelg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan bare nå til helga, men det er jo ingenting i veien for at dere treffes neste helg om det passer bedre :)

Blir første Trondheimsturen siden vi flyttet, så blir litt rart tenker jeg. Skal tro om B kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Hei søte damer! Er det noen som har lyst til å treffes en dag igjen? Er jo lenge siden vi har sett hverandre og de søte små. Hadde vært artig å høre hvordan det går med dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var helt tilfeldig at jeg så du hadde postet noe her! Jeg hadde faktisk tenkte på det selv, at vi burde treffes snart:) Jeg har vært så travel de siste mnd, men nå har det roet seg og jeg har tid til å være litt sosial. Tenkte du treff med barna (baby)? Da må det bli i helg for min del, jeg jobber 8-16 hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jo vært hyggelig med barna, men når jeg tenker meg om er det kanskje litt lettere når været blir bedre og vi kan være mer ute? Hva sier dere til litt rødvin på kvelden en dag da =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært hyggelig å se dere igjen!

Jeg skal ikke nedover før i påsken, men kan gjerne tenke meg å treffe de som har muligheten da. Er det noen av dere som er kan og vil palmehelga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... er litt usikker på om jeg kan palmehelga. Vi får besøk i påska og jeg mistenker at de kommer den helga. Kan si ifra når jeg vet mer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...

Hei. Jeg kan også Palmehelga. Pappan tar første delen av påska, så jeg har 5 dager uten mine kjære små og noe må jeg jo finne på :ler::vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får besøk lørdagen som varer hele uka, men skal prøve å se om jeg klarer å snike meg litt unna uten at det er ufint :)

Ellers passer jo fredagen, men det passer kanskje ikke for dere som kommer langveisifra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan både fredag og lørdag så det får være opp til noen andre hvilken dag vi skal treffes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag passer bra for meg. Men dersom lørdag passer bedre for andre, får jeg til da også :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både fredag og lørdag passer fint for meg også. (Jeg regner med vi snakker om på kveldstid uten barn da, for de fleste er vel på jobb på fredag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...