Gjest indiangranny Skrevet 8. juli 2003 #1 Del Skrevet 8. juli 2003 Hei Dere :D Jeg byttet navn til Indiangranny istedet for indianlady nå som jeg er blitt molmol. Jeg måtte jo også ha meg en ny avtar som sted til bestemor rollen hva synes dere om den.Takk til "livets datter " la inn nye avtarer. Jeg er den samme jenta med rundere kanter. klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 8. juli 2003 #2 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer så mye! Koselig å ha deg på forumet her, og koselig å ha en bestemor her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. juli 2003 #3 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes jeg ser for meg deg ja, med den avataren.....søt!! Gratulere som bestemor. Du får kose deg og skjemme bort babyen. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molanya Skrevet 8. juli 2003 #4 Del Skrevet 8. juli 2003 Hehe, stilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 8. juli 2003 #5 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen som indiangranny. Flott med en bestemor på forumet, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 10na Skrevet 8. juli 2003 #6 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer som "molmol" :D Og hjertelig tusen takk for en flott hilsen i dagboken min!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. juli 2003 #7 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer som mormor, Indiangranny. Du har masse kos i vente vettu Klem, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 8. juli 2003 #8 Del Skrevet 8. juli 2003 Takk til "livets datter " la inn nye avtarer. Bare hyggelig Indianla... Indiangranny! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kreps Skrevet 8. juli 2003 #9 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen tilbake, koselig og ha deg her igjen :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 8. juli 2003 #10 Del Skrevet 8. juli 2003 Velkommen tilbake, og gratulerer så mye som bestemor!! :D Koselig å se deg tilbake igjen! Lillian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 8. juli 2003 #11 Del Skrevet 8. juli 2003 Grattis, Besta!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 8. juli 2003 #12 Del Skrevet 8. juli 2003 Gratulerer så mye Indianlady :D klemmer fra Madison Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dorian Skrevet 8. juli 2003 #13 Del Skrevet 8. juli 2003 Haha, den var bra! Glatulelel, molmol! dorian Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå