Gjest ork.. Skrevet 13. mars 2009 #1 Skrevet 13. mars 2009 ok. det jeg har nå er et stooort problem.. og det gjelder helsa mi ,- mentalt og fysisk. Jeg klarer ikke å løse en eneste oppgave,-- det verste er at jeg er en veldig ung voksen på snart 20 år. jeg klarer heller ikke lenger å være kreativ , verken for å lage tekster eller noe som helst. Jeg får istedet en kraftisg hodepine og de stygge brillene er bare så STYGGE at øynene mine bare ''spretter ut av ansiktet'' dessuten føler jeg meg tung og helt forferdelig - jeg har NULL glede av å sitte og spise noe som helst,- selvom jeg gjør det, men hva er egentlig vitsen,- jeg blir jo ikke noe smartere av å spise tung .. så utrolig slitsomt å ha foreldre som TVINGER deg til å spise maten rett foran dem når du ikke er sulten og ikke har lyst til å spise.. herregud, de gjør meg bare feitere og feitere! for et liv!!!!!!!! jeg er egentlig aldri sulten(selvom jeg spiser), men får aldri noe ''glede'' av det. maten bare ''samler'' seg i magen dag for dag og nå ser jeg bare helt forferdelig ut. når det gjelder leksene så klrer jeg bare ikke å lese og arbeide med det effektivt.. det ender bare med at jeg lukker øynene lenge og åpner dem stort sett for å lese om det å ha sunn og god helse. jeg både ser og føere meg helt forferdelig ut,- jeg var IKKE sånn før! Jeg var slank, hadde perfekt utstråling, og det sosiale livet var på det beste. nå er alt svekket, jeg virker ikke noe annet enn som dum og tung person+++med den knallhvite huden. føler at jeg ikke kan komme til nytte for noen som helst i verden,- jeg ser ikke annet enn syk ut!! alt r galt, hjernen er nesten helt død og vil bare sove!!! jeg hater virkelig dette livet jeg er i akkurat nå.. hva i all verden skal jeg gjøre for å føle meg bedre? det med konsentrasjonsvansker og selve humøret mitt som er helt på bunn er den som gjør meg så utrolig mye dårligere dag for dag... dette har vart i ca et halvt år og resultert i utrolig dårlige karakterer.. vet ikke en gang hva jeg vil i fremtiden,- det føles som om alle dørene er lukket. Hilsen en som trenger kjempehjelp :'(
Gjest gjest22 Skrevet 14. mars 2009 #2 Skrevet 14. mars 2009 kanskje du er deprimert?? høres litt sånn ut, da bør du komme deg til psykolog! helt normalt! høres i hvrtfall ut som du ikke har det så bra ..
Gjest Gjest Skrevet 14. mars 2009 #3 Skrevet 14. mars 2009 Høres ut som depresjon, ja. Evt stoffskifteproblemer. Synes du skal ta en tur til lege, håper du får hjelp og lykke til
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2009 #4 Skrevet 15. mars 2009 Snakk med lege og psykolog. Kanksje begynn med yoga og meditatsjon og ta noen timer med akkupunktur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå